Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

2016.gada biznesa attīstības tendences

binesa_attistiba_2016.jpg

Uzņēmuma attīstība un izaugsme ir atkarīga no vairākiem savstarpēji saistītiem faktoriem. Viens no tiem – biznesa attīstības tendences. Šajā rakstā ir apkopotas tendences, kuras jau pašlaik ir ieguvušas noteiktu veidolu. Kas ir jāņem vērā 2016.gadā?

Fokusēšanās uz saziņu ar klientu

Nozares līderu diskusijās ir noskaidrojies tas, ka mēs pašlaik atrodamies “jauktajā” ekonomikā. Šis ekonomikas veids atbalsta nevis industriālismu, bet kontaktu dibināšanu un biznesa darījumu veidošanu. Tas nozīmē to, ka visvērtīgākie uzņēmumi savienos ne tikai pircēju ar pārdevēju, bet arī patērētāju ar saturu.

Ilgtermiņā patērētājiem ir svarīgi ne tikai atrast produktu, kuru viņš vēlēsies iegadāties atkārtoti, bet arī citu klientu lokā atrast līdzīgi domājošos un izveidot noderīgas informācijas apmaiņas kopienas.

Komunikācija ar klientu.

Investīcijas mentoringā

Arvien vairāk uzņēmumu sāk izmantot teledarba piedāvātās priekšrocības, tas ir visvienkāršākais veids, kā novērtēt darbinieka prasmes un to attīstību. Vadošie nozares līderi izmanto jaunāko tehnoloģiju sniegtās iespējas, lai apmācītu, monitorētu un, nepieciešamības gadījumā, sniegtu nepieciešamo atbalstu darbiniekam, neatkarīgi no viņa atrašanās vietas.

Šie rīki dod iespēju darbiniekam viņa paša brīvi izvēlētā laikā un vietā apgūt nepieciešamās zināšanas. Tas nozīmē to, ka jūsu klienti un darbinieki vēlas sastapt Jūs viņiem vēlamā vietā. Daudzi cilvēki par sev vispiemērotāko jaunu zināšanu apguves veidu uzskata netradicionālas metodes.

Investīcijas klientu apkalpošanas servisa attīstībā

Vienā no “New York Times” publicētajiem rakstiem ir minēts tas, ka ik gadu mārketinga kampaņās tiek investēti 500 biljoni dolāru, bet tikai 9 biljoni dolāru tiek investēti klientu apkalpošanā. Mēs visi zinām to, ka klientu apmierinātība ir ātrākais peļņas gūšanas veids. Uzņēmumi ir atskārtuši, ka klientu apmierinātība un klientu pieredze ir “jaunais mārketings”, tādēļ 2016.gadā ir paredzams investīciju apjoma pieaugums kvalitatīva klientu servisa nodrošināšanā.

Līderība, kas orientēta uz stipro pušu attīstību

2016.gadā būs novērojams izplatības pieaugums līderības formai, kas balstīta uz stipro pušu attīstību. Lai arī mēs varam darīt gandrīz visu, tomēr lielāku produktivitāti sasniedzam tikai tad, kad varam nodemonstrēt savu profesionalitāti jomās, kuras mums padodas un ir mūsu stiprā puse.

Darbinieki, kas labi dara savu darbu.

Tie darbinieki, kuri darbojas savu prasmju komforta zonā spēj sasniegt sešas reizes augstāku produktivitāti. Kā līderim Jums ir jāinvestē viņu dabiskajos talantos, jo tikai tad būs novērojams straujš produktivitātes pieaugums, kā arī Jūsu darbinieki būs ieinteresētāki darba rezultātā un jutīsies enerģiskāk.

Satura mārketinga integrēšana pārdošanas procesā

Cik ilgu laiku pirms pirkuma lēmuma pieņemšanas Jūs pavadāt, lai salīdzinātu pārdošanas speciālista sniegtās informācijas patiesumu? Patērētāji novērtē objektīvu informāciju. Ja pārdošanas procesa vidū potenciālais klients neizrāda interesi, tas ir drošs signāls tam, ka klients veic patstāvīgu sevis interesējošā produkta izpēti.

Jums ir tikai divas iespējas: nodrošināt klientam noderīgu saturu, lai atbalstītu viņus šajā izpētes procesā vai dot iespēju klientam pašam iegūt nepieciešamo informāciju. Lai palīdzētu klientam pieņemt lēmumu, Jums ir jānodrošina pieejamība objektīvai informācijai par uzņēmumu un tā piedāvātajiem pakalpojumiem.

Investīcijas pārdošanas prasmēs

Uzņēmuma darbiniekus var iedalīt trīs grupās – pasūtījumu pieņēmēji, pārdošanas speciālisti un nozares eksperti. Nav svarīgi, kuru lomu vēlētos īstenot Jūs, bet gan tas, kura no tām ir nepieciešama klientam. Pārdošanas speciālistu loma mainās. Klienti nevēlas sastapt agresīvu un stereotipiski domājošu pārdošanas speciālistu.

Pārdošanas procesa menedžments mūsdienās ir pielīdzināms kvalitatīvām projektu vadīšanas prasmēm – orientēšanos uz detaļām un noteikumu ievērošanu. Uzņēmumi, kuri vēlas sasniegt straujāku izaugsmi tiek aicināti investēt to darbinieku prasmju attīstīšana, kas palīdzētu atrast klienta problēmai atbilstošāko risinājumu.

Secinājums

Biznesa attīstības tendences ir tikai provizoriskās vadlīnijas, kurām sekot tādā gadījumā, ja Jūs vēlaties turpināt attīstīt savu uzņēmējdarbību un būt vismaz vienu soli priekšā Jūsu konkurentiem.


Saistītie raksti:

2016.gada tendences klientu piesaistē

2016.gada tendences logo izstrādē

2016.gada tendences mājas lapu izstrādē


Lasīt vairāk: padomi biznesam


Rakstā izmantotais informācijas avots: Top 10 biznesa “trendi” 2016.gadam.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas vai logo izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!