Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

2016.gada SEO tendences

seo_2016.jpg2015.gads bija nozīmīgs gads ikvienam SEO industrijas pārstāvim. Ir izstrādātas jaunas tehnoloģijas un tirgū ir novērojama jaunu mobilo ierīču parādīšanās. Kas sagaidāms 2016.gadā? Izvēlies “lasīt vairāk”, lai uzzinātu pašas interesantākas tendences.

Lokālās meklēšanas izmaiņas

Tādu valkājamo ierīču kā “Apple Watch” izmantošana un Google lokālās indeksēšanas sarežģītības pakāpes paaugstināšana radīs specifiskākus lokālās meklēšanas veidus. Pašlaik meklēšanas rezultāti iekļauj pilsētu vai valsti, bet ir paredzams, ka tie iekļaus arī ielas nosaukumu vai pat Jūsu kaimiņu adresi.

Mobilās optimizācijas nozīmīguma pieaugums

Mobilo ierīču izmantošanas intensitātes pieauguma rezultātā ir vienmērīgi izlīdzinājies to klientu skaits, kuri internetu izmanto mobilajās ierīcēs un personālajos datoros. Tiek paredzēts, ka 2016.gadā mobilo ierīču izmantošanas īpatsvars palielināsies, tādēļ, lai apmierinātu klientu vajadzības un uzlabotu mobilo klienta pieredzi, ir nepieciešams veikt mobilo optimizāciju.

Mobilā optimizācija

Sociālā web lapas satura indeksācija

2016.gadā ir paredzams, ka Google meklēšanas rezultātos parādīsies arī divi Facebook vai Twitter ziņojumi. Ir paredzams, ka arvien vairāk sociālās platformas tiks indeksētas meklētājprogrammās līdzīgi tam, kā tas pašlaik tiek darīts ar mājas lapām.

B2C industrijās sagaidāms video satura uzplaukums

Šodien rakstītais saturs tiek uztverts pašsaprotami, tie, kas uzskata, ka satura dažādībai ir nozīme, šoreiz nekļūdās. Rakstītais saturs, kas darbojas vienotā mijiedarbībā ar infografikām, video, attēliem un citiem mārketinga līdzekļiem ir kļuvis par mārketinga speciālistu ikdienu. 2016.gadā būs novērojama tehnoloģiju attīstības procesa turpināšanās, kuras rezultātā pieaugs video satura nozīmīgums jaunu klientu piesaistē un intereses radīšanā par konkrēto zīmolu. Tiek paredzēts, ka B2B uzņēmumi tikai 2019.gadā nostiprinās savas pozīcijas šajā mārketinga kanālā, kamēr jau 2016.gadā B2C uzņēmumiem ir jāspēj ieintriģēt klients ar savu izveidoto video.

Video saturs mājas lapā.

Digitālie asistenti maina domāšanu

Mūsdienīgās meklētājprogrammas saņem arvien vairāk un vairāk mediju vaicājumus no digitālajiem asistentiem (piemēram, Google Now vai Cortana), kuri nemanāmi pārveido tradicionālās meklēšanas nozīmi un sarežģītības pakāpi. Runātās valodas vaicājumi mēdz būt daudz atšķirīgāki par rakstiskajiem vaicājumiem, tas norāda uz jaunu atslēgas vārdu vaicājumu veida parādīšanos – īpaši palielināsies to mediju vaicājumu skaits, kuros tiek izmantota runātā valoda. Šīs tendences rezultātā tiks ”apbalvotas” tās mājas lapas, kurās būs iespējoti runātās valodas vaicājumi.

Secinājums

Šīs piecas uzskaitītās “tendences” var būt uzskatāmas tikai par nelielu ieskatu nākamā gada aktuālajās izmaiņās, jo mūsu spēkos ir saskatīt tikai pašu pārmaiņu sākumu. Kā tas izpaudīsies, to redzēsim tikai 2016.gadā.


 Rakstā izmantotais informācijas avots: Top 7 SEO trendi, kas dominēs 2016.gadā.


Radušies papildus jautājumi par mājas lapas optimizāciju? Vēlies uzzināt vairāk par SEO nozīmi mājas lapas izstrādē? Jautā, mēs palīdzēsim!