Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Izstrādā brīnišķīgu un veiksmīgu interneta veikalu!

Interneta veikals

Interneta veikala izstrāde ir krietni vien sarežģīts process, kas prasa ievērojamas tehniskās iemaņas, prasmi plānot, diezgan daudz finanšu līdzekļu un laika patēriņu.

Prātā jāpatur trīs galvenie apstākļi:

Pirmkārt, – LIETOJAMĪBA. Lapas apmeklētājiem jāspēj vēlamo produktu ērti un ātri atrast.

Otrkārt, – PRODUKTU PREZENTĀCIJA. Nepieciešams parādīt interneta veikala preces no pievilcīgākā skatu punkta.

Un treškārt, – ĀTRS un ĒRTS PASŪTĪŠANAS PROCESS. Ir jāsamazina pasūtīšanas soļu skaits, lai klients pēc iespējas ātrāk tiek pie kārotās preces.

Zemāk uzskaitītas tās īpašības, kurām būtu jāpiemīt lieliskam interneta veikalam, lai padarītu patīkamu apmeklētāju lietošanas pieredzi (UX), kārdinoši prezentētu pārdoto preci un padarītu pasūtīšanas procesu daudz ātrāku. Ņem vērā šos ieteikumus un kļūsti par veiksmīgu pārdevēju arī interneta vidē!

PIELĀGOJAMS DIZAINS DAŽĀDIEM INTERNETA PĀRLŪKIEM UN IERĪCĒM

Cilvēki lietos atšķirīgus pārlūkus, kā arī izmantos dažādas ierīces, lai iegādātos preces internetā. Kā zināms, mājas lapas izskats katrā interneta pārlūkā var būt atšķirīgs, ņemot vērā dažādi strukturētos tīmekļa kodus. Tādēļ, kamēr mājas lapa atrodas izstrādes stadijā (nav publicēta), pārbaudiet, kā tā vizuāli un funkcionāli darbojas uz atšķirīgiem interneta pārlūkiem, lai jau sākotnēji novērstu muļķīgas kļūdas un nesagādātu nepatīkamu iepirkšanos saviem klientiem.

Kamēr testē mājas lapu uz dažādām interneta pārlūku platformām, paturi prātā, ka cilvēki mūsdienās mājas lapas neaplūko tikai no datora. Lietotāji arvien meklē vienkāršākus un ātrākus veidus, kā iepirkties internetā, tādēļ mājas lapas dizainam jāspēj pielāgoties jebkurai ierīcei, kas lietotājam tajā brīdī ir pie rokas. Vien vārdu sakot, interneta veikalam jābūt responsīvam.

Lai iepirkšanās būtu patīkama, web dizainam automātiski jāpielāgojas dažādiem ekrāna izmēriem un izšķirtspējai, ko iespējams panākt ar pielāgojamiem režģiem, elastīgiem attēliem un citiem mediju elementiem (media queries). Tā kā pie apvāršņa ir parādījies responsīvais web dizains, nav nepieciešamības veidot atsevišķu mājas lapas mobilo versiju – tas visu nedaudz atvieglo.

Zemāk aplūko pāris noderīgus un spilgtus responsīvā dizaina interneta veikalus.

Skkinny Ties interneta veikals

responsive ecommerce website.

Sports Store Responsive Theme izstrādātais e-veikals

A responsive template for sports ecommerce store.

Folksy interneta veikals

A british craft shop.

 

ATTĒLU OPTIMIZĀCIJA. PALIELINĀŠANA UN ALTERNATĪVIE SKATU PUNKTI.

Tā kā interneta veikalā pircējam nav iespējas fiziski aptaustīt piedāvāto preci, nepieciešams to pēc iespējas spilgtāk ilustrēt. Tādēļ attēlu optimizācija, pietuvināšana un dažādi preces aplūkošanas skatu punkti ir būtiski aspekti, lai ļautu pircējam sajuties kā “īstā veikalā”. Nodrošini pircējiem iespēju aplūkot piedāvāto preci līdz vissīkākajai detaļai.

Nav nekādu šaubu, ka augstas kvalitātes un izšķirtspējas fotogrāfijas pircēju pārliecinās efektīvāk, nekā sīki attēli, kurus nav iespējams aplūkot tuvāk. Ar fotogrāfiju jārada iespaids, ka pircējs aplūko īstu, fizisku preci.

Aplūko pāris mājas lapas piemērus, kuros spilgti parādīta preču fotogrāfiju aplūkošanas daudzveidība.

Online Shoes interneta veikals

e-commerce shop for shoes and boots.

Gap e-veikals

Shirt store online.

Victoria’s Secret izveidotais interneta veikals

optimized ecommerce store.

 

OPTIMIZĒ PAKALPOJUMU UN PALĪDZĪBAS (SUPPORT) SADAĻAS

Pakalpojumu un palīdzības sadaļas iekļauj – Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) sadaļu, privātuma politikas aprakstu, klientu atsauksmes, “par mums” lapu, garantijas sadaļu, kā arī noteikumu un nosacījumu informāciju.

Tādēļ visu šo informāciju jau sākotnēji jāsakārto viegli pārredzamā un saprotamā veidā. Kā nekā pirms preces iegādes, pircējs vēlēsies iepazīties ar uzņēmumu, kā arī saprast atgriešanas politiku un noteikumus, gadījumā, ja prece viņu neapmierina.

