Aktuāli! Konsultācija par esošās mājas lapas uzlabošanu!

5 frāzes, ko nevajag teikt saviem klientiem

Saruna

Visiem uzņēmējiem patīk apmierināti klienti un pozitīvas atsauksmes par savu biznesu. Tomēr, ja tava uzņēmuma apkalpošanas serviss ir nepārdomāts un paviršs attiecībā uz klientu,visticamāk, strauju biznesa izaugsmi nebūs iespējams sagaidīt. Ja vēlies biznesa attīstību, apmierinātus klientus un patīkamas atsauksmes, tad lūko, lai apkalpošanas servisa darbinieki runājot ar klientiem, nelieto šīs piecas frāzes.

Klientu piesaiste un  “Tā ir mūsu uzņēmuma politika”

Katrā gadījumā klients vēlas, lai viņa problēmjautājums tiktu izskatīts pēc iespējas ātrāk. Klients vēlas justies svarīgs un ievērots un šāda frāze var likt tam justies tā, it kā konkrētā firma ir pārāka par viņu. Klientam ir svarīga “uzņēmuma politika” attiecībā uz viņu.

Klientu piesaiste un “Es diemžēl nevaru Jums palīdzēt”

Klients ir tērējis laiku, lai sameklētu konkrēto uzņēmumu, sazinājies ar to un cerējis, ka viņš iegūs risinājumu savai problēmai. Tomēr beigās nāk liela vilšanās, jo firma nespēj tam palīdzēt. Var jau būt, ka ne visām pasaules nebūšanām pastāv risinājums, tomēr klientu apkalpošanas darbinieks, vienmēr var piedāvāt risinājuma alternatīvas, lai klienta vilšanās nebūtu tik liela.

Klientu piesaiste un “Vai Jums nav iebildumu mirklīti uzgaidīt?”

Kādēļ šāds jautājums ir jāuzdod? Protams, ka klientam nav patīkami gaidīt. Gaidīšana klientos rada satraukumu un bailes par to, ka viņiem netiks piedāvāts prasītais.

Klientu piesaiste un “Jums vajadzētu doties uz mūsu mājas lapu”

Tas rada iespaidu, ka klientu apkalpošanas darbinieks nezina par ko tas runā, viņam vienkārši nav atbildes uz jautājumu.

Klientu piesaiste un “Tā ir ražotāju atbildība”

Tā ir attaisnojumu meklēšana. Klientam neinteresē, kurš ir vainīgais, viņam ir svarīgi atrast kādu, kurš tam var piedāvāt atbilstošo risinājumu.

Cerams, ka turpmāk jaunu klientu piesaiste Tu un Tavi darbinieki nepieļaus šīs komunikācijas kļūdas. Atceries , ka pircēja lēmumu ietekmē viņa sajūtas.


Lasīt vairāk: Klientu piesaiste

Informācijas avots:  5 frāzes, ko neteikt klientiem


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas un logo ietekmi klientu piesaistē? Jautā, mēs palīdzēsim!