Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Ieteikumi mājas lapas izstrādei – efektīva “Par mums” sadaļa

par_mumsMājas lapas izstrādē īpašnieki bieži vien par prioritāti uzskata produktu un pakalpojumu aprakstus, aizmirstot veltīt pietiekamu uzmanību “Par mums” sadaļas izstrādei. Galveno produktu un pakalpojumu apraksts ir ļoti būtisks, jo tas ir tas, ko centieties pārdot. Tomēr ļoti nozīmīgs ir apraksts par uzņēmumu vai personu, kura produktus un pakalpojumus piedāvā. 

Web lapas izstrāde – sadaļa “par mums”

“Par mums” sadaļa ir lieliska platforma, uz kuras prezentēt sava uzņēmuma stāstu. Tā ir iespēja pastāstīt, kādēļ tieši jūs esat piemērots konkrēta pakalpojuma sniegšanā. “Par mums” sadaļa dod iespēju atšķirties no konkurējošajiem uzņēmumiem, kuri piedāvā līdzīgu produkciju vai pakalpojumus.

Ja potenciālais klients aplūko mājas lapas “Par mums” sadaļu, viņš tik tiešām nopietni apsver domu kļūt par uzņēmuma klientu, tādēļ šajā sadaļā centies viņu pārliecināt, ka esi labākais un uzticamākais no pakalpojumu sniedzējiem.

Cilvēki apmeklējot “Par mums” sadaļu cenšas izprast un noskaidrot, kas slēpjas aiz šiem produktu un pakalpojumu piedāvājumiem. Kas būs tas cilvēks vai darbinieku komanda, kas gādās, lai klients saņem labāko preci vai pakalpojumu. Cilvēki jūtas drošāk, ja sadarbības attiecības nav tik ļoti bezpersoniskas. Tādēļ neatstāj “Par mums” sadaļas izstrādi otrajā plānā.

Aplūko padomus, kas palīdzēs izveidot pārliecinošu un saistošu “Par mums” sadaļu.

Sadaļai “Par mums” jābūt viegli atrodamai mājas lapā

“Par mums” sadaļai nav jākļūst par mājas lapas centrālo elementu, tomēr to nevajadzētu censties noslēpt no mājas lapas apmeklētājiem. Atceries iekļaut “Par mums” sadaļu galvenajā mājas lapas navigācijas logā.

Web lapā iekļauj darbinieku fotogrāfiju

Iespējams daudzi uzņēmumi vai privātpersonas ir kautrīgas, tādēļ nevēlas publicēt savu fotogrāfiju mājas lapā. Taču potenciālie klienti vēlas veidot sadarbību ar cilvēkiem, nevis bezpersonisku firmu vai pakalpojumu sniedzēju. Cilvēkiem patīk komunicēt ar cilvēkiem, tādēļ nav jākautrējas prezentēt savu uzņēmuma komandu ar fotogrāfijas palīdzību.

Izstāsti savu stāstu mājas lapas apmeklētājiem

“Par mums” sadaļa ir vieta, kur vari izstāstīt savu stāstu. Šajā sadaļā vari uzsvērt, cik gadu pieredze ir uzņēmumam konkrētajā biznesa nozarē, cik populāra ir firma starp konkurentiem, kā arī aprakstīt sadarbības principus ar klientiem. “Par mums” sadaļā vari pārliecināt, kas ir uzņēmuma stiprās puses.

Koncentrējies uz klientu vajadzībām

Pamatā, potenciālie klienti “Par mums” sadaļā meklē paskaidrojumu, kā konkrētais uzņēmums varēs atrisināt viņu problēmu. Neaizmirsti šajā sadaļā paskaidrot, ko iegūs klients sadarbojoties ar tavu uzņēmumu. Šajā sadaļā vari iekļaut iepriekšējo klientu atsauksmes vai ievietot linku ar “klientu atsauksmes” sadaļu.

Centies lietot sarunvalodu. Izvairies no sarežģītiem svešvārdiem

Sadaļas aprakstā centies nelietot pārāk formālu runas toni. Tas tikai padarīs savstarpējās sadarbības attiecības stīvākas un atsvešinātākas. Padomā, kā tu runātu ar klientu klātienē. Līdzīgu uzrunas veidu pielieto arī “Par mums” aprakstā.

Skenējams teksts mājas lapas apmeklētājiem

Interneta lietotāji nelasa, viņi skenē. Tādēļ arī “Par mums” sadaļas tekstu veido no īsiem un salasāmiem tekstu paragrāfiem. Pielieto uzrunājošus un skaidrus virsrakstus, kas norāda, kurā teksta vietā atrodas konkrētā informācija. Lieto atšķirīgus fontus teksta virsrakstos, kā arī uzskaites punktus, ja tas nepieciešams.

Ievieto tiešo savienojumu

Neaizmirsti “Par mums” sadaļā ievietot hipersaiti uz mājas lapas kontaktu sadaļu un arī “linkus” uz sociālo mediju profiliem. Šādā veidā klientam ātrāk būs iespējams ar jums sazināties un sekot līdzi arī sociālo mediju aktivitātēm. Sadaļā vari ievietot pogu ar iespēju abonēt e-pasta jaunumu ziņojumus.

Kā redzams, “Par mums” sadaļā iespējams ievietot dažāda veida informāciju, lai klients justos ērti un pārliecināti sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu.  Mājas lapas “Par mums” sadaļa spēj atspoguļot pakalpojuma sniedzēja būtību un darba pieeju, kas bieži vien klienti ir svarīgāks faktors, nekā produkta vai pakalpojuma cenrādis.


Saistītie raksti:

Septiņas “Apple” pamācības, radot pārliecinošu web saturu

Kā rakstīt saistošus mājas lapas tekstus?

Tuvojies saviem klientiem, raksti blogu!


Lasīt vairāk: Mājas lapas teksti


Rakstā izmantotais informācijas avots: Skaidri padomi, kā veidot efektīvu “Par mums” sadaļu


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas sadaļu izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!