Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

8 dizaina nianses interneta veikalam

dizaina_nianses_e_veikals.jpg

Daudzi uzskata, ka lapas apmeklējumu skaits ir vienāds ar pārdošanas apjomu skaitu, tādējādi, jo lielāks lapas apmeklējumu skaits, jo vairāk produktu tiek pārdots. Tas izklausās loģiski? Realitātē viss ir daudz sarežģītāk, jo apmeklējumu skaits nav vienāds ar pārdoto produktu skaitu.

Kāpēc tā notiek? Ir jāsaprot, ka potenciālā klienta piesaistīšana mājas lapai nav pietiekams pamatojums Jūsu uzņēmuma mērķu sasniegšanai, jo ir jāspēj radīt tādi apstākļi, kas vainagotos ar pasūtījumu, pirkumu vai reģistrāciju. Lai to panāktu, apmeklētājam Jūsu mājas lapā ir jāspēj bez pūlēm atrast atbildes uz viņu interesējošajiem jautājumiem. Tas ir sasniedzams galamērķa lapas dizainā iekļaujot dažas svarīgas nianses.

1. Interneta veikala logo un nosaukums

Izveidojiet interesantu un piesaistošu logo. Klienta izvēle iegadāties Jūsu produktu ir cieši saistīta ar potenciālā klienta spēju atcerēties Jūsu uzņēmuma logo. Klienti izvēlas jau zināmus uzņēmumus: ja klientam būs jāizvēlas iegādāties produktu no jums, vai Jūsu konkurenta, kurs nesen ir uzsācis savu darbību, klients izvēlēsies Jūsu uzņēmuma produktu.

2. Interneta veikala kontaktinformācija

Nav svarīgi, vai pakalpojumu iegāde notiek tirdzniecības vietā vai tiešsaistē, tomēr kontaktinformācija Jūsu mājas lapā ir nepieciešama. Ja jūsu piedāvātos produktus ir iespējams iegādāties tiešsaistē, ir nepieciešams norādīt pirkumu karti un norēķināšanās iespējas.

Uzņēmuma kontaktinformācija

3. Labs interneta veikala moto

Google sniedz šādu moto definīciju: īsa un atmiņā paliekoša frāze, kas tiek izmantota reklāmā. Šeit galvenie atslēgas vārdi ir īsa un atmiņā paliekoša, tam būtu jārada pozitīva emocionālā interese no potenciālā klienta puses. Moto ir nepieciešams līdzeklis uzņēmuma atpazīstamības stiprināšanā.

Logo, moto un kontaktinformācijai ir vienmēr jābūt redzamai klientiem, tādēļ to labāk novietot lapas augšējā vai apakšējā daļā.

4. Pamanāmi un izrunājami produktu nosaukumi

Produkta nosaukums ieņem nozīmīgu lomu tiešsaistes iegādes procesā. Nosaukums “Numur 8″ neveidos pieprasījumu pēc produkta, jo tas ir garlaicīgs un nespēj ieinteresēt potenciālo klientu. Jūs varat izmantot vārdus, kuri apsola atrisināt klientu radušās problēmas, arī produkta URL ir jābūt skaidram un saprotamam.

5. Cena

Izceliet cenu, nav svarīgi, vai tā ir augsta vai zema. Atcerieties, ka potenciālais klients nevēlēsies ilgi meklēt ieinteresējošā produkta cenu. Ja Jūs kaut ko piedāvājat bezmaksas, norādiet, ka tas ir bezmaksas. Bezmaksas ir tas maģiskais vārds ar kura palīdzību ir iespējams palielināt pārdošanas apjomus.

Produkta cena.

6. Attēli

Vai Jūs iegādātos auto par kuru kāds teiktu, ka tas ir lielisks, bet tam nebūtu pievienots neviens attēls? Atbilde droši vien ir jau zināma. Padomājiet par klientiem un nodrošiniet viņus ar nepieciešamo informāciju. Attēli palīdz saprast ne tikai to, kāds ir produkta izskats, bet arī to, kādam mērķim tas paredzēts.

7. Galvenās priekšrocības

Jūs varat būt pārsteigti, bet liela daļa cilvēku nelasa Jūsu produkta pilno aprakstu, lai ari cik labs tas būtu. Nepieciešamā informācija tiek skenēta. Jūs varat pievienot galvenos priekšrocības punktus.

8. CTA

Lietas, kas šķiet pašsaprotamas nav pašsaprotamas pilnīgi visiem. Cilvēki zina, ka viņi var iegādāties produktu no galamērķa lapas, tomēr atgādinot par to, pārdošanas apjomi palielināsies. Neaizmirstiet pievienot tā dēvēto CTA (call to action).

Secinājums

Tagad Jūs esat informēti par to, kādi elementi ir jāietver Jūsu galamērķa lapā. Pats galvenais nosacījums ir padomāt par klientu un nodrošināt viņu ar visu nepieciešamo informāciju.


 Rakstā izmantotais informācijas avots: 8 Dizaina pamatprincipi interneta veikalam.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies izveidot efektīvu dizainu interneta veikalam? Jautā, mēs palīdzēsim!