Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

2016.gada interneta mārketinga tendences

interneta_marketings_2016.jpg

Interneta mārketinga industrija ir sarežģīta, tomēr ikvienam interesentam, kurš seko līdzi jaunākajām tendencēm – aizraujoša. Katru gadu jaunas iekārtas, jauna programmatūra, jauni uzņēmumi un jaunas klientu vajadzības, kuru realizēšanā sacenšas uzņēmumi visā pasaulē. 2016.gads ir uzskatāms par lielisku gadu interneta mārketinga attīstībā. Kādas ir sagaidāmās tendences?

Video reklāmu dominance interneta mārketingā

Video reklāmu izmantošana nav uzskatāma par jaunumu, tās tiek izmantotas tādās sociālo mediju platformās kā Youtube, arī tādas sociālo mediju platformas kā Facebook un Bing reklamētājiem piedāvā video reklamēšanās iespējas. Ir sagaidāms, ka parādīsies arvien jauni video reklāmas veidi, turklāt mums līdz šim neiedomājamās vietās. Ar “Google” kā Youtube jauno īpašnieku virtuālās realitātes un SERP video reklāmas attīstības iespējas ir neierobežotas.

Interneta mobilo aplikāciju “eksplozija”

Pašlaik Google piedāvā aplikāciju indeksēšanas iespējas, tomēr arvien sarežģītāka kļūst aplikāciju reitinga novērtēšana. 2016.gads būs gads, kura laikā daudzu uzņēmumu īpašnieki vēlēsies realizēt ieguvumus no izveidoto aplikāciju izmantošanas. Drīzumā aplikācijas aizstās mājas lapu mobilās versijas, tikai dažu gadu attālumā ir mājas lapu aizstāšana ar mobilajām aplikācijām.

Mobilās aplikācijas. 

Mobilo ierīču izmantošana

2015.gads bija nozīmīgs mobilo ierīču nozīmes apliecināšanā. Cilvēku paradumi mainās – jau 10 pasaules valstīs mobilo ierīču izmantošana pārsniedz stacionāro ierīču un portatīvo datoru izmantošanu. Ir paredzama šīs tendences nostiprināšanās, tādēļ uzņēmumu īpašniekiem ir jāapsver iespēja par nelieliem ieguldījumiem, kas fokusētos uz mobilo ierīču interneta mārketingu ar mērķi paplašināt mērķauditoriju.

Digitālie asistenti – jauns SEO optimizācijas veids

SEO un PPC ir divi populāri rīki ar kuru palīdzību ir iespējams panākt to, lai Jūsu mājas lapu apmeklētu tūkstošiem jaunu potenciālo klientu. Digitālo asistentu attīstības rezultātā var rasties nepieciešamība pēc jauna optimizācijas veida izmantošanas.

Tādi digitālie asistenti kā “Siri” un “Croana” aizvietos tradicionālo meklētāju darbību, bet tikai tad, kad ir nepieciešams atrast informāciju. Jaunā formāta galvenā ideja ir nevis novirzīt potenciālos klientus uz Jūsu mājas lapu, bet pārliecināties par to, ka informācija par Jūsu uzņēmumu šiem asistentiem ir atrodama.

Valkājamās tehnoloģijas un IoT

Kamēr virtuālās realitātes attīstība notiek nedaudz lēnāk nekā bija paredzēts, 2016.gadā arvien lielāku nozīmīgumu iegūs valkājamās ierīces. 2015.gadā kā jaunums plašākai mērķauditorijai parādījās “Apple Watch”, arī turpmāk ir sagaidāms līdzīgu ierīču izmantošanas uzplaukums. Šo ierīču izmantošana pavērs iespēju plašākām izmaiņām un samazinās trauslo robežu starp interneta mārketingu un reālo mārketingu.

Apple Watch

Reklamēšanās internetā kļūs dārgāka

Pēdējo gadu laikā ir būtiski palielinājusies uzņēmumu konkurence interneta mārketinga pasaulē. Ir paredzams, ka 2016.gadā tā turpinās palielināties. No ekonomikas viedokļa šāda konkurence rada cenu pieaugumu par spīti tam, ka patiesībā šīs reklāmas ir lētas, tomēr šādas cenu palielināšanās rezultātā daudzi mazie uzņēmumi būs spiesti izstāties no šīs cīņas un meklēt alternatīvas reklāmas iespējas.

Secinājums

Šīs dažas tendences tikai norāda uz provizorisko interneta mārketinga attīstību. To, kāda būs tendenču ietekme varēsim spriest tikai 2016.gada laikā.


Rakstā izmantotais informācijas avots: Top 7 online mārketinga “trendi” 2016.gadam.


Radušies papildus jautājumi par web satura izstrādi? Vēlies uzzināt vairāk par interneta mārketinga nozīmi mājas lapu izstrādē? Jautā, mēs palīdzēsim!