Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kā efektīvi pārvaldīt facebook lapu

FACEBOOK-EFEKTIVA_PARVALDIBA.jpg

Vai Jūs pārvaldāt vismaz vienu Facebook biznesa lapu? Vai Jūs izmantojat visas administratora priekšrocības? Facebook lapas sevī ietver dažādus noderīgus rīkus, kuri mārketinga speciālistiem un uzņēmumu īpašniekiem dod iespēju iegūt maksimālo labumu no Facebook izmantošanas. Šajā rakstā Jums būs iespēja iegūt informāciju par noderīgiem un jau šodien izmantojamiem rīkiem.

Piekļūstiet savām Facebook lapām

ir pieejami dažādi veidi, kā piekļūt Facebook lapām. lai redzētu visas lapas, kurās jūsu loma ir administrators, analītiķis, korektors, moderators vai reklamētājs ir nepieciešams doties uz Lapu grāmatzīmēm, tad atliek vien noklikšķināt uz vēlamās pārvaldāmās lapas.

Alternatīva iespēja piekļūt pārvaldāmajām lapām ir piekļūstot tām no sava konta izvēlnes.

Izmantojiet Jūsu sociālo mediju lapas navigāciju

Augšējā lapas stūrī ir redzami galvenie jūsu lapas iestatījumi. Jums ir jāredz šī izvēlne tad, kad esat ielogojies Jūsu lapā vai Jūsu profilā. Dotā rīkjosla ir redzama zemāk redzamajā attēlā.

facebook_1.jpg

Facebook lapas rīkjosla

Ja Jūs vēlaties, iestatījumos, Jums ir iespēja iespējot vēstules, tādējādi tiek iegūta iespēja sazināties privāti ar Jūsu lapas apmeklētājiem.

facebook_page_message.jpg

Facebook lapas vēstuļu sadaļa.

Svarīga nianse! Jums ir iespēja tikai atbildēt uz saņemtajām vēstulēm, Jūs tās nevarat nosūtīt kā uzņēmuma lapa. Tomēr lieliska iespēja ir saglabāt visbiežāk veiktās atbildes ātrākai un ērtākai komunicēšanai.

Lai noteiktu to, kāda ir Jūsu Facebook lapas efektivitāte ir iespējams noskaidrot to, cik bieži Jūsu lapa tiek pieminēta, cik saņemti “patīk”, cik saņemti komentāri.

notifications_facebook.jpg

Facebook lapas aktivitāte.

Augstāk redzamajā sadaļā ir iespējams iegūtos datus salīdzināt un novērtēt, vēlāk pieņemot attiecīgos lēmumus lapas darbības turpmākajai attīstībai. Sadaļā ir iespējams noteikt to, kuri ieraksti ir bijuši veiksmīgākie, kā arī to, kas veido Jūsu lapas apmeklētāju kopumu.

Kurš gan nebūtu domājis, arī Facebook piedāvā iespēju aplūkot katra ieraksta aktivitāti, kā arī dod iespēju veidot ieplānotos ierakstus. Ja Jūs esat noteicis, ka piemērotākais ierakstu publicēšanas laiks ir trijos naktī, ieplānojiet rakstu, kurš tieši Jūsu izvēlētajā laikā parādīsies.

posts_facebook.jpg

Facebook rakstu plānošana.

Konfigurējiet Facebook lapas iestatījumus

Jūsu lapas iestatījumu konfigurēšana dos iespēju kontrolēt visu lapā notiekošo – sākot no lapas administrēšanas, beidzot ar lapas apmeklētajiem redzamo daļu. Līdzīgi kā privātpersonas iestatījumos, arī biznesa lapas iestatījumi dod iespēju noteikt to, kam Jūsu lapa būs redzama, kā arī citus attēlā redzamos iestatījumus.

settings_facebook.jpg

Facebook lapas konfigurēšana.

Kā redzams dotajā attēlā iestatījumu klāsts ir gana plašs. Pirms lapas publicēšanas tiek ieteikts izvērtēt visus iestatījumos ietvertos uzstādījumus un tos pielāgot pēc nepieciešamības, atbilstoši lapas mērķiem un mērķauditorijai.

Ir vērtīgi saprast to, ka pārdomājot augstāk minētos atgādinājumus par lapas uzstādīšanu, pirms lapas publicēšanas, neaizmirstiet par visas nepieciešamās uzņēmuma informācijas ierakstīšanu.

Secinājums

Efektīva Facebook lapas pārvaldīšana sevī ietver ne tikai informācijas par uzņēmumu atspoguļošanu, bet arī pareizu uzstādījumu konfigurēšanu pirms lapas publicēšanas.


Rakstā izmantotais informācijas avots: Efektīva facebook lapas pārvaldīšana.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapu izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!