Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Ieliec linku! Hipersaišu veidošanas stratēģijas

Linku veidošanas stratēģija

Grāmatas “Ultimate Guide to Link Building” autori un hipersaišu pielietošanas eksperti Ēriks Vards un Garets Frenčs savā grāmatā dod vērtīgus padomus, kā uzņēmējiem ar savas firmas vai personīgo mājas lapu sasniegt lielāku popularitāti un gūt ievērojamākus ienākumus. Autori grāmatā apraksta 10 pašas būtiskākās hipersaišu veidošanas stratēģijas, kuras vari pielietot savas mājas lapas gadījumā.


Mājas lapas bloga raksta saturs:

Izveido blogu

Iekšējā hipersaišu veidošana

Noderīgi hipersaišu avoti

Pajautā tuviniekiem pēc palīdzības

Atvieglo “linkošanu” citiem

Izpēti konkurentus

Ārējā “linkošana”

Nostiprini draudzīgas attiecības

Specifiskas nišas katalogi

Maksas katalogi


Interneta vidē pastāv vairāki triljoni hipersaišu. Kuri linki ved uz tavu mājas lapu? Kur šīs hipersaites atrodas? Tieši tādēļ linku veidošana ir būtiska sastāvdaļa mājas lapas popularitātes veidošanā un labāku meklēšanas rezultātu gūšanā interneta meklētājos.

Zemāk aplūko kopsavilkumu no šīm 10 hipersaišu veidošanas stratēģijām.

1. Izveido mājas lapas blogu

Sistemātiska satura radīšana ir ideāls paņēmiens, lai tekstuālo daļu papildinātu ar vērtīgu informāciju no iekšējiem vai ārējiem mājas lapu resursiem. Pie tam blogā, visticamāk, būs iekļauti atslēgvārdi, kas saistīti ar tavu nozari un hipersaišu veidošana ar tiem tik tiešām palīdz ierindoties interneta meklētāju augstākajās pozīcijās.

Bloga izveidošana ir būtiska sastāvdaļa arī citās mājas lapas atpazīstamības veidošanas stratēģijās, tādēļ bez bloga mūsdienās neiztikt.

2. Iekšējā web lapas satura hipersaišu veidošana

Tavā mājas lapā ir vairākas lapas un ieraksti, tādēļ maksimāli izmanto šo apstākli. Iekšējā hipersaišu veidošana ir efektīvs linku veidošanas paņēmiens, jo personīgajā lapā iespējams kontrolēt vairākus apstākļus – atrašanās vietu, krāsu, linka vārdu (frāzi), utt..

3. Noderīgi hipersaišu avoti

Arī citi interneta vides iedzīvotāji ir radījuši vērtīgas hipersaites, lapas un informācijas avotus. Ja konkrētie linki ir relevanti arī tavam mājas lapas saturam, tev uz viņu platformas būtu iespēja papildināt ceļu, kā interneta lietotāji var nokļūt līdz tavai mājas lapai.

Diemžēl nav tik viegli, kā pajautāt, lai citi mājas lapu īpašnieki vienkārši publicē tavas web vietnes linkus savā lapā. Tādēļ divas zemāk redzamās stratēģijas paredzētas, lai saprastu, kā piedabūt citas mājas lapas publicēt tavu mājas lapas saturu un hipersaites.

4. Pajautā tuviniekiem pēc palīdzības

Vienalga, vai tie ir draugi, radinieki, darbinieki, kolēģi vai biznesa partneri, palūdz tiem “linkot” tavu uzņēmuma vai personīgo mājas lapu. Jautā, lai tie ievieto hipersaiti uz tavu mājas lapu savās web vietnēs, blogos, sociālajos portālos, utt..

5. Atvieglo “linkošanu” citiem

Ja vēlies, lai cilvēki savās mājas lapās vai blogos ievieto hipersaites uz tavu mājas lapu, atvieglo viņiem šo uzdevumu. Radi HTML fragmentu sagataves, lai cilvēki to uzreiz var iestatīt savās informācijas platformās. Atvieglo darbu potenciālajiem ziņojumu nesējiem, ne visi cilvēki ir web ģēniji.
Izveido, piemēram, web lapu “Sasaiste ar mums” (Link to us) vai arī pielieto JavaScript, lai katra raksta beigās ievietotu HTML hipersaites sagatavi.

6. Izpēti konkurentu mājas lapas

Kad vēlies atrast jaunas iespējas un platformas, lai izplatītu savas mājas lapas linkus, konkurentu mājas lapas satura izpēte ir pirmais, ko tev vajadzētu izpētīt. Šādā veidā konkurents daļu darbu jau būs paveicis tavā vietā. Iespējams, konkurents jau ir atradis ideāli piemērotas un tavai biznesa nišai draudzīgas interneta platformas, kur izplatīt savas hipersaites.

Pamēģini pielietot SEOmoz atvērto mājas lapu izpētes instrumentu. Ievadi vairākas konkurentu mājas lapas adreses un eksportē salīdzinājumu kā CVS failu. Šī informācija tev kalpos kā “špikeru lapa”, lai redzētu, kā konkurenti izplata savu saturu.

7. Ārējā “linkošana”

Arī ārējo hipersaišu veidošanai ir liels īpatsvars uz mājas lapas satura popularitāti. Tas radīto saturu padara uzticamāku un hipersaišu avota īpašnieki būs pateicīgi, ka izplati viņu saturu, tādā veidā ir iespēja iegūt viņu akceptu, ja vēlēsies izplatīt savu saturu un linkus arī citas web lapās.

8. Nostiprini draudzīgas attiecības

Tā, būtībā, ir hipersaišu veidošanas stratēģija numur viens visā pasaulē. Iepazīsti un seko pēc iespējas vairākiem cilvēkiem. Veido uzticamas attiecības ar saviem sociālo portālu sekotājiem, jo tas atmaksāsies brīdī, ka vēlēsies, lai interneta vides lietotāji izplata tavu mājas lapas saturu un linkus.

Labākais šajā stratēģijas punktā ir tas, ka tas ir stipri vien pielīdzināms reālajai dzīvei. Iespējams, zini to teicienu: “Reizēm nav svarīgi, cik daudz tu zini, galvenais, kādu cilvēkus tu pazīsti.” Šis teiciens pilnībā ir attiecināms uz hipersaišu stratēģijas veidošanu.

9. Specifiskas nišas katalogi

Pretēji vispārīgajiem interneta katalogiem (directories), specifiskas nišas katalogi (niche-specific directories) izšķiro mājas lapas, kuras ir atbilstošas konkrēti norādītajai darbības nišai. Piemēram, viens katalogs atlasīs tikai tās mājas lapas, kuras izplata dažādus mākslas darbus.

10. Maksas katalogi

Daži no iepriekšminētajiem katalogiem pieprasa samaksu, pirms ievada tavu mājas lapas adresi noteiktas nišas katalogā. Dir.Yahoo.com, piemēram, ir maksas katalogs. Taču tam ir liels apmeklējums un popularitāte, tādēļ sākotnēji jāizvērtē, kurš no šāda veida katalogiem ir tava laika un naudas vērts.


Saistītie raksti:

Infografika: Cik laika nepieciešams mājas lapas optimizācijai?

Veiksmīga mājas lapas stratēģija – zelta atslēgvārdi

Klientu piesaiste. Kur meklēt jaunos klientus? Atbilde ir – Google Adwords!


 Lasīt vairāk: SEO

Raksta informācijas avots : Linku veidošana


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas hipersaitēm? Jautā, mēs palīdzēsim!