Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

2016.gada tendences sociālo mediju izmantošanā

socialie_mediji_2016.jpg

2015.gadā sociālo mediju industriju ir skārušas vairākas nozīmīgas izmaiņas. Tā, kā neizbēgami tuvojas gada nogale, mārketinga speciālistu redzeslokā nonāk arvien jauna informācija par jaunākajām tendencēm sociālo mediju mārketingā. Rakstā ir apkopotas 5 svarīgākās sociālo mediju tendences 2016.gadam un veiksmīgai biznesa attīstībai.

Reāllaika sociālo mediju atjauninājumi

Ir kļuvis zināms, ka reāllaika sociālo mediju atjaunināšana turpinās dominēt arī 2016.gadā. Sociālo mediju platformas ir kļuvušas par plaši izmantotu interneta resursu. Atjauninājumi, kas dod iespēju tieši tajā pašā mirklī pēc video nofilmēšanas to straumēt tiešsaistē kļūs par ikdienas neatņemamu sastāvdaļu. Tādi sociālie mediji kā Instagram un Snapchat jau drīzumā iespējos šādu iespēju, tas nozīmē ne tikai konkurenci Twitter, bet arī jaunu ēru sociālo mediju mārketingā.

E-komercija izmantojot mobilās ierīces

Nozīmīgākie sociālie mediji (Twitter, Facebook, Pnterest) jau ir iespējojuši pogu “iegadāties”. Jau pavisam drīz šai tendencei sekos arī pārējie. Tehnoloģiski domājošie klienti novērtēs inovatīvo iespēju iegādāties produktu šādā veidā, tādējādi ir iespējams apgalvot, ka iegāde tiešsaistē kļūs par vienu no prioritātēm 2016.gadā.

Ko darīs sociālo mediju platforma Facebook?

Facebook meklē arvien jaunus veidus, kā saglabāt nemainīgu klientu interesi par šo sociālo mediju platformu. Pašlaik Facebook testē iespēju publicēt ziņu tā, lai potenciālajam lasītājam nebūtu jāpamet mājas lapa, lai to izlasītu. Ir liela varbūtība šīs funkcijas ieviešanai 2016.gadā, būs interesanti novērot, ko darīs un kā reaģēs Facebook konkurenti.

Facebook vēstuļu atjauninājumi

Datu privātums sociālo mediju platformās

2015.gada laikā ir aktualizējušās ar datu aizsardzību saistītās problēmas. Pēdējie skaļākie skandāli ir likuši aizdomāties par to, ka lietotāju datu aizsardzība nav pietiekoša. Sociālo mediju platformām būs jāpilda savs solījums ne tikai par lietotāja datu drošu uzglabāšanu, bet arī par to aizsardzību. Lietotāju datu aizsardzība 2016.gada garumā būs viena no svarīgākajām sociālo mediju tendencēm.

Arvien mazāk jaunu sociālo mediju platformu

Vēsturiski pēdējo gadu laikā mēs esam novērojusi jaunu un aizraujošu sociālo mediju platformu parādīšanos. Tādi spēlētāji kā Instagram un Snapchat industrijā ienesa jaunas vēsmas. Lielākie nozares spēlētāji nevilcināsies ar jauno un perspektīvo spēlētāju iegādi 2016.gadā. Tādējādi ir samazinājusies iespējamība, ka tuvākajā nākotnē parādīsies kāds neatkarīgs industrijas spēlētājs.

Secinājums

2015.gadā ir notikušas būtiskas izmaiņas sociālo mediju mārketinga industrijā. 2016.gadā sociālo mediju straujā attīstība turpināsies, tā sniegs vēl vairāk iespējas un atklās arvien jaunus sociālo mediju mārketinga virzienus.


Rakstā izmantotais informācijas avots: 5 sociālo mediju tendences 2016.gadam.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par sociālo mediju nozīmi mājas lapu izstrādē? Jautā, mēs palīdzēsim!