Pavadi vairāk laika, lai izstrādātu labu BUJ sadaļu, lai klients pats spētu atrast atbildi uz šiem jautājumiem un nebūtu nepieciešamības atbildēt uz katru jautājumu individuāli.

Nebaidies personalizēt “Par mums” sadaļu. Šī lapa ir veikala sirds, kurā paskaidrota pārdošanas pieeja, uzņēmuma politika, kvalitāte, cena un sadarbošanās procesa apraksts. Šajā lapā iespējams pārliecināt, ka tieši tavs uzņēmums ir vislabākais, pie kura interneta vidē iegādāties preces.

Zemāk aplūko labākos interneta veikalus ar lieliski izstrādātām BUJ lapām, “Par mums” sadaļu un citām palīdzības lapām.

UG Monk interneta veikala piemērs

Online store for shirts.

A Book Apart interneta veikala paraugs

Online bookstore. An ecommerce business.

Studio Neat interneta veikals

A better designed studio website.

Best Mad Eco interneta veikals

An ecological website.

ACĪMREDZAMA KONTAKTINFORMĀCIJA

Neliec mājas lapas apmeklētājam medīt tava veikala kontaktinformāciju! Pārliecinies, ka ievieto kontaktinformāciju (vismaz telefona numuru) visām mājas lapas sadaļās ļoti redzamā vietā, piemēram, galvenē, sāna daļas augšējā daļā vai kājenē.

Pirms pirkuma veikšanas un kredītkartes informācijas nodošanas, klients vēlas būt drošs, ka viņam ir iespēja piezvanīt uz veikala klientu apkalpošanas centru un uzdot jebkuru jautājumu par interesējošo preci. Atceries, ja mājas lapā neparādās kontaktinformācija, vai tās ir labi noslēpta, preču apjoms klientu iepirkumu grozos būs diezgan zems.

Aplūko pāris piemērus, kuros demonstrēts lielisks kontaktinformācijas novietojums.

Bohemia Design interneta veikala sadaļas

Online shop optimized for customers.

Made in 33 izstrādātais interneta veikals

ecommerce shop example.

GAIŠA KRĀSU SHĒMA

Krāsu paletes izvēle interneta veikala dizainā ir kutelīgs jautājums. Tomēr ir pierādīts, ka gaišās krāsu shēmas spēj labāk pārdot, nekā tumšie krāsu toņi. Gaišās krāsas rada patīkamas un vieglas sajūtas. Gaišie krāsu toņi palīdz izcelt produkta attēlu, kā arī pievērš uzmanību citiem spilgtiem web dizaina elementiem, piemēram pogām vai “aicinājumam uz darbību”.

Tomēr arī tumšās krāsas kombinētas ar pareizajiem toņiem spēj izcelt preces spēku un eleganci. Tumšos toņus savienojot ar spilgtām krāsām var radīt spēcīgu un pat nedaudz agresīvu izskatu.

Tādēļ izvēlies krāsu shēmu prātīgi.

Abel & Cole interneta veikals

Abel & Cole

Harry Winston e-veikals

Online Jewelry Store.

SOCIĀLO MEDIJU INTEGRĀCIJA

Sociālo mediju integrācija mājas lapās ir mūsdienu obligātā prasība. Ir salīdzinoši grūti atrast cilvēku, kurš iepērkas internetā un nelieto kādu no sociālajiem portāliem. Ir labi, ja nodrošini iespēju klientiem sekot veikala darbībām arī citās sociālajās platformās: Facebook, Draugiem.lv, Twitter, Pinterest, Google+, utt. .Tā ir iespēja piesaistīt vēl vairāk jaunu klientu.

Vienkārši integrē sociālo portālu hipersaites web dizainā un padari tās viegli saredzamas un interesanti noformētas.

Aplūko pāris veiksmīgus piemērus.

Ten Little Monkeys e-veikala paraugs

Online garment store.

Mum Made izstrādātais e-veikals

online food store for ecommerce web design inspiration.

UZSVARS UZ IEPIRKUMA GROZU

Vizuāli izcel un padari redzamu veikala iepirkuma grozu. Visbiežāk grozs tiek novietots labajā augšējā lapas stūrī, bet to iespējams novietot citā vietā, ja vien tas ir saredzams un viegli saprotams.

Aplūko brīnišķīgus iepirkšanās groza piemērus zemāk.

Lega Lega e-veikala piemērs

Online fashion store and clothing store.

Happe Webbies izstrādātais interneta veikals

Inspiration ecommerce web design.

Mokuyobi Threads interneta veikals

Online clothing and accessories store.

SECINĀJUMI

Kā saka, lielisks dizains un teicama lietojamība sākas ar nelielajām lietām. Izstrādāt interneta veikalu nav viegls uzdevums, kā nekā globālā tīmekļa iepirkšanās placis pieprasa ikdienišķu informācijas atjaunošanu, bilžu ievietošanu un spēju izcelties konkurentu vidū.

Cerams, ka augstāk minētie piemēri palīdzēs izstrādāt lielisku interneta veikalu!


Saistītie raksti:

Padomi veidojot pārliecinošu interneta veikalu

Interneta veikala izstrādes izdevīgās priekšrocības

Maksājumu sistēmas internetā


Lasīt vairāk: Interneta veikals

Rakstā izmantotais informācijas avots: 7 lietas, ko jāatceras veidojot interneta veikalu


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par progresīva interneta veikala izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!