Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Infografika: Kad labāk sūtīt e-pastu?

E-pasts

Par spīti sociālo mediju daudzveidībai, e-pasta ziņojums vēl aizvien ir viens no galvenajiem paņēmieniem kā uzņēmums komunicē ar savu esošo vai potenciālo klientu. Tas ir pamatveids kā dibināt tiešo komunikāciju. Tādēļ e-pasta pielietošana komunikācijā ar klientiem noteikti nekur nepazudīs, vismaz ne tuvākajā laikā.

Visiem tiem profesionāļiem, kuri dibina un stiprina komunikācijas saites ar uzņēmuma auditoriju lieti noderētu zināt, kurš laiks būtu piemērotākais, lai izsūtītu e-pasta ziņojumus un pēc iespējas drīzāk saņemtu atbildi.

Aplūko e-pasta mārketinga programmatūras izstrādātāju GetResponse sagatavoto infografiku ar noderīgu statistiku par labāko laiku, kad izsūtīt e-pasta vēstules saviem klientiem.

GetResponse kopā izanalizēja aptuveni 21 miljonu klientu atsūtītos e-pasta ziņojumus, kuri saņemti 2012. gada pirmajā ceturksnī.

Pētījumā noskaidrots:

* 23,63% e-pastu tiek atvērti pirmajā darba dienas stundā, pēc tam elektronisko ziņojumu pārbaude notiek retāk;

* Lielākā daļa e-pastu vēstules sūtītas sākot no plkst. 6:00 līdz pusdienlaikam (12:00); Vismazāk e-pasti tiek nosūtīti no pusnakts līdz 6:00;

* Laika posms, kurā visvairāk tiek klikšķināts cauri e-pasta vēstulēm ir 8:00 un 9:00, kā arī plkst. 15:00 un 20:00;

Infografika par e-pasta sūtīšanu

Zemāk redzamās infografikas galvenā doma: “Labākais laiks, kad sūtīt e-pastu ir tad, kad cilvēki to pārbauda.” Tādēļ lai gūtu labākos rezultātus, izsūti e-pasta ziņojumus rīta pusē (8:00 – 9:00) vai agrā pēcpusdienā (15:00 – 16:00).

The Best--and Worst--Times to Send An Email

Infografika: e-pasta sūtīšana

Cerams, ka šī infografika tevi iedvesmoja jaunas mājas lapas izveidei.


Saistītie raksti:

Infografika: Ko cilvēki dara internetā?

Analizē savu mājas lapu

Infografika: noderīgi un piesaistoši


Lasīt vairāk: Noderīgi interneta resursi

Rakstā izmantotais informācijas avots: Labākais un sliktākais laiks, kad sūtīt e-pasta vēstules.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi komunikācijā ar klientu? Jautā, mēs palīdzēsim!