Šajā rakstā norādīti efektīvi paņēmieni, kā piesaistīt mērķa pircēju auditoriju biznesam un apmeklētājus mājas lapai. Ja tavu māju lapu pamanīs, tavs bizness piedzīvos panākumus un iegūs lojālus klientus. Tādēļ izmanto kādu no šīm biznesa un mājas lapas popularizēšanas tehnikām, lai kaut nedaudz to izceltu plašajā interneta informācijas laukā.
1. Svaigs un piesaistošs web lapas saturs
Šo paņēmiena punktu tu pamanīsi teju jebkurā rakstā par mājas lapas izstrādi un popularizēšanu. Tāpat kā dāvanai, arī mājas lapai nav svarīgs tikai skaists iesaiņojums, bet lietderīgs un saistošs iekšējais saturs. Radi svaigu, interesantu, dinamisku saturu, kuru mājas lapas apmeklētājiem ir saistoši lasīt. Veido aprakstus, bloga rakstus un informatīvus produkta aprakstus.
Labākajā gadījumā centies izveidot savas biznesa nozares rakstu, kurš tiek publicēts kādā no medijiem. Tad atpazīstamība garantēta.
2. Ieklausies savā mērķauditorijā
Ja tavam biznesam ir tik daudz paveicies, ka tas izveidojis stabilu auditorijas loku, parūpējies par to, lai tā arī paliek uzticīga tavam uzņēmumam. Ieklausies viņu vajadzībās. Mājas lapā izveido sadaļu, kur apmeklētāji var atstāt savu komentārus un ierosinājumus. Pievieno iespēju tērzēt tiešsaistē, atbildot uz visiem interesējošajiem jautājumiem.
3. Analizē savas mājas lapas lietojumu
Ir būtiski zināt, kā lasītāji tavu mājas lapu lieto. Kādām sadaļā pievērš uzmanību, kuru mājas lapas daļu tie ignorē. Svarīgi apzināties ir arī mērķauditorijas vecumu, dzimumu, apdzīvojamo reģionu, lai veidotu šiem parametriem atbilstošu mājas lapas saturu.
Pārbaudi, ar kādu intensitāti lasītāji lūkojas uz tavu mājas lapu. Izmanto mājas lapas "siltuma kartes" jeb acs izsekošanas rīku. Tā vari pārbaudīt, kā izvietot svarīgāko mājas lapas informāciju.
Mājas lapas skatīšanās siltuma karte
4. Lieto e-pasta parakstu
Katru reizi, kad sūti savam klientam e-pasta ziņojumu, neaizmirsti vēstules parakstā pievienot savas mājas lapas adresi. Tas ir vienkārši, bet efektīvi.
5. Tava vizītkarte
Vienmēr pārbaudi, vai tev pie rokas ir sava biznesa vizītkarte. Norādi tur arī savas mājas lapas adresi. Ir vērts, protams, arī piedomāt pie vizītkartes kreatīvo dizainu, lai tā netiek nomesta kādā aizmirstības pārņemtā stūrī.
6. Iespiedies atmiņā ar mājas lapas adresi
Uzraksti sava uzņēmuma mājas lapas adresi visur, kur vien iespējams. Bukleti, pildspalvas, cepures, t-krekli, blociņi, utt. Šie priekšmeti ir ikdienā pielietojami, līdz ar to tava uzņēmuma mājas lapas adrese auditorijai iespiedīsies atmiņā.
7. Rīko sacensības
Pasākumi vieno cilvēkus. Sarīko sacensības un pulcē vienuviet savus potenciālos klientus. Sacensības un citi pasākumi ir patīkams veids, kā iepazīstināt auditoriju ar sava uzņēmuma zīmolu.
8. Optimizē meklēšanas rezultātus (SEO)
Arī šis punkts pie mājas lapas un biznesa atpazīstamības veidošanas izskanēs atkal un atkal. Bet tas tikai tādēļ, ka SEO tik tiešām ir nozīmīgs faktors, lai apsteigtu sava biznesa konkurentus. SEO nozīmē lietot profeionālu programmēšanas veidu, rakstīt pareizos virsrakstus, atzīmēt informāciju ar īstajām birkām un veidot saturu ar savas biznesa nozares atslēgvārdiem.
9. Izvieto reklāmu internetā
Veido banerus un izvieto to populārākajos interneta saitos. Galvenais, lai auditorija tevi pamana.
10. Izveido sociālo portālu lapu
Sociālie portāli ir efektīvākais veids, kā sasniegt lielu auditorijas daļu. Izveido sava uzņēmuma Facebook vai Draugiem.lv lapu un raksti saistošus rakstus, publicē bildes un rīko konkursus. Stiprini saites ar savu auditoriju.
