Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Brenda izstrāde: galvenie soļi

Tava uzņēmuma zīmols ir iespējams viens no visvērtīgākajiem uzņēmuma līdzekļiem. Ja šo faktu mēs varam uzskatīt par patiesu, tad vissvarīgākais mārketinga vadītāja uzdevums ir stiprināt uzņēmuma zīmolu. Profesionālo pakalpojumu zīmols ir tas, kurš ietekmē gan uzņēmuma reputāciju, gan atpazīstamību tirgū. Zīmola stiprumu ir iespējams novērtēt ar šādu formulu: “reputācija X atpazīstamība”. Vēl viens būtisks faktors ir saprast, cik atbilstoša ir brenda esošā mērķauditorija. 

Brenda izstrāde: process

Zīmola izstrāde ir process, kas ietver  pārdomātu un profesionālu brenda izveidošanu un attīstīšanu. Brenda izstrādi var iedalīt trīs vienkāršos posmos:

  • – Pirmais posms. Zīmola stratēģijas izveide un tā sasaiste ar biznesa stratēģiju.
  • – Otrais posms. Zīmola komunikācijas līdzekļu izveide (logo, nosaukums, moto, u.c.).
  • – Trešais posms. Zīmola uzturēšana un stiprināšana.

Lai labāk izprastu to, kas ir brends, noskaties zemāk esošo video.

Video: kas ir brends?

Brenda izstrāde: galvenie soļi

Tava uzņēmuma zīmola attīstības stratēģija ir stāsts par to, kādā veidā tiek sasniegti šie mērķi.  Lai brenda izveidi padarītu vienkāršāku, mēs esam apkopojuši  10 galvenos soļus brenda izstrādē. Tie ir:

  • – Noteikt kopējo biznesa stratēģiju.
  • – Identificēt uzņēmuma mērķauditoriju.
  • – Izpētīt uzņēmuma mērķa klientu grupu.
  • – Izstrādāt zīmola pozicionēšanas stratēģiju.
  • – Izstrādāt ziņojuma nodošanas stratēģiju.
  • – Izveidot zīmola nosaukumu, logotipu un moto.
  • – Izveidot satura mārketinga stratēģiju.
  • – Izveidot uzņēmuma web lapu.
  • – Izveidot mārketinga instrumentu sarakstu.
  • – Apkopot, novērtēt un pilnveidot iegūto rezultātu.

Brenda izstrāde – secinājums

Zīmola izstrādes process, īpaši tā pēdējais posms lielākoties ir īpaši nozīmīgs. Nav iespējams izveidot efektīvu brenda attīstības stratēģiju to nekad nepilnveidojot. Tu varētu būt pārsteigts, uzzinot, cik bieži zīmols netiek pilnveidots. fakti ir neiepriecinoši, bieži vien mārketinga nodaļa ir aizņemta ar klientiem tik ļoti, ka aizmirst par zīmola attīstību…atstājot to uz vēlāku. Cerams, ka šis nelielais ievads zīmolvadībā kaut nedaudz palīdzēja atbildēt uz svarīgākajiem jautājumiem.


Lasīt vairāk: logo un firmas stils


Rakstā izmantotais informācijas avots: 10 soļi profesionāla zīmola izstrādē


Saistītie raksti:

Mazbudžeta interneta mārketinga stratēģija

Svarīgākais mārketinga instruments – mārketinga plāns

Prāto par uzņēmuma brendingu? Pielieto mājas lapu, lai stiprinātu uzņēmuma zīmolu.


Ir aktuāla brenda izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!