Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kā pārvērst sociālo kustību mārketingā?

adwords_marketings.jpg

Sociālie medji ir apjomīgi. Facebook atrodas vairāk neka 1.7 biljoni lietotāju kontu. Ir aprēķināts, ka Facebook izmanto katrs 7 pasaules iedzīvotājs. Reklamēšanās tādās sociālo mediju platformās kā Linkedin, Twitter, un Pinterest rada lielu datplūsmas potenciālu. Kā šos skatījumus pārvērst pārdotā produktā?

AdWords atkārtotais mārketings

Atkārtotais mārketings, par laimi ir ļoti vienkāršs. Tomēr tas nav rīks, kuram seko interneta lietotāji. Kā tas darbojas? Jāņem vērā, ka:

1. Lietotāju pārlūkprogrammā ir sīkdatnes, kuras ir redzamas mājas lapas apmeklēšanas laikā;

2. Lietotājs izvēlas lapu, kas ir daļa no kaut kā;

3. Reklamētājs izvēlas parādīt reklāmu iepriekšējiem lietotājiem;

4. Google atpazīst sīkdatni un ietver to ikdienas tirgus dalījuma reklāmās.

Mājas lapai nav citādākas pieejas. Lietotājs jebkurā gadījumā redzēs reklāmu. Atkārtotais mārketings reklamētājam dod iespēju identificēt nepieciešamo lietotāju un palielināt lapas novietojumu. Tikai zinot nianses, ir iespējams pilnībā izmantot šo priekšrocību.

Atkārtotā mārketinga uzlabošana ar tirgus segmentējumu

Atslēgas vārdi atbild uz jautājumu par to, kas ir svarīgs potenciālajam klientam un ko viņš meklē. Piemēram, cilvēks, kurš meklē mājas lapu izstrādi atbilst noteiktam tirgus segmentam, tikai retu reizi tas izrādīsies nejaušs interesents.

Daudzi e-komercijas uzņēmumi piedāvā plašu preču klāstu, kas ietverts dažādās kategorijās. Ko meklē klients? Kāda preču kategorija viņu interese? Specifiski produkti? Cik ilgi potenciālais klients atrodas lapā? Vai klients pievieno preci virtuālajam iepirkumu grozam?

Ja Jūs zināsit atbildes uz šiem jautājumiem, vieglāk kļūs saprast, ko īsti vēlas klients un kādas ir viņa vajadzības.

Klientu segmentēšana.

Auditorijas definēšana

ÅdWords atkārtotā mārketinga mērķiem Jums ir iespēja definēt auditoriju balstoties pēc noteiktiem kritērijiem. Jūs varat izveidot auditoriju iekļaujot tajā visus mājas lapas apmeklētājus kā līdzīgus, ja Jūs vēlaties nodalīt noteiktus kritērijus, AdWords Help ir iespējams izvēlēties satur (contains). Tas vienkāršo auditorijas noteikšanu balstoties pēc mājas lapas arhitektūras un produktu kategorijas organizācijas.

Kļūt sociāli aktīvam

Lai izmantotu AdWords atkārtoto mārketingu uzņēmuma izmantotajos sociālajos tīklos ir nepieciešams tiem pievienot AdWords atkārtotā mārketinga paplašinājumu un izcelt katra ieraksta URL. Ir iespējamas vairākas iespējas, tomēr tirgus segmentēšana un potenciālā klienta noteikšana atvieglo klientu piesaisti.

Uzņēmuma aktivitāte sociālajos medijos.

Secinājums

AdWords atkārtotā mārketinga mērķis ir to potenciālo klientu ieinteresēšana, kuru interešu loks ir uzņēmuma piedāvātais produkts. tas dod iespēju, balstoties pēc klientu segmentēšanas principa, apmierināt gan klienta, gan uzņēmuma vajadzības.


 Rakstā izmantotais informācijas avots: Pārveido sociālo kustību mārketingā, izmantojot AdWords


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par klientu piesaistīšanas metodēm? Jautā, mēs palīdzēsim!