Daudzi jaunie interneta reklāmas speciālisti, paši par to pat nenojaušot, rada daudzas nozīmīgas kļūdas, tādēļ Google AdWords izmantošana tiek uzskatīta par bezmērķīgu līdzekļu izšķērdēšanu. Mēs piedāvājam iespēju nostiprināt zināšanas un šo kļūdu iespējamību samazināt vismaz uz pusi.
1. Reklāmas kampaņas nav sadalītas pareizajās kategorijās
Pēc noklusējuma katrai jaunai reklāmas kampaņai ir ietverta parādīšana Google. Lai palielinātu sludinājumu efektivitāti meklētājā, iestatījumos norādiet “tikai meklēšanas tīkls”.
Reklāmas kampaņu kategorijas.
2. Nepareizi izvēlēta atslēgas vārdu atbilstība
Jaunu atslēgas vārdu pievienošanas variācijas ir daudzveidīgas. Tas nozīmē, ka sludinājumi parādās tikai pēc Jūsu izvēlētajiem atslēgas vārdiem, bet arī pēc sinonīmiem un līdzīgam frāzēm. Lai netērētu reklāmas budžetu, izmantojiet frāžu atbilstību vai tiešu atbilstību.
3. Nepareiza reklāmas kampaņas struktūra: nepietiekams skaits atslēgas vārdu grupu, vai visi atslēgas vardi atrodas vienā grupā
Šīs kļūdas rezultātā Šīs kļūdas rezultātā sludinājumi tiek attēloti pēc tiem neatbilstošiem atslēgas vārdiem. Katram atslēgas vārdam vai atslēgas vārdiem veidojiet atšķirīgas grupas.
4. Katrā grupā ir tikai viens sludinājums
Testējiet vairākus sludinājumu variantus, tas Jums palīdzēs optimizēt izdevumus un atklāt neefektīvu reklāmu.
5. Mērķa lapa neatbilst sludinājumam
Izmantojiet attiecīgās lapas, piemēram, norādiet linku nevis uz galveno lapu, bet uz produkta raksturojuma lapu.
6. Netiek izmantota sludinājumu paplašināšana
Apmeklētāji lielāku uzmanību pievērš sludinājumiem, kuros ietvertas ātrās norādes.
Google AdWords reklāmas kampaņas paplašināšana.
7. Netiek izmantots atkārtotais mārketings
Atkārtotais mārketings dos iespēju izmantot īpašos piedāvājumus, kuri paredzēti tiem jūsu mājas lapas apmeklētājiem, kuri neiegādājās Jūsu produktu.
8. Nepareizs tirgus segmentējums
Norādiet tikai tos reģionus, kuros piedāvājat savus pakalpojumus. Skatījumi tajos reģionos, kuros uzņēmums neizvērš savu darbību ne tikai iznieko reklāmas budžetu, bet arī nepamatoti pasliktina sludinājumu rādītājus.
Tirgus segmentējums.
9. Nav uzstādīta klikšķa cenas robeža
Izmantojiet automatizēto likmju iestatīšanu, bet neaizmirstiet noteikt klikšķa cenas robežu.
Cenas robeža.
10. Reklāmguvuma mērķi nav uzstādīti
Par mērķi izvirziet produkta pārdošanu. Tas dos iespēju optimizēt reklāmu atkarībā no atslēgas vārdiem un sludinājumiem.
Reklāmguvumu mērķi.
Secinājums
Kļūdas Google AdWords uzstādīšanā tiek radītas neizprotot tā darbības pamatprincipus. Izprotot šos pamatprincipus Google AdWords sniegtās iespējas nebūtu jāuzskata par naudas izšķiešanu.
Rakstā izmantotais informācijas avots: 12 kritiskās kļūdas Google AdWords uzstādīšanā.
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapu vai Mājas lapu izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!