ADWORDS_KLUDAS.png

Daudzi jaunie interneta reklāmas speciālisti, paši par to pat nenojaušot, rada daudzas nozīmīgas kļūdas, tādēļ Google AdWords izmantošana tiek uzskatīta par bezmērķīgu līdzekļu izšķērdēšanu. Mēs piedāvājam iespēju nostiprināt zināšanas un šo kļūdu iespējamību samazināt vismaz uz pusi.

 1. Reklāmas kampaņas nav sadalītas pareizajās kategorijās

Pēc noklusējuma katrai jaunai reklāmas kampaņai ir ietverta parādīšana Google. Lai palielinātu sludinājumu efektivitāti meklētājā, iestatījumos norādiet “tikai meklēšanas tīkls”.

adwords_1.jpg

Reklāmas kampaņu kategorijas. 

2. Nepareizi izvēlēta atslēgas vārdu atbilstība

Jaunu atslēgas vārdu pievienošanas variācijas ir daudzveidīgas. Tas nozīmē, ka sludinājumi parādās tikai pēc Jūsu izvēlētajiem atslēgas vārdiem, bet arī pēc sinonīmiem un līdzīgam frāzēm. Lai netērētu reklāmas budžetu, izmantojiet frāžu atbilstību vai tiešu atbilstību.

3. Nepareiza reklāmas kampaņas struktūra: nepietiekams skaits atslēgas vārdu grupu, vai visi atslēgas vardi atrodas vienā grupā

Šīs kļūdas rezultātā  Šīs kļūdas rezultātā sludinājumi tiek attēloti pēc tiem neatbilstošiem atslēgas vārdiem. Katram atslēgas vārdam vai atslēgas vārdiem veidojiet atšķirīgas grupas.

4. Katrā grupā ir tikai viens sludinājums

Testējiet vairākus sludinājumu variantus, tas Jums palīdzēs optimizēt izdevumus un atklāt neefektīvu reklāmu.

5. Mērķa lapa neatbilst sludinājumam

Izmantojiet attiecīgās lapas, piemēram, norādiet linku nevis uz galveno lapu, bet uz produkta raksturojuma lapu.

6. Netiek izmantota sludinājumu paplašināšana

Apmeklētāji lielāku uzmanību pievērš sludinājumiem, kuros ietvertas ātrās norādes.

adwords_6.jpg

Google AdWords reklāmas kampaņas paplašināšana.

7. Netiek izmantots atkārtotais mārketings

Atkārtotais mārketings dos iespēju izmantot īpašos piedāvājumus, kuri paredzēti tiem jūsu mājas lapas apmeklētājiem, kuri neiegādājās Jūsu produktu.

8. Nepareizs tirgus segmentējums

Norādiet tikai tos reģionus, kuros piedāvājat savus pakalpojumus. Skatījumi tajos reģionos, kuros uzņēmums neizvērš savu darbību ne tikai iznieko reklāmas budžetu, bet arī nepamatoti pasliktina sludinājumu rādītājus.

adwords_8.jpg

Tirgus segmentējums.

9. Nav uzstādīta klikšķa cenas robeža

Izmantojiet automatizēto likmju iestatīšanu, bet neaizmirstiet noteikt klikšķa cenas robežu.

adwords_9.jpg

Cenas robeža.

10. Reklāmguvuma mērķi nav uzstādīti

Par mērķi izvirziet produkta pārdošanu. Tas dos iespēju optimizēt reklāmu atkarībā no atslēgas vārdiem un sludinājumiem.

adworda_10.jpg

Reklāmguvumu mērķi.

Secinājums

Kļūdas Google AdWords uzstādīšanā tiek radītas neizprotot tā darbības pamatprincipus. Izprotot šos pamatprincipus Google AdWords sniegtās iespējas nebūtu jāuzskata par naudas izšķiešanu.


Rakstā izmantotais informācijas avots: 12 kritiskās kļūdas Google AdWords uzstādīšanā.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapu vai Mājas lapu izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!