Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni? 3. daļa


Turpinām aplūkot dažādus paņēmienus, ar kuru palīdzību ir iespējams panākt reklāmguvumu līmeņa paaugstināšanos. Aplūko iepriekšējos padomus raksta pirmajā un otrajā daļā

– Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni? 1. daļa.

– Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni? 2. daļa.

Reklāmguvumu līmeņa optimizācija

Atceries, tev nav jāpielieto visi rakstā pieminētie paņēmieni. Iespējams, tavā gadījumā pietiks, ja izmantosi tikai vienu no tiem. Izvērtē, kas tavā situācijā derētu vislabāk

Veido saprotamu mājas lapas izkārtojumu (layout)

49. Pārliecinies, ka pirmās lietas, ko tavi mājas lapas apmeklētāji ieraudzīs būs tieši tās, ko vēlēsies, lai tie ierauga. Ar mājas lapas izkārtojumu tev ir dota iespēja novirzīt apmeklētājus uz vēlamākajiem laukumiem.

50. Kur tavi mājas lapas apmeklētāji skatās? Sakārto savu mājas lapu tā, lai pats svarīgākais saturs tiek izvietots tajās vietās, kur apmeklētāji visbiežāk “piesien acis”.

51. Novāc nekvalitatīvus attēlus. Sliktas izšķirtspējas attēli un kaitinoši mājas lapas elementi tikai pazeminās tavas mājas lapas reklāmguvumu līmeni. Ja tu tiec vaļā no elementiem, kuri nepiesaista klientus, tev būs iespēja tos aizstāt ar vizuālajiem akcentiem, kas tā vien piesaistīs cilvēku interesi.

52. Pārliecinies, ka mājas lapas izkārtojums atbilst tavas informācijas arhitektūrai. Vienmēr meklē iespēju sakārtot savu saturu tā, lai nebūtu nepieciešamības izveidot pārāk daudz sadaļu un apakšsadaļu.

53. Izlem, kas atradīsies tavas mājas lapas sākumlapā. Izveido sarakstu ar produktiem, kurus tavi klienti visvairāk meklē. Tādā veidā sapratīsi, kādās kategorijās iedalīt produktus vai pakalpojumus, kā arī kurai no kategorijām jābūt izceltākai par citām.

54. Tādā pat veidā izveido sarakstu ar visvairāk pārdotajiem produktiem. Šāda veida informācija ir svarīga patērētājam, jo tas saņem neformālu apliecinājumu tam, ka produkts ir kvalitatīvs, jo citi cilvēki ir to jau iegādājušies.

55. Iztestē vairākas mājas lapas navigācijas struktūras. Piemēram, izveido saprotamus sadaļu nosaukumus, lai apmeklētājs tos skaidri varētu salasīt. Paeksperimentē ar navigācijas novietojumu, animāciju, apakšsadaļu parādīšanos, utt.

56. Ja tev ir pārāk netradicionāls mājas lapas izkārtojums un klientus neizdodas piesaistīt, pamēģini lietot tradicionālo mājas lapas izklājumu. Ir iemesls, kādēļ tie vēl nav pazuduši no apvāršņa – tie ir viegli saprotami, kā arī tajos parocīgi izvietot informāciju.

57. Vai tavā mājas lapā izvietotas dažādas hipersaites, kuras īsti neaizved pie kāda vērtīga satura? Aizvāc visu lieko – nav jēgas maldināt apmeklētāju, ka kādā no šīm saitēm tas atradīs kaut ko noderīgu.

58. Lieto saprotamus, viegli nolasāmus un lielus burtu fontus virsrakstos.

59. Padari sava teksta pirmo burtu izceltāku (drop cap).

60. Vēl viens veids, kā lieliski noformēt teksta iesākumu ir veidot pirmo rindkopu nedaudz savādākā fontā, nekā pārējo tekstu.

61. Eksperimentē ar dažāda veida attēliem: Zemāk minētie attēlu tipi palīdz uzlabot reklāmguvumu līmeni.

      1) Produkti, kuri tiek izmantoti jeb fotogrāfijas ar produktiem darbībā. Apmeklētājiem produkts šķitīs uzticamāks, ja redzēs to darbībā;

      2) Pašas produkta bildes tuvplānā, lai var saprast tā detaļas un citus parametrus;

      3) Attēli ar apmierinātiem klientiem lietojot produktu.

62. Piedāvā iespēju palielināt savas mājas lapas tekstu – katram apmeklētājam ir citas prasības burtu lielumā.

63. Pievieno bildes parakstu zem fotogrāfijām. Dīvainu iemeslu dēļ cilvēki gandrīz vienmēr izlasīt tekstu zem attēla. Piemēram ievieto fotogrāfiju un īsi paskaidro, kas tur notiek.

64. Pārbaudi dažādus uzmanības piesaistīšanas elementus . Būtībā tās ir dažādas formas ar tekstu, kas apmeklētāju aicina uz kādu konkrētu darbību (skatīt piemērus).

stamps

Klientu uzmanības piesaistīšanas metodes.

65. Ja tava mājas lapa ir gara un apmeklētājam nepieciešams to diezgan daudz ritināt uz leju, atceries savas “aicinājums-uz-darbību” pogas ievietot vairākas reizes.

66. Ja tava lapa ir gara, novāc no lapas jebkādus elementus, kas varētu maldīgi liecināt, ka tās ir lapas beigas. Savādāk apmeklētājs tā līdz beigām visu arī neizlasīs.

Mājas lapas teksts

67. Mārketinga speciālisti vienmēr ir diskutējuši par to, cik daudz teksta izmantot mājas lapas sadaļās. Pamatā uzraksti tik daudz teksta, kas nodrošina pilnvērtīgu dialogu ar tavu potenciālo pircēju.

68. Lieto tiešu valodu. Apraksti produktus un mājas lapas sadaļas īsiem un skaidriem teikumiem.

69. Pievieno produktu aprakstam ne tikai tehnisko informāciju, bet izcel tos labumus, ko iegūs patērētājs šo produktu iegādājoties.

70. Produkta aprakstā iekļauj atbildes uz pilnīgi visiem jautājumiem, ko pircējs varētu jautāt (šim tekstam nav jābūt ievietotam mājas lapas sākumlapā).

71. Testē vairākus burtu fontu izmēru, lai saprastu, kurš ir optimālākais variants, lai tekstu varētu skaidri salasīt.

72. Pārāk garos tekstos apsver domu lietot uzskaites punktus, lai apjomīgā informācija būtu pārredzama. Teksta beigās lieto skaidru sadaļas apkopojumu.

73. Pielāgo tekstus apmeklētājiem, kuri “skenē” nevis lasa. Tekstu sadali rindkopās un lieto skaidri definētus apakšvirsrakstus – tā lasītājs ātrāk varēs atrast to teksta daļu, kas tam visvairāk interesē.

74. Apsver domu pievienot pasūtījuma formu jau pašā produktu lapā.

Seko līdzi rakstu sērijai par reklāmguvumu līmeni un uzlabo savu mājas lapu tā, lai klientu apmeklējums un pirkumu apjoms palielinātos.


Saistītie raksti:

Kas ir reklāmguvumu līmenis (conversion rate) interneta mārketingā?

Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni? 1. daļa

Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni? 2. daļa


Lasīt vairāk: Reklāmguvumu līmenis


Rakstā izmantotais informācijas avots: Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni?


Radušies papildus jautājumi par web izstrādi? Vēlies uzzināt vairāk par kvalitatīvas mājas lapas ietekmi uz reklāmguvumu līmeni? Jautā, mēs palīdzēsim!