Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kādēļ jūsu uzņēmumam izstrādāt jaunu logo?

McDonalds, Nike, Adidas, Coca-Cola ir pasaulē plaši atpazīstamo zīmolu topa augšgalā. Šiem veiksmīgajiem uzņēmumiem ir izveidots spēcīgs, viegli iegaumējams logotips. Veiksmīgs logo ir vienkāršs, unikāls, viegli iegaumējams, mūsdienīgs un universāls. Ja jūsu uzņēmuma izveidotais logotips tāds nav, ir pienācis laiks to pārveidot. 

Kādēļ izstrādāt logo – pirmais iespaids

Logotips ir kaut kas, kas būtu jāuztver ļoti nopietni. Uzņēmuma logo rada pirmo iespaidu par uzņēmumu. Bieži vien tas ir pirmais, ko klients redz. Logotips atspoguļo ne tikai uzņēmuma vērtības, bet arī stiprās puses.un tas ir atspoguļojums uzņēmuma pamatdarbības vērtībās un uzņēmuma stiprās puses. Uzņēmuma logotipa mērķis ir piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un veicināt pirkuma lēmuma ātrāku pieņemšanu.

Attēlu rezultāti vaicājumam “good vs bad logo”

Kādēļ izstrādāt logo – Starbucks logotipa labais un sliktais piemērs. 

Kādēļ izstrādāt logo – uzņēmuma nākotnes pamats

Kvalitatīvs logotips dod iespēju pārliecināt jūsu potenciālos un esošos klientus par jūsu profesionalitāti, uzcītību un rūpēm par produktu, pakalpojumu un klientiem. Spēcīgs logotips rada uzticamības sajūtu, turklāt klienti daudz biežāk vēlēsies veikt atkārtotus pirkumus.

Kādēļ izstrādāt logo – uzvara konkurences cīņā

Vai visi jūsu tiešie konkurenti ir izstrādājuši līdzīgus logotipus? Šī parādība ir novērojama diezgan bieži. Piemēram, ainavu arhitekti bieži vien logo dizainā ietvers koku, bet juristi izmantos svaru kausus, lai raksturotu taisnīgumu. Jums ir svarīgi izvēlēties tādu logotipu, kas raksturo jūsu uzņēmumu, ir unikāls un atšķiras no konkurentu jau izveidotajiem. Padomājiet par to, ja jūs izveidosiet tādu pašu vai līdzīgu logotipu, neviens nekad to nepamanīs.

Attēlu rezultāti vaicājumam “similar logos”

Kādēļ izstrādāt logo – līdzīgu logotipu piemērs. 

Kādēļ izstrādāt logo – uzņēmuma izaugsme.

Spēcīgs un mūsdienīgs logotips atspoguļo to, ka jūsu uzņēmums nepārtraukti aug, attīstās un mainās līdzi laikam. Padomājiet par to, vai jūs vēlētos sadarboties ar uzņēmumu, kura logotips nav mainījies kopš 60-tajiem gadiem? Iespējams, jūs domājat, ka šī situācija ir pieņemama, jo jūsu potenciālajiem klientiem atspoguļo to, cik ilgi jūsu uzņēmums darbojas konkrētajā industrijā. Pat tādi uzņēmumi kā Nike un Volkswagen ik pa laikam pielāgo logotipa dizainu.

Attēlu rezultāti vaicājumam “logo development”

Kādēļ izstrādāt logo – Ford logo izmaiņas laika gaitā. 

Kādēļ izstrādāt logo – secinājums

Jau sen ir pagājis tas laiks, kad vienīgais jūsu uzņēmuma logotipa pielietojums tika atrasts veidlapās un uzņēmuma vizītkartēs. Šobrīd, izstrādājot uzņēmuma logotipu, jums ir jādomā par tā pozicionēšanu ne tikai drukātajos materiālos, bet arī uzņēmuma mājas lapā un sociālo mediju portālos. Ja jūsu logotips neatbilst jūsu uzņēmuma misijai, vīzijai, mērķiem vai ir novecojis, ir pienācis laiks to atjaunot.


Lasīt vairāk: logo un firmas stils


Rakstā izmantotais informācijas avots: 5 iemesli, kādēļ izstrādāt jaunu logo


Saistītie raksti:

Ko mājas lapas apmeklētāji vēlas redzēt uzņēmuma web lapā?

Kā dizains ietekmē pirkuma lēmuma pieņemšanu?

Pazīmes, kas liecina par rebrendinga nepieciešamību

Kā web dizains ietekmē emocijas pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā?


Interesē logo izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!