Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Logo nozīme reputācijas veidošanā

LOGO_NOZIME.jpg

Biznesā arvien lielāku nozīmi piešķir unikalitātei – unikalitāti ievēro klienti, par to runā masu medijos. Tomēr, lai arī cik īpaša un neatkārtojama Jums liktos Jūsu biznesa ideja, vienmēr būs kāds, kurš, apzināti vai neapzināti, izveidos līdzīgu mājas lapu, līdzīgu dizainu vai līdzīgu logo.

Visapkārt mums atrodas tās pašas krāsas, ģeometriskās figūras un tie paši šabloni, kuri ietekmē mūsu uztveri. Zīmola nozīme mūsdienu piesātinātajā preču un pakalpojumu tirgū tiek uzsvērta jo īpaši, tūkstoši no tūkstošiem dizaineru strādā pie līdzīgiem projektiem, tādējādi identiska rezultāta iegūšana nav nekāds pārsteigums.

Logo izstrādes kļūdas

Nereti uzņēmuma pārstāvis, domājot, ka ir radījis unikālu uzņēmuma zīmola pozicionēšanas līdzekli – logo maldās. Iespējams, ka šī uzņēmuma tēla pozicionēšanas līdzekļa izveides iedvesma ir meklējama konkurentu radītajās idejās. Pareizā biznesa pieeja ir būt tur, kur atrodas tavi konkurenti, nevis izlikties par konkurentu. Tas maldina klientus, rezultātā zaudētāji ir visi.

Ja identiskais logo atrodas otrpus okeānam, tad iespējamo tiesu darbu varbūtība ir samērā neliela, bet, ja uzņēmums ar identisku logo atrodas tepat blakus, Jums var nākties attaisnoties par to, kādēļ tieši šīs krāsas tieši tādā salikumā un dizaina izpildījumā ir radušās un akceptētas turpmākajai uzņēmuma pozicionēšanai. Dažkārt mums šķiet, ka atdarinot kādu atpazīstamu zīmolu, mēs palielināsim mūsu zīmola atpazīstamību. Tiesu darbi un klientu vilšanās šajā gadījumā ir neizbēgama. Bet, vai Jūs to vēlaties? Tādēļ piedāvājam ielūkoties dažos patiesi identiskos logo. Labāk nemēģiniet atkārtot šīs idejas!

Sumpter & Gonzalez LLP un Stylegala logo

stylegala sumpter gonzalez logos

Gonzalez LLP un Stylegala logo

 

National Film Board un Virtual Global Taskforce logotips

NFB virtual global taskforce logos

National Film Board un Virtual Global Taskforce

Carrier un Ford līdzīgie logo

carrier ford logos

Carrier un Ford

Uzņēmumu Chanel un Gucci izveidotie logo

Logos

Chanel un Gucci

Secinājums

Plaģiātisms uzņēmuma tēla veidošanā? Tas nav labākais risinājums. Finansiālie zaudējumi tiek nodarīti ne tikai Jūsu konkurentam, bet arī Jums, jo izmantojot jau radītas idejas Jūs graujat uzņēmuma tēlu un reputāciju. Tūkstošiem vienādu mājas lapu, vienādu reklāmu un vienādu logo – jaunus klientus piesaista uzņēmuma tēla unikalitāte, nevis atdarināšana. Korporatīvās reputācijas veidošanā logo ieņem tikpat būtisku lomu kā pozitīva uzņēmuma tēla veidošana.


Saistītie raksti:

Dizaineri izvēlas labākos 2013.gada logotipus

Minimālie logo dizaina paraugi

Firmas logo nozīme biznesa veidošanā


Lasīt vairāk: Logo un firmas stils


 Rakstā izmantotais informācijas avots: Kad logo ir līdzīgi.


Radušies papildus jautājumi par logotipa izstrādi? Vēlies izveidot logo, kurš būtu unikāls un vēl nekur neredzēts? Jautā, mēs palīdzēsim!