Aktuāli! Konsultācija par esošās mājas lapas uzlabošanu!

5 izplatītākās kļūdas, veidojot komunikāciju ar auditoriju

Klienti

Ikviens uzņēmums vēlas izveidot produktīvu un veiksmīgu komunikācijas tīklu°ar saviem klientiem, tomēr ne vienmēr izvēlētā taktika nes cerētos panākumus.

Piecas visizplatītākās kļūdas, ko pieļauj uzņēmēji komunicējot ar saviem klientiem:

1. Vispirms ņemt un tikai pēc tam dot;

2. Pieņēmums, ka citiem interesē tavas vajadzības;

3. Nekontrolēta un izkliedēta informācijas izplatīšana;

4. Pieņēmums, ka sociālo mediju  instrumenti nodrošina komunikāciju;

5. Tiekties pēc pārmērīgiem komunikācijas panākumiem.

 

Cerams, ka šie padomi palīdzēs Tava uzņēmuma attīstīšanā un klientu attiecību uzturēšanā.


Lasīt vairāk: Klientu piesaiste

Izsmeļošāku informāciju par komunikācijas tīklu veidošanas kļūdām lasi ŠEIT!


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi komunikācijā ar klientu? Jautā, mēs palīdzēsim!