Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

5 padomi kā palielināt klientu interesi par uzņēmumu

 klientu_interese.png
 
Statistika vēsta, ka 97% mārketinga speciālistu saskata neierobežotās satura mārketinga priekšrocības, tomēr ir jāsaprot, ka ir diezgan sarežģīti izveidot tādu saturu, kas vienlaikus izglītotu, iedvesmotu un piesaistītu arvien jaunus klientus. Tālāk ir apkopoti padomi, kuri palīdzēs Jūsu uzņēmumam.

Klientu piesaistes metode nr. 1

Ir zināms, ka 76% bloga mēneša skatījumu un 92% no mēnesī noģenerētajām klientu interesēm ir iepriekšējo bloga ierakstu rezultāts, tādēļ CTA optimizācija esošajiem bloga ierakstiem palīdzēs palielināt klientu interesi.

Klientu piesaistes metode nr. 2

Pievērs uzmanību atslēgas vārdiem. Šeit ir jāpievērš uzmanība, tam, kādus atslēgas vārdus klienti izmanto, lai atrastu viņiem nepieciešamo informāciju, izvieto atslēgas vārdus tik tuvu, cik tas ir iespējams.

Klientu piesaistes metode nr. 3

Optimizē esošos piedāvājumus, lai tie tiktu atspoguļoti labākās meklētāja pozīcijās. Ir pierādīts, ka 97% šī mēneša klientu interesi ir radījis kāds no iepriekšējiem piedāvājumiem, bet tikai 15% ir ģenerēti šajā mēnesī.

Klientu piesaistes metode nr. 4

Spēlējies ar piedāvātā satura formātu. Iespējams ir lietderīgi apsvērt domu par bloga ierakstu pārveidošanu e-grāmatā?

Klientu piesaistes metode nr. 5

Izmanto A/B testu virsrakstu analīzē. Ir noderīgi pavērot, kādu ietekmi uz potenciālo klientu atstāj dažādi virsraksti, piemēram, A/B tests un 7 veidi, kā izmantot iegūtos A/B testa rezultātus.

Secinājums

Lai palielinātu klientu interesi par uzņēmumu un uzņēmuma piedāvātajiem produktiem, ir nepieciešams izvērtēt to, kādi ir gan uzņēmuma mājas lapā atrodamie virsraksti, gan to, kādi ir uzņēmuma piedāvājumi.


 Rakstā izmantotais informācijas avots: 5 padomi lielākas klientu intereses ģenerēšanā.


Radušies jautājumi par mājas lapas izstrādi? Vēlies saņemt eksperta ieteikumus par to, kā potenciālos klientus pārvērst klientos? Jautā mums!