Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

2016.gada tendences interneta tirdzniecībā

INTERNETA_TIRDZN_2016.jpg

Izmaiņas tehnoloģijās var pārsteigt, tādēļ interneta biznesa īpašniekiem vienmēr jāseko līdzi aktuālākajām un jaunākajām tendencēm ar mērķi pilnveidot savu piedāvāto produktu un neatpaliktu no konkurentiem. Zemāk ir apkopotas dažas galvenās 2016.gadā sagaidāmās tendences kārtējam pārmaiņu gadam.

Algoritmu izmantošana web lapas klientu datu analīzē

Viens no svarīgākajiem interneta veikalu izaicinājumiem ir klientu segmentēšana un identificēšana pēc veikto pirkumu vēstures. Šis process ir sarežģīts personalizācijas un automatizācijas dēļ, tādējādi algoritmu izmantošana var palīdzēt. Iegūto algoritmu precizitāte ir atkarīga no tādiem faktoriem kā analizēto datu apjoms un kvalitāte. Savukārt mazajiem uzņēmumiem ir jāatceras par to, ka tas nedod iespēju precīzi novērtēt iegūtos datus, jo klientu nav tik daudz.

Mobilās iepirkšanās ietekmes pieaugums

Mūsdienās mobilās ierīces tiek uzskatītas par pirmās nepieciešamības preci. Pēdējo gadu laikā ir mainījusies mobilā telefona nozīme, to vairs neizmanto tikai informācijas apmaiņai, pašlaik to arvien intensīvāk sāk izmantot, lai iepirktos internetā.

Mobilā iepirkšanās.

Viena trešdaļa visu tiešsaistes pirkumu ir veikti izmantojot viedtālruņus. Citi statistiskie dati liecina par to, ka 78% no mobilās meklēšanas rezultātiem ir kalpojis par pamatu reāli veiktam pirkumam. Tas norāda uz to, ka mājas lapas ir nepieciešams optimizēt ne tikai lielākas klientu atdeves gūšanai, bet arī, lai nodrošinātu veiksmīgāku lietotāja pieredzi.

Iepirkšanās kanāli, dominē interneta veikals

Ir pagājis tas laiks, kad, lai iegādātos produktu internetā tika izmantoti tikai stacionārie vai portatīvie datori. Otra populārākā ierīce tiešsaistes iepirkšanās rīku sarakstā ir planšetdators. Tas nenozīmē to, ka lietotājs visu laiku izmanto vienu un to pašu ierīci. ISIC veiktajā pētījumā ir pierādīts, ka tie klienti, kuri iepirkšanās procesā izmanto dažādas ierīces, 3-5 reizes biežāk veic pirkumu. Tas norāda uz elastīgāka un responsīvāka mājas lapas dizaina nepieciešamību.

Mārketinga automatizācija

Ne tikai labi pazīstamā e-pasta mārketinga kampaņas sevī ietver jēdzienu “mārketinga automatizēšana”. Tās ir ne tikai īpaši pielāgotas galamērķu lapas, bet arī viegli pieejamas iepirkšanās kartes un automātiski parādīti ieteicamie produkti.

Tas nenozīmē, ka e-pasta kampaņas nedrīkst tikt izmantotas. Šīs kampaņas ir jāpielāgo katram klientam individuāli pēc viņa iepirkšanās vai skatījumu vēstures, informējot potenciālo klientu par jaunākajām aktualitātēm.

Mārketinga pārmaiņas.

Satura izmantošana jaunu klientu piesaistē

Svarīgākais faktors ir satura personalizēšana. Tad, kad Jūs klientam piedāvājat personalizētu saturu, jūs dalāties sava iegūtajā pieredzē, kura var būt noderīga klienta problēmas risināšanā. Tas ir iemesls biežākai komunikācjai starp Jums un Jūsu klientu, kā arī labs palīgs klientu lojalitātes veicināšanā.

B2B modelī satura izmantošana ir īpaši svarīga, jo potenciālais klients meklē detaļas. Viņi negrib Jūsu produktu, bet gan video pamācības, attēlus un kvalitatīvu produkta aprakstu.

Zibenīgā pārdošana

Zibenīgā pārdošana nav jauna mārketinga pieeja, tomēr tās acīmredzamo ietekmi nav iespējams noliegt. Zibenīgā pārdošana ir kļuvusi par tiešsaistes klienta gaidām un paradumu, lai arī tās izmantošana nedod garantētus panākumus, tomēr tās izmantošana spēj veicināt papildus klientu interesi.

Zibenīgā pārdošana var ilgt no dažām stundām līdz pat dažām dienām. Par optimālāko zibenīgās pārdošanas laiku uzskata 60 minūtes, tomēr, pirms šī padoma realizācijas īstenošanas pārliecinieties par to, vai Jūsu mājas lapa ir optimizēta un draudzīga mobilo ierīču lietotājiem.

Secinājums

Uzskaitītās e-komercijas tendences ir tikai neliels ieskats tam, kāda būs nākotnes e-komercija, atliek vien izvēlēties savai biznesa attīstības stratēģijai piemērotāko.


Rakstā izmantotais informācijas avots: 7 e-komercijas “trendi”, kuriem sekot 2016.gadā.


Radušies papildus jautājumi par mājas lapas dizainu? Vēlies uzzināt vairāk par interneta veikala izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!