Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Interneta veikals ar spēcīgu SEO

SEO padomi e-veikaliem

Globālā tīmekļa videi ikdienas attīstoties un mainoties, kļūst arvien grūtāk ar e-komercijas veikala palīdzību iekarot interneta meklētāju augstākās pozīcijas. Meklēšanas rezultāti vairāk sāk koncentrēties uz saturu, nevis produktiem, ko vēlies pārdot.

Tai pašā laikā, pircēji arvien vairāk uzticas iepirkšanās procesam internetā, nekā tas bija agrāk. Cilvēki interneta vidē iegādājas arvien vairāk preču. Tā, savukārt, ir iespēja, ko var izmantot interneta veikala īpašnieki, lai nezaudētu cerību piesaistīt potenciālos klientus savam biznesam. Kas būtu jādara modernam interneta veikala īpašniekam, lai spētu būt konkurētspējīgs ar citiem biznesa nišas spēlētājiem?

Ņem vērā turpmākos septiņus padomus, kā modernizēt savu interneta veikalu un tā SEO (Meklējum-rezultātu optimizācija), lai interneta meklētājos iekarotu augstākās pozīcijas un piesaistītu jaunus klientus savai mājas lapai.

1. Radi interaktīvu, piesaistošu, lietotājiem draudzību mājas lapu ar minimālu ielādes laiku

Pirms koncentrēties uz gudrībām, ar kuru palīdzību iespējams iekarot augstākas interneta meklētāju pozīcijas, katram mājas lapas īpašniekam vajadzētu saprast, kas ir tās lietas, kuras piesaista un notur klientu uzmanību konkrētai web vietnei. Mājas lapas reklāmguvumu līmeņa rādītājus (conversion rate) iespējams uzlabot ar šiem web vietnes elementiem:

* Pievilcīgs web dizains;

* Interaktīvi mājas lapas elementi, kuri neliek apmeklētājiem justies pasīviem;

* Apmeklētāju iesaistīšana – dod iespēju atstāt savas atsauksmes, uzkrāt bonusa punktus, piedalīties forumos, izveidot grupas vai interesējošo objektu kolekcijas;

* Parūpējies, lai mājas lapas ielādes laiks būtu ļoti ātrs;

* Noņem “pop-up” reklāmas, lai nenovērstu cilvēku uzmanību no iepirkšanās;

* Centies pasūtīšanas procesu padarīt īsāku. Neapgrūtini cilvēkus ar obligātu reģistrēšanos, lai varētu iegādāties preces.

2. Neaizmirsti par “Pandu”

E-komercijas mājas lapas ir ļoti jūtīgas uz dažādiem meklējumprogrammu atjauninājumiem. Piemēram, “Panda” atjauninājums ļoti ietekmēja meklēšanas rezultātu atlasi, jo tas koncentrējas uz web saturu. Lielākoties, “Panda” atjauninājums pret visu internetu izturas tā, it kā tas sastāvētu vienīgi no bloga ierakstiem, video un satura, kas izveidots, lai izklaidētu un informētu. “Panda” izstrādāts tā, lai tas koncentrētos uz mājas lapām, kuru saturs var palīdzēt atrisināt lietotāju problēmas, ne tik daudz uzbāztos ar reklāmas materiāliem.

Tas, savukārt, nav izdevīgi interneta veikaliem, ņemot vērā to komerciālo dabu un vēli pārdot. Šis atjauninājums var krietni vien mazināt interneta veikalu iespējas nonākt interneta meklētāju augstākajos rezultātos. Ko e-komercijas veikali var iesākt, lai to novērstu:

* Neizmanto produkta apraksta sagataves, ko izveidojuši produktu izgatavotāji;

* Katram produktam nepieciešams izveidot unikālu aprakstu. Šeit lietotāju ģenerētais saturs var lieti noderēt;

* Ja nepietiek laika vai līdzekļu, lai katram produktam izveidotu unikālu aprakstu, parūpējies, lai vismaz produktu kategoriju apraksts ir gana labi pārdomāts;

* Apsver domu par bloga izveidošanu interneta veikala mājas lapā. Ja interneta meklēšanas mehānisms vairāk koncentrējas uz saturu, tad labākais veids, kā saglabāt labas pozīcijas tajos ir pielāgoties šīm izmaiņām. Blogs ir lielisks veids, lai piesaistītu jaunas hipersaites un pircēju uzmanību.

3. Nekļūsti pārlieku pārmērīgs ar atslēgvārdiem

Ja vēlies, lai noteikts atslēgas vārds mūsdienās strādātu, viss, kas nepieciešams ir pārliecināties, vai konkrētā mājas lapas sadaļa ir nosaukta attiecīgajā atslēgas vārdā un sadaļā ievietots pieklājīgs daudzums ar tekstu, lai interneta meklētājam ir pietiekams teksta apjoms, ar ko strādāt. Ja ar konkrēto atslēgas vārdu piebāz gan virsrakstus, gan aprakstus, gan saturu, gan birkas un hipersaites, Google uzreiz top skaidrs, ka esi izstrādājis saturu priekš interneta meklētājiem, nevis priekš cilvēkiem.

