Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Gaužām pievilcīgi reklāmas baneri

reklāmas baneri
Nav nekāds noslēpums, ka ļoti daudzi interneta vides apmeklētāji savā steidzīgajā ikdienā diezgan reti uzklikšķina uz reklāmas baneriem. Precīzāk sakot, tikai 1 no 1000 mājas lapas apmeklētājiem uzklikšķina uz reklāmas banera. Pārējie vienkārši tos neievēro. Spītējot šai ne visai iepriecinošajai statistikai, ir reklāmas baneri, kas tomēr piesaista cilvēku uzmanību un notur to visai ilgi.

Veiksmīgs un piesaistošs interneta reklāmas baneris sevī ietver atraktivitāti, humoru, interaktivitāti un uzrunājošu saturu. Aplūko vairākus ļoti sekmīgus interneta reklāmas baneru piemērus, uz kuriem tā vien gribas uzklikšķināt.

1. Ikea 2012.gada reklāmas baneris

 

Pērnā gada aprīlī Zviedru mēbeļu gigant-uzņēmums “Ikea” publicēja veiksmīgu interneta reklāmas baneri, kurā atspoguļota doma par vietas ietaupīšanu, vienā banerī iekļaujot vesela veikala produktu klāstu, proti 2 800 produkti.

2. Ikea “izveido reklāmas baneri pats”

Lielisks veids, kā pašam iesaistīties reklāmā. Uzņēmums “Ikea” piedāvā pašam izveidot reklāmas baneri.

3. Nissan’s Househunter Testa brauciens

Inovatīva Dubajas programma analizēja datus par cilvēku dzīves vietām, tādā veidā spējot automātiski piedāvāt Nissan produktus atbilstoši tavam budžetam, apkārtnei un cilvēku skaitam ģimenē.

4. Uzņēmuma “Cadbury Dairy Mlik” reklāma- “Paldies par miljonu” (“Thanks a Million”)

Lai nosvinētu miljonā fana pievienošanos uzņēmuma Facebook fanu lapai, “Cadbury” izveidoja milzīgu, no šokolādes veidotu, “like” īkšķi. Uzklikšķinot uz akcijas banera, katrs lietotājs pievienoja šokolādes gabaliņu šokolādes skulptūrai.

5. Pirmā reklāma Twitter

Argentīnas “Smart car” un aģentūra “BBDO Argentina” pērnā gada aprīlī publicēja baneri, kurš sastāvēja no twītiem, kuri tika ierakstīti uzņēmumu Twitter profilos. Reklāmas baneris sastāvēja no 456 cilvēku publicētiem, 140 zīmolus gariem, tekstiem, no kuriem tika izveidota animēta automašīna, kas pārvietojas pa pilsētu.

6. “Acura” un “Wired.com” reklāmas baneris

 

Teksts un attēli no portāla Wired.com pārveidojas par automašīnu Acura.

7. Labākais Apple reklāmas baneris

Lielbritānijas versija par “Mac pret PC” reklāmu, kas ietverta interneta reklāmas banerī.

8.Reklāma –  “Play Like Schroeder”

Reklāmas baneris uzņēmumamMet Life“, kurā tiek iesaistīts interneta vides lietotājs, aicinot to nospēlēt muzikālu gabalu uz klavierēm.

9. “Stride” ilgstošā interneta banera reklāma

Uzņēmums “Stride” un aģentūra “JWT” apvienoja spēkus, lai izveidotu reklāmas akciju balstoties uz atslēgas vārdu “ilgstošs”, cenšoties noturēt apmeklētāju uzmanību.

 

Cerams, ka šie pasaulē atpazīstamie uzņēmumi ar savu piemēru iedvesmoja tevi jaunu reklāmas kampaņu radīšanai. Atceries, jebkuram reklāmas banerim ir jābūt unikālam, lai tas ilgāk paliktu potenciālo klientu atmiņā.


Saistītie raksti:

Radoši reklāmas plakāti

Kreatīvi web baneri

Infografika: Reklāmas baneri mājas lapu izstrādē


Lasīt vairāk: Reklāmas triki

Rakstā izmantotais informācijas avots: Reklāmas baneri, uz kuriem tā vien gribas uzklikšķināt


Radušies papildus jautājumi par web dizainu? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi komunikācijā ar klientu? Jautā, mēs palīdzēsim!