Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Būtiska e-pasta ziņojuma sastāvdaļa – tēmas nosaukums

E-pasta tēma

Hey!

YOLO OMG Superīgākā izpārdošana!

Ja tu saņemtu e-pasta vēstuli ar augstāk minētajiem tēmas nosaukumiem (subject lines), vai tu tādus ziņojumus atvērtu? Ja šādi ziņojuma nosaukumi būtu e-pastam, ko sūtījis kāds deputāts savas kampaņas ietvaros, vai arī sporta apģērbu firma, vai tas ietekmētu tavu darbību?

E-pasta nosaukums, bez šaubām, var atstāt lielu iespaidu uz cilvēku un viņa darbībām – e-pasta ziņojumu atvērt, izdzēst vai atzīmēt to kā “spamu”. Protams, augstāk minētie e-pasta nosaukumi ir atšķirīgi un piesaistoši, bet jāņem vērā, kam un, no kā elektroniskais ziņojums tiek sūtīts. Tieši šī sasaite veicinās to, vai lasītājs e-pastu izdzēsīs vai izlasīs.

Apsver zemāk minētos ieteikumus, kas tev palīdzēs radīt tādus e-pasta tēmas nosaukumus, lai lielākā daļa izsūtīto ziņojumu tik tiešām tiktu atvērti.

1. Sākumā iegūsti auditorijas uzticību – tikai tad kļūsti radošs.

E-pasta ziņas nosaukumam ir liela nozīme, bet sūtītāja identitāte bieži vien ir vēl svarīgāka. Ja tu saņem e-pastu no indivīda vai kompānijas, kuru atpazīsti un, kurai uzticies, visticamāk, tu nekavēsies atvērsi saņemto e-pasta vēstuli.

Atsaucoties uz tagadējā ASV prezidenta B. Obamas priekšvēlēšanu kampaņas komandas teikto, tieši e-pasta ziņojumi ar “Hey” tēmas nosaukumu, bija visefektīvākie interneta ziedojumu gūšanā. Kā norāda kampaņas komanda, e-pasta ziņojums bija veiksmīgs personiskā piesitiena dēļ. Taču, ja šāda tipa e-pastu saņemtu no nepazīstamas firmas vai cilvēka, kuram tu neuzticies, iespējams, tu šo e-pastu izdzēstu nemaz to neatverot.

Atpazīstamībai ir liels spēks. Piemēram, kad satura mārketinga portāls Copyblogger izsūtīja e-pasta vēstules ar nosaukumu “Hey”, viens cilvēks viņu mājas lapas komentāru sadaļā atstāja ziņu: “Lielisks e-pasta nosaukums, bet….es to atvēru tikai tādēļ, ka uzticos jūsu firmai un saistītajām biznesa nišām.”

Arī žurnāla “Entrepreneur” rakstu autors DJ Valdovs (DJ Waldow) ar līdzīgu piemēru demonstrē atpazīstamības nozīmīgumu. Savā iknedēļas jaunumu ziņojuma e-pasta vēstulē (The Waldow Social Weekly) viņš e-pasta nosaukumā lietoja frāzi “BEZMAKSAS ALUS”. Viņas personīgais nodoms nebija maldināt cilvēkus. Tā vietā viņš centās pierādīt, ka sūtītāja vārds ir daudz nozīmīgāks par e-pasta nosaukumu.

Zemāk lasi atbildes vēstuli, ko DJ Valdovam nosūtīja viņa lasītājs: “Es atvēru vēstuli ar “BEZMAKSAS ALUS” nosaukumu, tikai tādēļ, ka zināju, ka tas ir iknedēļas ziņojums un vēlējos aplūkot tā saturu – e-pasta nosaukumam īsti nebija nekādas nozīmes. Tas notiek, kad kļūsti par uzticīgu lasītāju.”

Lai sasniegtu tādu auditorijas uzticības līmeni, sākumā sūti e-pasta vēstules, kuras lasītājam ir noderīgas un neaizņem pārāk daudz laika tās lasot. Kā arī atceries visās uzrunās lietot saņēmēja vārdu. Ja lasītāji sajutīs, ka tevis sūtītajam saturam ir vērtība, nākotnē tie tevis sūtīto elektronisko ziņojumu atvērs neskatoties uz to, kāds ir tā nosaukums.

2. Spēlē savai mērķauditorijai

Parasti par labākajiem e-pasts tēmas nosaukumiem kalpo tie vārdu salikumi, kuri vislabāk rezonē ar tavu mērķauditoriju. Kā norāda sociālo mediju stratēģiju veidotājs, Džejs Baiers (Jay Baer), mēs aizmirstam, ka mēs paši neesam sava uzņēmuma auditorija. Tādēļ nav jāizvēlas e-pasta ziņojumu nosaukumi, kuri simpatizē tev kā sūtītājam.

Nav daudz tādu uzņēmumu, kuri atļautos sūtīt tādus e-pasta ziņojumus ar tik brīviem vēstuļu nosaukumiem, kā “Urban Outfitters“. Taču šī firma skaidri pārzina savu jauniešu mērķauditorijas grupu un tās intereses.

Šī firma sūtījuši e-pasta ziņojumus ar sekojošiem nosaukumiem:

“Pārspēj šo”, “Kleita priekš…”, “Krāsa ir tajā”, “5,4,3,2,1…” un “Iepazīstinot ar…”.

3. Nemini! Notestē!

Apsver domu notestēt e-pasta ziņojumu nosaukumus. Liela daļa e-pasta pakalpojumu sniedzēji sūtītājiem piedāvā iespēju notestēt konkrētus e-pasta nosaukumus un salīdzināt tā efektivitāti ar citiem e-pasta nosaukumu variantiem. Tā vietā, lai minētu, kuš e-pasta ziņojuma nosaukums būs efektīvāks, lieto datus no iegūtā salīdzinājuma.

Kad gatavojies sūtīt nākamo e-pasta vēstuli un mēģini sacerēt interesantu ziņojuma nosaukumu, atceries par savu auditoriju un piedomā pie tā, cik lielu viņu uzticību tu esi ieguvis.

Vai viņi atpazīs, no kā ir saņemtais e-pasts? Vai viņi to atvērs ņemot vērā to, kas šo ziņojumu ir sūtījis? Vai vari atļauties veidot asprātīgus un brīvus e-pasta vēstuļu nosaukumus? Kad apsver visus šos jautājumus, tikai tad raksti e-pasta tēmas nosaukumu.


Saistītie raksti:

Infografika: Kad labāk sūtīt e-pastu?

Septiņas “Apple” pamācības, radot pārliecinošu web saturu

20 veidi, kā veicināt mājas lapas un biznesa atpazīstamību


Lasīt vairāk: Mārketinga pieejas

Rakstā izmantotais informācijas avots: Kā rakstīt e-pasta tēmas nosaukumu


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi komunikācijā ar klientu? Jautā, mēs palīdzēsim!