Protams, ir labi, ja ievieto attiecīgo atslēgas vārdu vai kādu līdzīgu frāzi mājas lapas “Title tag“, bet kopumā ir labi, ja aizmirsti par atslēgas vārdu izkaisīšanu pa visu mājas lapas saturu. Acīmredzot, atslēgas vārdu bezmērķīga ģenerēšana šeit vairs nelīdzēs. Jāizstrādā lietotājiem noderīgs un kvalitatīvs saturs.

4. Viedtālruņiem draudzīgs interneta veikals

Pēc žurnāla “Forbes” datiem, vairāk kā 20% no “online” iepirkšanās sesijām norisinās caur mobilajām ierīcēm. Taču liela daļa interneta veikalu vēl aizvien nav pielāgojuši savas virtuālās tirgošanās platformas gudrajām un pārnēsājamām ierīcēm. Bieži vien viedtālruņiem nepielāgotie e-komercijas portāli ir grūti nolasāmi, pogas ir pārāk mazas, padarot lietotājus ļoti neapmierinātus.

“Forbes” ierosina, ka nākamo trīs gadu laikā puse no visām interneta iepirkšanās sesijām norisināsies no mobilajām ierīcēm. Bez tam, populārais interneta žurnāls “CMS wire” paredz, ka nākotnē ar interneta veikala pielāgojamību mobilajām ierīcēm būs krietni par maz, lai atstātu labu iespaidu uz mājas lapas apmeklētājiem. Nākotnē klienti gaida unikālas iespējas, ko mobilais interneta veikals varēs tiem piedāvāt.

5. Sociālo mediju integrācija un aktīva komunikācija

Pēc sociālās komercfirmas “8thBridge” viedokļa, lielākie e-komercijas līderi pēdējā gada laikā “iekrituši” vienā no šīm trim kategorijām:

1. Tie, kuri atraduši veidu, kā padarīt savus interneta veikalus daudz sociālākus, veidojot spēcīgāku komunikāciju ar mājas lapas apmeklētājiem, kuri pēcāk web saturu izplata tālāk;

2. “Uz sociālo saiti balstīti” e-komercijas portāli, kuri pieprot lietot visus sociālos medijus un ir izmēģinājuši vairākas stratēģijas, lai piesaistītu jaunus klientus;

3. Uzņēmumi, kuri atšifrējuši paņēmienus, kā kļūt populāriem sociālajos medijos un jaunu klientu piesaistē.

Sociālo mediju pārvaldīšanas sasniegumi nerodas tikai no ieraksta izvietošanas kādā no sociālajiem portāliem. Sekmīgas sociālo mediju stratēģijas iedrošina cilvēkus rakstīt atsauksmes, veidot domubiedru grupas un fotosesijas, dalīties ar mājas lapas informāciju.

Galvenā doma, ko vajadzētu saprast par darbošanos ar sociālajiem medijiem ir tā, ka tā nav tikai Facebook, Twitter, Draugiem.lv, Google+, Instagram vai Pinterest lietošana. Jā, protams, tev vajadzētu iesaistīties šo sociālo platformu izmantošanā, bet atslēgas elements šajā nodarbē ir veidot ciešu komunikāciju un nākotnes sadarbību ar saviem klientiem.

Paturi prātā, ka sociālo portālu lietotāji izmanto šīs platformas pamatā izklaides un pašizpausmes nolūkos, nevis, lai lasītu kaudzi informācijas vai iegādātos produktus. Koncentrējies, lai klienti par tevi runā un ceļ tava interneta veikala imidžu, nevis uzspied cilvēkiem iegādāties preces. Tas atnāks pēc tam.

6. Piekop satura mārketingu

Šis padoms jau tika pieminēts otrajā punktā, bet to ir vērts atkārtot. Interneta meklētāji nevēlas uzrādīt komerciālus meklēšanas rezultātus. Protams, neskaitot viņu pašu reklāmas materiālus. Meklētāji vēlas saturu. Tas varbūt nav tas, ko vēlies dzirdēt, bet lielākā daļa cilvēku, kuri izmanto interneta meklētājus vēlas atrast to pašu.

Kvalitatīvs saturs nav draudzīgs tikai “Pandas” atjauninājumam. Tas ir derīgs arī nodošanai tālāk sociālajos medijos, tas ir klientu piesaistes avots un bieži vien šādam saturam ir mazāk konkurentu, tādēļ tas parādīsies augstākās interneta meklētāju pozīcijās. Satura izstrāde ir lielisks veids, kā būvēt uzņēmuma reputāciju un ilgtermiņa attiecības ar saviem klientiem.


Saistītie raksti:

Izstrādā brīnišķīgu un veiksmīgu interneta veikalu!

Maksājumu sistēmas internetā

Padari mājas lapas apmeklētāju par pircēju


Lasīt vairāk: Interneta veikals

Rakstā izmantotais informācijas avots: Padomi interneta veikala īpašniekiem SEO lietošanā.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par interneta veikala izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!