Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Logo izstrādes tendences no kurām izvairīties

Logo ir viens no sarežģītākajiem uzņēmuma korporatīvās identitātes elementiem. Logo var izstrādāt jebkurš, bet lielisku logo spēj izstrādāt tikai tas, kuram piemīt talants, nepieciešamās zināšanas, prasmes un iemaņas.  Nereti tiek novērots tas, ka logo dizaineri par kaut ko jaunu un unikālu cenšas uzdot neveiksmīgas vai pārāk bieži izmantotas logo izstrādes tendences. Šajā bloga rakstā esam apkopojuši logo izstrādes tendences, no kurām ir ieteicams izvairīties. 

Logo izstrādes tendences

Logo izstrādes tendences – izvairieties no klišejiskām līnijām

Jums ir jāsaprot tas, ka nav iespējams noteikt to, cik daudzu logotipu izstrādē tiek izmantota šī metode. Ideja nav slikta. Pusloks simbolizē progresu, kustību, konkurenci. Ja šī ideja jau ir izmantota miljoniem reižu, nav iespējams izstrādāt unikālu, vēl neredzētu logotipu.

screenshot

Logo izstrādes sliktās tendences – pusloks logotipa dizainā. 

Logo izstrādes tendences – izvairieties no ierastiem fontiem

Šī tēma noteikti tiks apspriesta ar izvēlēto logo izstrādātāju. Lai radītu unikālu logotipu, kas precīzi raksturo jūsu uzņēmumu un tā pamatvērtības, jums ir jāaizmirst par aizspriedumiem, tomēr esiet uzmanīgi izvēloties visiem ierastu burtu fontu vai nevienam nezināmu un nesaprotamu burtu fontu.

screenshot

Logo izstrādes sliktās tendences – klišejisku vai unikālu burtu fontu izmantošana. 

Logo izstrādes tendences – izvairieties no punktiem

Šī ir viena no logo izstrādes tendencēm, kuru ir iespējams novērot visbiežāk. Krāsainu punktu izmantošana logo dizaina izstrādē nav kreatīva, tā raksturo slinkumu. Daži dizaineri punktu attēlošanai pieiet radoši, tomēr arī šajā gadījumā rezultāts nav iepriecinošs.

screenshot

Logo izstrādes sliktās tendences – krāsainu punktu izmantošana logo dizaina izstrādē. 

Logo izstrādes tendences – secinājums

Apskatoties uz šiem piemēriem, padomājiet par to, vai jūs patiesi vēlaties, lai potenciālais klients jūsu uzņēmuma korporatīvo identitāti neuzskatītu par unikālu vai īpašu. Varbūt šajos logo jūs saskatījāt to, ka tie ir ļoti vienkārši aizstājami.


Lasīt vairāk: logo un firmas stils


Rakstā izmantotais informācijas avots: 5 tendences, no kurām izvairīties logo izstrādē


Saistītie raksti:

Kādēļ jūsu uzņēmumam izstrādāt jaunu logo?

Ko mājas lapas apmeklētāji vēlas redzēt uzņēmuma web lapā?

Kā dizains ietekmē pirkuma lēmuma pieņemšanu?

Pazīmes, kas liecina par rebrendinga nepieciešamību

Kā web dizains ietekmē emocijas pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā?


Interesē logo izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!