Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kā palielināt mārketinga stratēģijas efektivitāti

SEO raksti.jpg

Uzņēmējdarbībā ierasta prakse par attiecīgu samaksu viesa statusā veidot rakstus SEO mērķiem. Tomēr ne vienmēr mērķa sasniegšanai izvēlētie līdzekļi ir uzskatāmi par piemērotiem – kas ir piemērots vienam, nav piemērots visiem. Ir noderīgi padomāt, kādēļ šāda pieeja ir vairāk piemērota tik tikko izveidotiem uzņēmumiem. Ikviens uzņēmums vēlas paplašināt savu klientu loku, bet ne vienmēr izvēloties SEO rakstus viesa statusā tiek attaisnots uzņēmuma ieguldīto līdzekļu lietderīgums. Kāpēc?

Uzņēmumiem ir mērķa auditorija

Uzņēmuma mērķis ir palielināt pārdošanas apjomus arvien ātrāk, tādēļ bez auditorijas un ienākumiem tas nevar pastāvēt. Uzņēmumam nepieciešamā auditorija ir atkarīga no biznesa modeļa, tomēr sasniedzot konkrētu līmeni, centieni šādā veidā palielināt klientu skaitu kļūst neefektīvi. Vai ir pareizi aizņemtības dēļ mārketinga speciālistu pasludināt par karali, kurš noteiks auditorijas paplašināšanas stratēģiju?

Mājas lapas mērķauditorija.

Tikai uzņēmumiem ir resursi

Uzņēmumos ir dažādi departamenti vai struktūrvienības – mārketinga, pārdošanas, analītikas. Katra no tām ieņem nozīmīgu lomu, tomēr to sadarbības rezultātā tiek radīts resurss ar kura palīdzību uzņēmums var sasniegt ievērojami augstākus rezultātus.

Labākais mārketings – lielisks produkts

Ja netiek radīts produkts vai pakalpojums, kas radīs apkārtējo cilvēku interesi, Jūsu produkts nespēs attīstīties tā, kā to dara konkurenti un Jūsu sabiedrisko attiecību komandas pūliņi būs veltīgi.

Izstrādātā mājas lapa ir produkts.

Raksti viesa statusā neveido auditoriju

Tikai maza kompānija ar rakstiem nozīmīgos blogos var izveidot pamatu auditorijai. Pirms ieguldīt laiku un resursus rakstiem viesa statusā, jāizvērtē tas, kādi būs ieguvumi. Daži linki? Bet, ja Jūsu raksta mērķis ir iegūt vairāk apmeklējumu un labāku novērtējumu, ir vērts padomāt par to, vai šāda biznesa stratēģija netiek vērsta uz nepareizo auditoriju.

Google apbalvo labu mārketingu

Jāatzīst, ka Google nevēlas apbalvot rakstus viesa statusā, kuri paredzēti SEO mērķiem, bet gan labu mārketingu. Labs mārketings nav saturs, kas sastāv no 500 vārdiem, kuri publicēti nejauši izvēlētā mājas lapā, bet uzņēmuma jau paveiktā atspoguļošana jaunai auditorijai.

Google meklēšanas rezultāti.

Pārdomāta stratēģija nevis taktika

Ir jāmaina SEO komandas domāšana no viesu rakstiem uz satura paplašināšanu, kas ir komandas sadarbības rezultāts. Investē stratēģijā, nevis taktikā. Taktikas mainās, bet stratēģijas paliek.

Secinājums

Raksti SEO mērķiem viesa statusā sevi attaisno tikai auditorijas izveides sākumposmā. Vēlākajos posmos uzņēmuma struktūrām ir jāsadarbojas, lai radītu veiksmīgu stratēģiju, nevis radītu uzņēmumam zaudējumus.


 Rakstā izmantotais informācijas avots: Speciālista viedoklis par SEO rakstiem viesa statusā.


Radušies papildus jautājumi par web izstrādi? Vēlies uzzināt, kā piesaistīt jaunus klientus? Jautā mums!