7 padomi skatījumu skaita dubultošanai sociālajos medijos

string(9) "novembris"

skatijumi_soc_mediji.jpg

Vai Jūs esat dzirdējis par to, ka interneta vide ir pārsātināta ar informāciju. Vai Jūs zinājāt, ka ik minūti Google meklētājs tiek izmantots 4 miljonus reižu un tiek izveidoti aptuveni 1400 bloga ierakstu. Turklāt ar katru dienu meklēto rezultātu skaits un konkurence pieaug.

Sociālie mediji tiek uzskatīti par efektīvu rīku esošās auditorijas noturēšanai un jaunu klientu piesaistei. Svarīgākais jautājums – cik ilgu laiku veltīt sociālajām aktivitātēm? Rakstā ir apkopoti ieteikumi, kuru izmantošana ik dienu var palīdzēt palielināt mājas lapas apmeklējumu skaitu.

1.Labāk publicēt kaut kādus ierakstus, nekā nekādus

Nav nepieciešams noalgot konsultāciju firmu vai izveidot īpaši specializētu komandu. Ja Jūsu ieraksti, kurus vēlaties publicēt saturēs mērķauditorijai saistošas un aktuālas atbildes uz jautājumiem, mērķauditorija Jūs atradīs pati. Netērējiet garas darba stundas satura koncepcijas izveidei. Nodefinējiet Jūsu auditoriju un radiet viņiem saistošu saturu.

2.Izmanto sociālo mediju analizēšanu

Izmantojot analizēšanas rīkus izpētiet to, kuri ieraksti ir izrādījušies veiksmīgākie, kuri ir visbiežāk skatīti un komentēti. Izpētiet no kurām sociālajām platformām klienti visbiežāk tiek pāradresēti uz jūsu mājas lapu. Rezultātā tiks iegūts to tematu apkopojums, kurš nodrošina vislielāko apmeklētāju plūsmu un auditorijas interesi sociālajos tīklos.

Sociālo mediju moitorings

3.Racionalizē procesu

Ieplānojiet veicamos ierakstus tā, lai tie būtu daļa no ikdienas veicamo pienākumu rutīnas. Plānošanai veltiet 10 minūtes pirms darbu sākšanas no rīta, vai 10 minūtes vakarā.

4.Pārvērtē satura mērķi

Saturs ir vislabākais Jūsu līdzeklis mērķu sasniegšanai. Iespējams jūsu rīcībā pašlaik atrodas daudz interesanta satura. Izveidojiet pieeju, lai cilvēki velētos dalīties ar Jūsu izveidotajiem rakstiem vai e-grāmatām. Citāti, attēli, īpaši veidots saturs ir lieliski piemērots publicēšanai tādos sociālajos medijos kā Twitter un Youtube. Lai sasniegtu labāku rezultātu ir jānoskaidro, kuru no sociālo mediju platformām mērķauditorija izmanto biežāk.

5.Vienkāršo mārketinga kanālus

Labāk ir fokusēties uz kvalitatīva satura radīšanu un monitoringu trīs sociālajos medijos, nevis, piemēram, nekvalitatīvu saturu publicēt un uzturēt 10 sociālajos medijos.

6. Saglabā mārketinga pieeju

Ierakstu publicēšana sociālajos tīklos nenozīmē aizmirst par to, ka ierakstu publicēšana ir mārketinga politikas sastāvdaļa. Izmantojiet radošu pieeju, lai pavēstītu potenciālajam klientam par iespējamajām priekšrocībām. Sociālie mediji ir lielisks klientu intereses ģenerēšanas rīks.

Sociālo mediju mārketinga kanāli

7.Sociālo mediju monitoringa rezultāti jāizvērtē bieži

Katras dienas iegūto rezultātu izvērtēšana aizņems tikai 10 minūtes, bet būs noderīgāka par mēneša analīzi 40 minūšu garumā. Vispārīga ieskata gūšanai vismaz reizi nedēļā ir jāielūkojas tajā, cik bieži un ar kuriem ierakstiem visbiežāk ir dalījušies, kuriem uzklikšķinājuši. Svarīgi ir ari izvērtēt cik daudzi no jaunajiem ierakstu lasītājiem ir atgriezušies atkal.

Secinājums

Lai radītu cilvēku plūsmu, kuri apmeklēs Jūsu mājas lapu ir svarīgi par uzņēmuma aktivitātēm paziņot sociālajos medijos, kā arī balstoties uz izpētes rezultātiem radīt mērķauditorijai saistošu un interesantu saturu.


Rakstā izmantotais informācijas avots: Dubulto publicēto ierakstu skatījumu skaitu katru dienu tam veltot 10 minūtes.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi klientu piesaistē? Jautā, mēs palīdzēsim!