Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Ikdienas mārketinga aktivitātes

Ikvienam uzņēmumam, īpaši mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, mārketings ir viena no izplatītākajām nepārtrauktajām ikdienas aktivitātēm. Uzņēmuma atpazīstamība nodrošina ilgtermiņa rezultātus biznesa attīstībai. Šajā bloga rakstā pievērsīsimies trim galvenajām mārketinga aktivitātēm.

Mārketinga aktivitātes: attiecību mārketings

Klientu attiecību mārketings var būt ļoti efektīvs, tomēr tā veiksmīga  realizēšana prasa mārketinga un sabiedrisko attiecību vadīšanā iesaistīto speciālistu pūles. attiecību mārketings tiek veidots ilgtermiņā, piemēram, izmantojot lojalitātes programmas. Attiecību mārketinga stratēģijas realizēšana notiek, katrā no pirkuma lēmuma pieņemšanas posmiem, izstrādājot atsevišķu stratēģiju.

Attēlu rezultāti vaicājumam “relationships marketing”

Attiecību mārketinga diagramma. 

Mārketinga aktivitātes: interneta mārketings

Interneta mārketings ir viens no pēdējās desmitgades aktuālākajiem “trendiem”. daudzi mazie uzņēmumi uzskata, ka tas ir viens no lētākajiem un efektīvākajiem mārketinga veidiem. Daudzi mazie uzņēmumi izmanto interneta mārketingu, lai, ar iespējami mazākām izmaksām, uzrunātu potenciālo mērķauditoriju. Dažas no interneta mārketinga stratēģijām sevī ietver apmaksāto reklāmu (pay per click), baneru reklāmu, e-pasta mārketinga kampaņu un mājas lapas satura optimizāciju meklētājprogrammām.

Attēlu rezultāti vaicājumam “online marketing”

Interneta mārketinga sastāvdaļas. 

Mārketinga aktivitātes: tradicionālais mārketings

Tradicionālā mārketinga aktivitātes sevī ietver potenciālajiem klientiem saistošu pasākumu organizēšanu, uzņēmuma pārstāvēšanu mērķauditorijai saistošos pasākumos, TV raidījumu veidošanu, uzņēmuma pārstāvēšanu nozarei saistošās televīzijas pārraidēs, vēstuļu un bukletu izsūtīšanu, reklāmu radio, printēto reklāmu laikrakstos un žurnālos, kā ar reklāmas flajeru izdalīšanu.

Attēlu rezultāti vaicājumam “traditional marketing”

Tradicionālā mārketinga elementi. 

Mārketinga aktivitātes: secinājums

Mārketings fokusējas uz klientu un klienta vajadzībām, tas nozīme, ka mārketinga veidi ir tikpat dažādi, cik dažādi ir potenciālie klienti. Potenciālie klienti tiek iedalīti segmentos. Segmenti un segmentu iedarbīgākais mārketinga veids ir atkarīgi no potenciālo klientu raksturiezīmēm. Piemēram, e-pasta mārketinga atdeve būs atbilstoša tikai tad, ja e-pasti ne tikai tiks izsūtīti atbilstošajai mērķauditorijai, bet arī tiks iegūta atgriezeniskā saite gan no uzņēmuma, gan potenciālā klienta puses.

 


Lasīt vairāk: logo un firmas stils


Rakstā izmantotais informācijas avots: Trīs ikdienā izmantojamās mārketinga aktivitātes.


Saistītie raksti:

Mazbudžeta interneta mārketinga stratēģija

Svarīgākais mārketinga instruments – mārketinga plāns

Prāto par uzņēmuma brendingu? Pielieto mājas lapu, lai stiprinātu uzņēmuma zīmolu.


Ir aktuālas mārketinga aktivitātes? Jautā, mēs palīdzēsim!