Aktuāli! Konsultācija par esošās mājas lapas uzlabošanu!

Lieto Twitter sava biznesa labā

Twitter izaugsme

Pēdējo gadu laikā uzņēmumiem par vērtīgu sociālās komunikācijas kanālu kļuvis Twiter.com Tajā uzņēmējiem iespējams veidot komunikāciju ar savu auditoriju, paaugstināt sava zīmola atpazīstamību un veidot kopējo korporatīvo tēlu.

Sociālā tīkla Twitter lietotāju paradumi:

1. 60% Twitera lietotāju, kuri seko kādam uzņēmumam šajā portālā, visticamāk, ieteiks šo uzņēmumu vai tā radīto produktu saviem sekotājiem;

2. 50%  lietotāju, kuri seko kāda uzņēmuma Twitera kontam,  paši būtu gatavi iegādāties kādu no šī uzņēmuma piedāvātajiem produktiem;

3. Pamatā patērētāji seko dažādu zīmolu Twitera profiliem ekskluzīvo priekšrocību un zīmola atpazīstamības dēļ  (zināma vai aktuāla popularitāte);

4. 50% Twitera lietotāju internetā vidēji pavada vienu stundu;

5. Teju puse Twitera lietotāju šo sociālo portālu savā ikdienā izmanto mazāk kā gadu;

6. 79%  lietotāju seko aptuveni 10 uzņēmumumu Twitera kontiem.

7. 75% Twitera lietotāju, nekad nav pārtraukuši sekošanas plūsmu (un-follow) kādam no uzņēmuma zīmoliem;

8. 2011. gadā trešdaļa lietotāju daudz interaktīvāk iesaistījās uzņēmumu veidotajās Twiter akcijās nekā gadu iepriekš;

9. Twiter lietotāji daudz biežāk lasa korporatīvo profilutwītus“, nekā paši raksta ziņojumus par zīmoliem;

10. Korporatīvajiem Twitera kontiem biežāk izvēlas sekot indivīdi, kuri jaunāki par 35 gadiem. 

 


Aplūko, ko Twittera izmantošana var sniegt tava uzņēmuma attīstībai un atpazīstamības veidošanai.

Plašāk par Twittera lietotāju paradumiem interneta vidē lasi ŠEIT.

 


Lasīt vairāk: Sociālie mediji


 

Ir aktuāla mājas lapas izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!