Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

5 veidi, kā pielietot Instagram mārketingā

Instagram mārketings

Vai esi pamanījis to bezgala populāro “mobilo bildīšu” sociālo platformu Instagram? Cerams, jo tā ir ļoti vērtīga vieta, kur mārketings strādā.

Vai esi ievērojis, ka arvien vairāk uzņēmēji sāk pielietot Instagram platformu sociālā mārketinga akcijās?

Vai vēlies uzzināt, kā tava firma varētu pielietot Instagram, veidojot uzņēmuma mārketinga stratēģiju?

Šajā rakstā tiek aprakstīti pieci veidi, kādēļ pielietot Instagram mārketinga vajadzībām.

Kādēļ Instagram?

Dažu gadu laikā, Instagram lietotāju skaits ir audzis gaismas ātrumā. Ar vairākiem miljoniem lietotāju, Instagram ir kļuvusi par perfektu iespēju uzņēmumiem veidot savu atpazīstamību, publicējot dažādas fotogrāfijas ar firmas zīmoliem.

Neliels ieskats Instagram.

Kad Instagram popularitāte tikai sākās, tā bija platforma, kur vienkārši publicēt savas bildes un tai nebija lielas mārketinga akciju vērtības.

Taču pēdējo gadu laikā, Instagram ir pierādījis, ka tā ir efektīva mārketinga platforma, lai uzņēmēji varētu sasniegt auditoriju tādā veidā, kādā to vēlas pati auditorija – ar vizuāliem un īsiem ziņojumiem.

Tādēļ, kad tavs uzņēmums veidos nākamo mārketinga stratēģiju, iekļauj tajā arī Instagram. Aplūko piecus veidus, kā vari pielietot Instagram, lai sasniegtu savus mārketinga mērķus.

1. Izmanto Instagram datoru versiju, lai sasniegtu lielāku auditoriju.

Lietotāji ir ilgi gaidījuši, kad Instagram būs iespējams aplūkot arī no datora, ne tikai mobilajā aplikācijā. Lai gan Instagram tagad ir pieejams gan iPhone, gan Android ierīcēm, tomēr pastāv vairāki cilvēki, kuri internetam piekļūst no datora.

Instagram datorā bija pieejama no 2012. gada novembra, kas ļāva mārketinga ļaudīm sasniegt vēl lielāku auditorijas loku. Ar Instagram bilžu palīdzību tavs uzņēmums var veidot iespaidīgas un vizuāli uzrunājošas kolāžas, lai iepazīstinātu auditoriju ar savu lielisko firmu.

Ar bildīšu palīdzību tu vari “reklamēt” savu uzņēmumu no visam pusēm – parādīt jaunākos produktus, iepazīstināt ar darbiniekiem, kā arī dokumentēt konferences un seminārus.

Piedomā pie tā, vai tava uzņēmuma Instagram profils kopumā izskatās sabalansēts un, kādu stāstu tas pastāstīs auditorijai.

2. Instagram konkursi.

Daudziem patīk bildēties un notvert vienā kadrā kādu nozīmīgu parādību. Tādēļ arī mārketinga ļaudis ļoti veikli atskārta, ka Instagram var pielietot dažādu konkursu rīkošanai. Viens no iemesliem, Instagram konkursus ir viegli rīkot un jautri tajos piedalīties.
Uzņēmumi var izsludināt konkursu, norādot, kāda tipa bilde ir jānofotografē, pievienojot attiecīgu “hashtagu” (#), lai marķētu foto ar, piemēram, tavas firmas nosaukumu vai saukli. Lai piesaistītu lielāku auditorijas daļu, tu vari lūgt, lai tie balso par labākajām bildēm un tas tad arī būs konkursa uzvarētājs.

Veiksmīgs šādu Instagram bilžu konkursa rīkotājs ir firma “Sony”. Pēc kampaņas “#SonyX” bilžu konkursa, viņi nolēma Instagram konkursu atkārtot ar akciju “#Sonylove“. Cilvēkiem vajadzēja iesūtīt bildes, kas reprezentētu jebko, kas saistīts ar mīlestību. Mīlestība uz cilvēku, dzīvnieku, produktu vai laika apstākļiem. Katru dienu tika izlozēts viens laimīgais, kurš ieguva “Sony” dāvanu karti 50 dolāru vērtībā.

Instagram konkurss.

Pēc šīs akcijas “Sony” Instagram konta sekotāju skaits krietni vien pieauga.

3. Atalgo sekotājus ar “promo kodu”.

Kad tavs uzņēmums publicē foto, padomā, kas varētu piesaistīt un noturēt tavas auditorijas uzmanību. Atalgo savus sekotājus ar īpašiem piedāvājumiem, bildes aprakstā ievietojot “promo kodu”. “Promo kodu” varētu pielīdzināt atlaižu kuponu kodam. Tas ir speciāli izveidots kods, ar kura palīdzību tu vari, piemēram, saņemt attēlā redzamo produktu par īpašu cenu.
Noskaidro, ko vēlas tava auditorija un dāvā tiem kādu speciālu piedāvājumu. Tas ir veids, kā noturēt auditoriju un piesaistīt jaunus sekotājus.

4. Apraksti savu klientu.

Nav nekā patīkamāka, kā redzēt apmierināta klienta sejas izteiksmi, aplūkojot firmas mājas lapu. Klienti ir labākie firmas zīmola reklamētāji. Parādi un pastāsti, kāda ir bijusi klientu pieredze sadarbojoties ar tavu uzņēmumu. Šādā veidā tu iegūsti uzticamu produkta vai pakalpojuma atsauksmi.

Virgin America” ir perfekts piemērs. Šī firma regulāri publicē bildes ar pārsteigtiem klientiem, kuriem tiek uzdāvināta kāda negaidīta dāvana.

Klientu iesaiste sociālo mediju mārketingā

Ar šādu pieeju tu parādi, ka tavai firmai ir svarīgs klientu viedoklis, lai padarītu uzņēmuma produktus un pakalpojumus kvalitatīvākus.

5. Piesaisti vairāk auditorijas uzņēmuma pasākumiem.

Jebkura pasākuma mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk cilvēku, lai būtu ko iepazīstināt ar produktiem, pakalpojumiem un izdevīgiem darījumiem. Instagram var palīdzēt ar vizuālajām norādēm konkrētajam pasākumam. Ja esat norādījis adresi pie pasākuma, pievienojiet arī foto, lai klients zinātu, kā vizuāli tavas firmas pasākums izskatīsies.

Piemēram, firma “Appario“, pasākumā “Dreamforce 2012“, ar Instagram palīdzību parādīja sava stenda lokācijas vietu ar fotogrāfijas palīdzību, aprakstu un “hashtagu” #df12.

***

Katrā gadījumā Instagram ir lielisks veids, kā ne tikai reklamēt produktus, firmu un pakalpojumus, bet pats galvenais, veidot spēcīgākas saites ar saviem klientiem. Klienti vēlas izjust, ka tavam uzņēmumam nav vienalga. Cilvēki vēlas komunicēt cilvēciskā, nevis auksti formālā līmenī. Komunicē ar saviem klientiem ar Instagram!


Lasīt vairāk rakstus: Mārketinga pieejas

Rakstā izmantotā informācija: 5 veidi, kā izmantot Instagram mārketingā


Ir aktuāla web izstrāde? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi komunikācijā ar klientu? Jautā, mēs palīdzēsim!