Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kā izstrādāt unikālu interneta veikalu?

Interneta veikalu izstrādātās mājas lapas bieži vien ir standartizētas. Šķiet, ka kāds ir izstrādājis miljoniem līdzīgu mājas lapas veidņu, no kurām katrs izvēlas to, kura viņam patīk vislabāk. Protams, ka šajās web lapās ir pielāgoti grafiskie elementi un noformējuma krāsas, tomēr tās ir gandrīz vienādas. Vai kā e-komercijas uzņēmuma īpašnieks Jūs nevēlaties izveidot funkcionālu un neparastu mājas lapas dizainu?

Kā izstrādāt interneta veikalu?

Tagad pievērsīsimies mājas lapas funkcionalitātei. Paradoksāli, bet daudzi jaunuzņēmumu īpašnieki nespēj atbildēt uz jautājumu: “Kādā veidā Jūsu interneta veikals atšķiras no citiem, līdzīgiem?”  Jaunuzņēmumi nav jāvērtē pārāk bargi. Biznesa izveides sākumposmā ir ļoti grūti izveidot pilnībā unikālu interneta veikalu. Tomēr veiksmīgākie uzņēmumu īpašnieki atrod veidu, kā atšķirties, vai ne? Šajā bloga rakstā pievērsīsimies tam, lai noskaidrotu to, kādu metožu izmantošana dod iespēju izveidot unikālu interneta veikalu

Attēlu rezultāti vaicājumam “e-commerce technologies”

Interneta veikala mājas lapas elementi. 

Interneta veikala izstrāde: unikāli produkti

Produkti ir vissvarīgākais e-komercijas biznesa veiksmes faktors. Ir pieejami daudzi resursi, kuros tiek skaidrots, kā tirgū virzīt gan unikālus produktus, gan jau ierastus produktus. Vienkāršāk ir tad, ja Jūs pārdodat produktu, pēc kura potenciālais klients izjūt vēlmi vai vajadzību. Tomēr ir jāatceras, ka jebkurš bizness var piedzīvot grūtības, kas ir saistītas ar klientu piesaisti un tirgus daļas paplašināšanu pat par spīti produkta popularitātei.

Attēlu rezultāti vaicājumam “product life cycle”

Produkta dzīves cikls. 

Interneta veikala izstrāde: tehnoloģiju izmantošana

No vienas puses šķiet, ka e-komercijā darbs bez mūsdienu tehnoloģijām nav iedomājams. No otras puses, tehnoloģiju piedāvātās iespējas ir gandrīz neierobežotas. Piemēram, jau pirmie interneta veikali deva iespēju aplūkot produktu no visām pusēm. Tas radīja potenciālā klienta interesi par pirkuma veikšanu.

Attēlu rezultāti vaicājumam “e-commerce technologies”

Interneta veikala funkcionalitāte.

Protams, produktu rotācija, palielināšana un produkta attēlu galerija ir kļuvusi par pašsaprotamu mūsdienu e-veikalos. Tomēr arī tagad tie uzņēmumi, kuri sevi uzskata par inovatīviem, seko līdzi jaunākajām interneta veikalu tendencēm un cenšas tās ieviest. Zemāk ir apkopotas pašlaik par zinātnisko fantastiku uzskatāmās e-komercijas iespējas. Kā būtu, ja šīs prognozes piepildītos?

  • – Kas notiktu, ja smaržu paraugus būtu iespējams novērtēt internetā?
  • – Ja Jūs varētu pielaikot apģērbu pirms pasūtīšanas tādā pašā veidā?
  • – Ja interneta veikala mājas lapa piedāvātu iegadāties apavus, kas atbilst Jūsu kājas izmēram? (Pirms tam foto tiek augšupielādēts).
  • – Kā būtu tad, ja internetveikals piedāvātu iegādāties briļļu rāmjus, kas Jums piestāv?

Ja Jūs uzskatāt, ka iepriekš pieminētās idejas ir sagaidāmas ļoti tālā nākotnē, visai iespējams, Jūs maldāties. Lielākā daļa mūsdienās ierasto tehnoloģisko risinājumu dažas desmitgades iepriekš šķita kā zinātniskā fantastika.

