Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

20 viegli veidi, kā piesaistīt ļaudis savai mājas lapai

Piesaiste web

Meklē veidus, kā piesaistīt apmeklētājus sava uzņēmuma vai personīgajai mājas lapai? Vēlies atrast tādus paņēmienus, kas nav pretrunā ar tevis paša ētikas principiem? Nevēlies piekopt “spamu” sūtīšanas tehniku?

Pamēģini kādu no zemāk redzamajiem mājas lapas apmeklētāju piesaistīšanas paņēmieniem.

1. Koncentrējies uz web satura radīšanu.

Labs mājas lapas saturs pats par sevi piesaista. Ja ieguldi pūles un izdomu satura izveidē, kā arī popularizēšanā, nav ilgi jāgaida lasītāju pieplūdumu tavai mājas lapai.

2. Ievieto sociālo mediju “dalīšanās” pogu savā mājas lapā.

Tik viegli nepaļaujies uz to, ka tavas mājas lapas lasītāji paši būs tik motivēti, lai dalītos ar tavu web saturu. Tā vietā atvieglo informācijas izplatīšanu internetā un ievieto sociālo mediju “dalīšanās” pogu sava uzņēmuma mājas lapas redzamākajā vietā.

3. Atbildi uz klientu jautājumiem sociālajos medijos.

Ja ievēro, ka cilvēki uzdod jautājumus, kas ir saistīti ar tava uzņēmuma darbības nozari, nodrošini viņus ar lietderīgu informāciju. Tādā veidā radīsi profesionāla uzņēmuma tēlu un piesaistīsi krietnu pulciņu lasītāju savai mājas lapai.

4. Izveido un izsūti preses relīzi par vērā ņemamiem uzņēmuma sasniegumiem.

Tukši teksti un liels informācijas apjoms īsti nevienu neinteresē. Izveido un publicē preses relīzi, kurā apkopoti tava uzņēmuma lielākie sasniegumi vai informē par vērā ņemamu pasākumu, kuru rīko tavs uzņēmums.

5. Pielieto SEO atbildīgi.

Nepārsteidzies ar mājas lapas optimizēšanu. Protams, pielieto SEO instrumentus, lai, piemērām, pakāptos pa Google meklēšanas rezultātu kāpnēm uz augšu, taču kontrolē vai tādā veidā mājas lapa saglabā “dabīgo izskatu”.

6. Ieguldi mājas lapas bloga izveidē.

Regulāri publicējot augstas kvalitātes ierakstus, tu izveido spēcīgas komunikācijas saites ar mājas lapas lasītājiem. Ar bloga ierakstiem tu vari panākt, ka interneta lietotāji daudz biežāk atgriezīsies lasīt informāciju tavā mājas lapā.

7. Dalies ar prezentācijām.

Publicējot informatīvos materiālus tādos portālos kā Slideshare vai Scribd (slaidu prezentāciju platformas), tu veido sava uzņēmuma zīmola atpazīstamību un piesaisti interneta lasītāju uzmanību.

8. Publicē izpalīdzīgus video podkāstus.

Video ir daudz interesantāk skatīties, nekā lasīt garus tekstus. Izveido padomu video, paskaidro savas biznesa nozares notikumus vai terminus, utt.

9. Izveido gaumīgu e-pasta jaunumu ziņojumu vēstuli.

Ja lasītājs atrod, ko lietderīgu un vērtīgu – produktu, pakalpojumu vai informāciju, tie vienmēr dalīsies ar to ar saviem tuviniekiem. Tas, savukārt, nozīmē – vairāk mājas lapas apmeklētāju.

10. Izveido piesaistošu infografiku.

Infografikas pēdējā laikā tiek “nodotas tālāk” daudz vairāk, nekā cita veida informācija. Tas arī izstrādātās infografikas padara par ideāliem auditorijas piesaistītājiem uzņēmuma mājas lapai.

11. Izveido uzņēmuma Youtube kanālu.

Youtube ir viens no lielākajiem interneta meklētājiem, tādēļ tā ir piemērota platforma, kur izvietot sava uzņēmuma saturu un pievērst lielas auditorijas uzmanību.

12. Jautā padomu mājas lapas lasītājiem.

Vienkārši uzrunā savu esošo auditoriju, la tā padalās ar tava uzņēmuma radīto saturu ar citiem cilvēkiem.

13. Raksti ierakstus kā viesis citos interneta portālos.

Pajautā, citiem industrijas interneta portālu vadītājiem, vai tavs uzņēmums nevar publicēt saturu viņu mājas lapā. Jo vairākās vietās publicēsi saturu, jo vairāki ceļi vedīs pie tavas mājas lapas.

14. Iekaro vadošā uzņēmuma simpātijas savā biznesa nišā.

Ja galvenā biznesa nozares autoritāte pamanīs tava uzņēmuma radīto saturu, kā arī dalīsies ar to, lielai daļai mērķauditorijas momentā radīsies liela pārliecinātība, ka tavs uzņēmums ir viens no labākajiem, ja jau lielākā firma nozarē runā par tevi.

15. Pievērs uzmanību jaunajiem sociālajiem medijiem.

Seko līdzi jaunumiem internetā, kādi jaunas sociālās platformas parādās pie interneta apvāršņa. Ja kāds sociālais portāls kļūst populārs, izmanto iespēju tajā piereģistrēties un piesaistīt jaunu auditorijas loku sava uzņēmuma mājas lapai.

16. Novērs mājas lapas kļūdas.

Ja interneta meklētājos nav iespējams atrast tava uzņēmuma mājas lapu, tad, iespējams, kaut kas ir nogājis greizi. Testē mājas lapas darbības īpatnības, lai lasītājiem nerastos nepatīkama pieredze apmeklējot tava uzņēmuma mājas lapu.

17. Aktualitāti nezaudējošs saturs.

Katrā mājas lapā būtu jābūt vismaz pieciem “vienmēr aktuāliem” ierakstiem vai video. Šāda veida satura informācija būtībā nekad nenoveco un tā var būt lietderīga jebkurā gada laikā vai pat gadā.

18. Piedāvā papildinājumu.

Ja klients maksā par vienu un papildus saņem vēl kādu “bonusu”, viņš noteikti to ieteiks saviem tuviniekiem. Veido akcijas un izplati informāciju par tām sociālajos medijos.

19. Intervē nozares ekspertus.

Cilvēki uzticas ekspertiem. Tādēļ nofilmē vai uzraksti interviju ar kādu ekspertu, uzdodot tam jautājumus, kādus varētu uzdot konkrētās nozares klienti.

20. Atstāj komentārus mājas lapā.

Ja kāds komentē rakstu tava uzņēmuma mājas lapā – nepaliec atbildi parādā. Tādā veidā klienti sapratīs, ka viņu viedoklim ir nozīmē, kā arī tavā mājas lapā var izveidoties sekmīga diskusiju platforma.

Sāc pielietot kādu no auditorijas piesaistīšanas metodēm arī tu, un padari savu mājas lapu redzamu interneta plašajā informācijas laukā!


Lasīt vairāk rakstus: Klientu piesaiste

Rakstā izmantotā informācija: 20 viegli veidi, kā piesaistīt auditoriju savai mājas lapai


Ir aktuāla mājas lapas izstrāde jaunu klientu piesaistei? Jautā, mēs palīdzēsim!