Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kļūsti redzams! Četras SEO Stratēģijas mazajiem uzņēmējiem.

SEO stratēģijas

Droši vien visi, kuri sava uzņēmuma mājas lapu ir “palaiduši” interneta tīmekļa plašajos laukos, zina, ka SEO (Search Engine Optimization) jeb Meklēšanas Rezultātu Optimizācija ir svarīgs faktors, lai klienti internetā tavu uzņēmumu vispār varētu atrast.

Taču katrs uzņēmums ir atšķirīgs. Ar atšķirīgiem pakalpojumiem, produktiem, mērķiem, apkalpošanas pieeju un mērķauditoriju. Līdz ar to arī SEO aktivitātes katram uzņēmējam ir specifiskas.

Tomēr Meklēšanas Rezultātu Optimizācijas gadījumā, pastāv četras pamatstratēģijas, kuras var pielietot jebkurš uzņēmējs, lai veidotu sava biznesa zīmola atpazīstamību, iekarotu interneta meklētāju augstākās pozīcijas, stiprinātu komunikāciju ar saviem klientiem, kā arī piesaistītu arvien vairāk apmeklētājus un pircējus uzņēmuma mājas lapai.

SEO stratēģija: Lokālā meklēšana (Local Search)

Vietai ir nozīme! Iespējams pēdējā laikā esi kaut ko dzirdējis par lokālās meklēšanas stratēģijām vai padomiem lokālās meklēšanas popularizēšanā. Ja ne, tad tās ir aktivitātes, kuras saistītas ar uzņēmuma vai personas atrašanās vietu, ko pārvalda ar tādiem interneta instrumentiem kā Google + local, Yahoo! un Bing Local (lai gan Foursquare un citas līdzīgas aplikācija īsti nav interneta meklētāji, tomēr funkcionālā ziņā tās neatšķiras no iepriekš minētajiem interneta instrumentiem).

Ja esi reģistrējies kādā no augstāk minētajām lokālā meklēšanas lapām, tas neapšaubāmi palielina iespēju, ka tavs uzņēmums un tā atrašanās vieta būs redzamāka, nekā līdz šim. Apmeklētāji daudz vieglāk var atrast sev vēlamās vietas, kas atrodas tiem tuvumā. Piemēram, ja tava grāmatnīca, šūšanas darbnīca vai garšīgo bulku veikals atrodas tuvumā cilvēkam, kurš meklē tava biznesa pakalpojumus, viņam būs iespēja aplūkot un iepazīties ar tavu uzņēmumu. Tas nozīmē – par vienu klientu vairāk!

SEO stratēģija: Sociālie mediji

Vai tu pats personīgi izmanto kādu sociālo portālu, lai komunicētu ar savām paziņām, kolēģiem un ģimeni? Tas taču stiprina saites ar tev svarīgiem cilvēkiem. Tā iespējams uzzināt, kas jauns notiek tavu radinieku dzīvē un, kādas neparastas lietas pašlaik ir “topā”.

Vai tad tu līdzīgus aspektus negribētu uzzināt par savu mērķauditoriju? Izveido savam uzņēmumam vismaz vienu sociālo mediju lapu. Tas ne tikai palīdz iekarot interneta meklētāju augstākās pozīcijas, bet arī stiprina komunikāciju ar klientiem un rada draudzīgāku iespaidu par uzņēmumu.

Sociālo mediju platforma ir lielisks instruments, ar kura palīdzību tu vari:
1) Ziņot cilvēkiem par to, kas ir tavs uzņēmums;
2) Piesaistīt pircēju uzmanību ar dažādām atlaidēm un speciālajiem piedāvājumiem;
3) Ātrs un ērts veids, kā nodot tālāk informāciju;
4) Veiksmīgi paplašināt klientu loku.

SEO stratēģija: Multimediālā meklēšana (Multimedia Search)

Vēl viens efektīvs veids kā piesaistīt auditorijas uzmanību un veicināt savu atpazīstamību ir multimediāls saturs. Izstrādājot un ievietojot video sava uzņēmuma mājas lapā, tev paveras jaunas iespējas iekarot video interneta meklēšanas vidi. Arī audio un vizuālie materiāli ir lielisks mājas lapas satura tips, kas tiek pielāgots atsevišķā meklēšanā. Jo dažādāks saturs, jo dažādākos interneta meklētājos parādīsies tava uzņēmuma vārds. Jo vairākās vietās parādās tavas kompānijas vārds, jo vairāk cilvēki atradīs un aplūkos tavu mājas lapu.

SEO stratēģija: Analītiskie statistikas mērījumi

Ir vērtīgi zināt pēc iespējas vairāk par tavu mājas lapas apmeklējumu plūsmu un izmaiņām interneta meklēšanas pozīcijās. Ir svarīgi un lietderīgi apjaust, ar kādiem atslēgvārdiem klienti atrada tavu uzņēmumu un, no kuras interneta vietnes mājas lapas apmeklētājs pie tevis “atceļojis” (varbūt no tavas Facebook vai Draugiem.lv lapas).

Tādi rīki kā Google Analytics spēj efektīvi parādīt mājas lapas apmeklējumu plūsmu, ļaujot tev izsecināt, kas jāmaina vai arī, uz ko “jāspēlē”, lai piesaistītu vairāk klientu.

Ir jāsakaras ar daudziem izaicinājumiem, lai mazais uzņēmējs celtu savu atpazīstamību lielajos konkurences apstākļos, taču sākot kaut vai ar šiem četriem SEO soļiem, par tavu uzņēmumu, katrā gadījumā, uzzinās vairāk cilvēku, nekā līdz šim.


 Lasīt citus rakstus: SEO

Rakstā izmantotais informācijas avots: Četras SEO stratēģijas mazajiem uzņēmējiem


Ir aktuāla SEO optimizācija? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi klientu intereses palielināšanā? Jautā, mēs palīdzēsim!