11. Pievienojies Twitter
Twitter īsā laikā iekarojis lielu atpazīstamību un ne velti. Tā ir jautra platforma ne tikai privātpersonām, bet arī lietderīgs instruments uzņēmējiem. Ar Twitter palīdzību iespējams ne tikai sasniegt plašu auditorijas loku, bet arī veidot sava uzņēmuma profesionālo tēlu. Parādi saviem sekotājiem, ka tev ir ko teikt par savu biznesa nozari, aktuālajiem notikumiem vai vienkārši dzīvi kā tādu.
12. Veido video podkāstus
Ja tavam uzņēmumam ir ko teikt - veido video podkāstus. Video piesaistīs daudz lielāku auditorijas loku, jo šādu saturu ir ne tikai ērtāk patērēt, bet arī vieglāk atrast interneta meklētājos.
Ja izvēlies veidot biznesa podkāstu, atceries:
* Nodrošinies ar labu skaņas tehniku;
* Filmē klusā vietā (lai nav daudz fona trokšņu);
* Veido scenāriju;
* Veido intervijas;
* Veido podkāstus regulāri;
* Izbaudi un priecājies veidojot podkāstus.
13. Piedāvā abonēt jaunumus
Ja lasītājs vēlas abonēt mājas lapas jaunumus, tas viņu automātiski padara par patstāvīgu potenciālo klientu. Tev ir radusies iespēja izveidot tiešu kontaktu ar šo cilvēku - sūtīt dažādus speciālos piedāvājumus, ziņas un atlaižu kuponus. Tas, savukārt, klientā rada apmierinātību, kas nozīmē to, ka viņš pastāstīs par tavu uzņēmumu saviem draugiem.
14. Nosūti sezonālās e-pasta kartiņas
Jauks žests no tavas uzņēmuma puses būtu sūtīt apsveikuma vai sezonālās kartiņas saviem klientiem. Tas parāda, ka tavam uzņēmumam rūp savi klienti.
15. Izveido mobilo aplikāciju
Visi mūsdienās lēnām sāk aptrakt ar "gudrajiem telefoniem". Kādēļ gan tavam uzņēmumam neizstrādāt aizraujošu un visiem patīkamu mobilo aplikāciju. Izveido spēli vai noderīgu mobilo instrumentu, lai atrisinātu kādu ikdienišķu problēmu. Aplikācija ir efektīvs veids kā izveidot sava uzņēmuma atpazīstamību. Sāc jau tagad.
16. Nodarbojies ar labdarību
Nekas neparāda Mājas lapu izstrāde rūpes tik daudz kā palīdzēšana grūtībās nonākušajiem. Veido uzņēmuma atpazīstamību un palīdzi nelaimē nokļuvušajiem.
17. Bezmaksas dāvanas
Dali vai rīko konkursus ar iespējām iegūt kādu lietderīgu dāvanu. Auditorija noteikti pievērsīs uzmanību tavam uzņēmumam, ja dāvāsi tiem bezmaksas priekšmetus. Neaizmirsti izvietot uz šiem priekšmetiem savas firmas logo un mājas lapas adresi. Tu vari dāvināt: pildspalvas, piespraudītes, balonus, t-kreklus, grāmatas, audio grāmatas, ekrāna saudzētājus, ekrāna bildes, utt. Iespēju ir daudz.
18. Piedāvā bezmaksas servisu
Ja bizness nodarbojas ar specifisku servisu ir lietderīgi apsvērt domu kādu no servisa pakalpojumiem sniegt bez maksas. Tās var būt biznesa konsultācijas, cenu salīdzinājuma lapa, skaidrojumi par produktiem un to īpašību atšķirībām, utt..
19. Pastāvīgo klientu priekšrocības
Tas taču būtu tikai godīgi, ja apmaiņā pret kādu speciālo piedāvājumu tu iegūtu lojālu klientu. Piedāvā patstāvīgajiem klientiem, vai tavas mājas lapas jaunumu abonentiem kādus speciālus labumus - atlaižu kuponus, konsultācijas, utt.
20. Veido bezmaksas pamācības
Ja esi eksperts kādā biznesa nozarē, parādi to arī citiem. Veido video pamācības, lai celtu savu profesionālo tēlu. Parādi citiem, kā ielikt flīžu grīdu, izveidot jautru apsveikuma kartiņu, aizpildīt kādu specifisku anketu, vai darboties ar sarežģītu programmu.
Tie ir tikai pāris no veidiem, kā celt sava biznesa kvalitāti un atpazīstamību auditorijas acīs. Soļi ir daudz, bet sāc vismaz ar vienu un redzēsi, ka jau pēc pavisam neilga laika tavs bizness uzņem panākumu apgriezienus.
Vairāk raksti: Mājas lapu izstrāde
Rakstā izmantotā informācija: 50 veidi, kā padarīt savu mājas lapu pamanāmāku.
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par pamanāmas Mājas lapu izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!