Interneta veikala izstrāde: sociālo mediju izmantošana

Palielinoties sociālo mediju ietekmei uz pirkuma lēmumu, Jums mārketinga stratēģijā noteikti ir jāparedz arī sociālo mediju mārketings. Dažas no sociālo mediju priekšrocībām e-komercijā ir:

  • – Interneta veikala mājas lapa, kas dod iespēju saņemt un apstrādāt pasūtījumus izmantojot sociālo mediju portālu Twitter. Papildus inovācija iegādes procesā ir tā, ka lietotāja sekotāji var redzēt pirkumu. Vai ir izgudrots kāds vēl labāks mārketinga veids?
  • – Pirms produkta pārdošanas interneta veikalā, tiek radīta nekontrolēta klientu interese par produktu. Pēc šādas pirms pārdošanas stratēģijas realizēšanas ir paredzams, ka pieprasījums pēc produkta ievērojami palielināsies.
  • Interneta veikali kā galveno mārketinga stratēģiju izmanto “bezizmaksu mārketingu“, kas tiek panākts pateicoties sociālo mediju izmantošanai.

Attēlu rezultāti vaicājumam “e-commerce social media”

Sociālo mediju auditorijas piemērs Ķīnā. 

Interneta veikala izstrāde: unikāli pakalpojumi

To ir vieglāk pateikt nekā īstenot. Tomēr ir jāsaprot, ka klientam draudzīga apkalpošana ir viens no veidiem, kā panākt, lai bez ievērojamām papildus izmaksām uzņēmumu padarītu atšķirīgu. Kā interneta veikala īpašniekam, Jums jau pašā sākumā ir jāizlemj par to, kas ir Jūsu klienti. Jums ir jāpielāgojas Jūsu klientu bāzes paradumiem. Vai Jūsu klientiem ir svarīgs piegādes laiks – tajā pašā dienā vai pasūtījuma veikšanas stundā (ja tas ir iespējams)? Vai ir kādas īpašas prasības, kas ir saistītas ar produkta iepakojumu, pielāgošanu vai piegādes iespējām? Atcerieties, ka šajā jautājumā Jūs ierobežo tikai kreativitāte.  

Attēlu rezultāti vaicājumam “e-commerce °website”

Interneta veikala piemērs. 

Interneta veikala izstrāde: cena

4P ir viens no svarīgākajiem mārketinga stratēģijas aspektiem. Diemžēl arī zinot par šo elementu nozīmi vienmēr būs kāds, kurš par galveno stratēģiju izvirzīs zemāku cenu. Zemo cenu stratēģija ir viena no konkurētspējīgajām priekšrocībām, to uzskatāmi parāda Wal-Mart ikdienas zemo cenu piedāvājums. Izskatās, ka tas darbojas.

Attēlu rezultāti vaicājumam “e-commerce °website”

Interneta veikala maksājumu iespējas. 

Interneta veikala izstrāde: nianses

Dažreiz visvienkāršākais veids, kā izveidot atšķirīgu interneta veikalu ir vienkāršot biznesa procesus vai sākt lietas darīt pareizi. Daži no svarīgākajiem piemēriem:

  • – Atbildēt uz klientu e-pastiem, sniegt klientiem atbildes laicīgi;
  • – Piedāvāt tiešsaistes čata iespējas, kas ir vienmēr pieejamas;
  • – Piegādāt pasūtīto produktu laicīgi, bez kavējumiem.

Attēlu rezultāti vaicājumam “e-commerce services”

Interneta veikala izmantošanas priekšrocības.

Nekas no iepriekš pieminētā nav jaunums, tomēr šo pamatlietu pareiza izpilde var garantēt to, ka Jūsu klienti kādreiz veiks atkārtotu pirkumu pie jums nevis Jūsu konkurenta.

Interneta veikala izstrāde: secinājums

Ikviens e-komercijas biznesa īpašnieks vēlas radīt unikālu un neatkārtojamu interneta veikalu. Tomēr tikai dažiem tas izdodas. Vēl mazāks skaits interneta veikalu spēj izmantot šo priekšrocību. Piekritīsiet, ka tas nav viegli, vai ne?


Lasīt vairāk: interneta veikals


Rakstā izmantotais informācijas avots: izveido atšķirīgu interneta veikalu


Saistītie raksti:

Svarīgi padomi interneta veikalu izstrādē

Interneta veikalu izveide – interneta tirdzniecības vietas

Izstrādā brīnišķīgu un veiksmīgu interneta veikalu

Interneta veikals ar spēcīgu SEO

Kā izveidot interneta apģērbu veikalu?

Padomi veidojot pārliecinošu interneta veikalu

2016.gada tendences interneta veikalu izstrādē


Vēlies uzzināt, kā izstrādāt interneta veikalu? Jautā, mēs palīdzēsim!