Aktuāli! Konsultācija par esošās mājas lapas uzlabošanu!

2016 г. тенденции в привлечении клиентов 2

No ludus regione contentiones ius. Errem integre tibique sed at. Minimum intellegat interpretaris ex mea.

Tu esi gana smagi nopulējies, lai izveidotu mājas lapu savam uzņēmumam. Tad, kādēļ neviens īsti tavā mājas lapā neuzkavējas un neturpina lasīt tevis sadzejoto saturu?

Problēma varētu būt augsts “atgrūšanas līmenis” (bounce rates). Šo parādību varētu paskaidrot tā – liela daļa no mājas lapas apmeklētājiem, aplūko tikai vienu sadaļu no tavas mājas lapas un web vietni pamet ļoti ātri. Protams, ir vairāki faktori, kas ietekmē, kādēļ cilvēki neturpina aplūkot tavu mājas lapu, bet iespējams rast arī noderīgus risinājumus šajā problēmsituācijā.

Lai noteiktu, vai tavai mājas lapai vispār kaut kas ir jāmaina, lai apmeklētāji web vietnē ilgāk uzkavētos, ielogojies savā Google Analytics kontā. Ja ievēro, ka tavas mājas lapas “atgrūšanas līmenis” ir augstāks par 50 līdz 60 procentiem, vai arī apmeklētāju vidējais mājas lapā pavadītais laiks ir mazāk par vienu minūti, apsver pielietot kādu no zemāk pieminētajiem paņēmieniem, kas palīdzēs lasītāju un pircēju noturēt mājas lapā krietni vien ilgāk.

 

blog-content-img-1

Veido lasāmu saturu

Vai esi kādreiz apmeklējis mājas lapu, kura sastāv tikai no gara, nesadalīta teksta gabala? Vai tu šajā lapā ilgi uzkavējies?

Teksta salasāmība ir ļoti nozīmīgs faktors, kas ietekmē lasītāju uzkavēšanās laiku tavā mājas lapā. Lai padarītu tavu saturu lasāmu, seko zemāk minētājiem padomiem:

  • Sadali rindkopas – vienā rindkopā iekļauj no diviem līdz septiņiem teikumiem;
  • Lieto apakšvirsrakstus, lai sadalītu tekstu daļās;
  • Pievieno pieturas punktus, kad vien tas ir iespējams;
  • Piešķir īpaši svarīgiem vārdiem vai frāzēm citu burtu šriftu vai efektu – “bold” vai “italic”.

Šie padomi šķiet pavisam vienkārši, bet tas rada nedaudz dinamiskāku mājas lapas izskatu, pat ja tās dizainā nav pārāk daudz elementu. Ja pielietosi šos padomus teksts mājas lapas apmeklētājiem vairs neliksies tiks smagnējs un garlaicīgs.

Pamudini lasītājus uz darbību

Ja tu vēlies, lai lasītāji turpina uzturēties tavā mājas lapā, pajautā viņiem, lai viņi izdara arī kaut ko priekš tevis.

Piemēram, tu vari:

  •  ierosināt, lai apmeklētājs aplūko arī citus saistītos rakstus tavā mājas lapā vai blogā;
  • iedrošini viņus atstāt komentārus bloga beigās;
  • vadi viņus pie savas firmas izstrādātajiem video;
  • palūdz viņiem atstāt atsauksmes vai ieteikumus par savu darbības sfēru.

Atceries, tavi mājas lapas apmeklētāji nevar nolasīt tavas domas. Ja vēlies, lai tie veic specifisku darbību, palīdzi viņiem saprast, ko tu vēlies un viņi daudzos gadījumos tev var paklausīt.

Šie padomi un paņēmieni var palīdzēt uzlabot savas mājas lapas produktivitāti un apmeklētāju apmierinātību ar saņemto informāciju, bet, lai sasniegumi būtu vēl iespaidīgāki, veic pilnīgu mājas lapas izvērtēšanu un salīdzini vairāku izmaiņu scenāriju efektivitāti.