Logo tiek uzskatīts par nozīmīgu komponenti katra uzņēmuma zīmolvadības stratēģijā, jo tas spēj izklāstīt daudz vairāk par uzņēmuma zīmolu. Kopš tā brīža, kad zīmola atpazīstamību sāka ietekmēt vizuālā zīmolvedība, tiek veidoti logo, kuri ir viegli iegaumējami, spēj nodot nepieciešamo ziņu mērķauditorijai un spēj pastiprināt klienta asociācijas kopā ar citiem vizuālajiem līdzekļiem. Logo dizaina tendences nav nemainīgas, tādēļ piedāvājam ielūkoties 7 logo dizaina tendencēs 2016.gadam.
Logo Tipogrāfija un unikalitāte
Nav šaubu, ka 2016.gads, būs tieši tas gads, kura laikā tipogrāfija iegūs jaunu un patiesi intensīvu nozīmi. Daudz biežāk būs novērojams tas, ka unikālā un neatkārtojamā veidolā logo attēlos uzņēmuma nosaukumu. Uzņēmumi logo izmantos, lai mērķauditorijai nodotu nepieciešamo informāciju par uzņēmumu, īpaši liela uzmanība tiks pievērsta patiesi unikāla un personalizēta burtu fonta izveidei.
Logotipu divkāršā krāsošana
Vienkrāsaini logo ir jāaizmirst, tie dos vietu jaunajai 2016.gada tendencei - popularitāti gūstošajiem divkrāsainajiem logo. Zīmoli, kuri vēlas atjaunināt vai radīt inovatīvu zīmola vizualizāciju tiek aicināti pievienot krāsu savam, baltā vai melnā krāsā veidotajam, tipogrāfiskajam logo. Krāsu kombinēšana dos iespēju klientam atcerēties vismaz daļu no uzņēmuma nosaukuma.
Divkāršās krāsošanas piemērs - Google logotips.
Low Polygon
Low Polygon ir dizainā izmantota tehnika, kas līdz šim tika izmantota fonu veidošanā. 2015.gadā tika novērota tendence reālistisku logo veidošanā. Šī 3D raksturojošā iezīme veido logo patiesi pievilcīgus un, kas ir pats svarīgākais, nodrošina to, ka klienti ierauga un iegaumē tos.
Negatīvais laukums logo izveidē
Šo "tendenci" mēs varam salīdzināt ar askētisma un minimālisma karali dizainā. Pēdējos gados novērotais logo izrotāšanā ne vienmēr raksturo kompetenci - tā vietā, lai sarežģītu dizaina veidošanu, negatīvā laukuma izmantošana var radīt daudz konkrētākus un piesaistošākus logo. Tas visbiežāk attiecas uz melniem un baltiem logo - negatīvā laukuma izmantošana atmaksāsies ilgtermiņā.
Pārklāšanās
Otra minimālisma tendence, kas 2016.gadā piedzīvos augšupeju ir pārklāšanās. Tā ir tehnika, kas tiek izmantota, kad viens dizaina elements aizklāj otru - dizaineri šī efekta panākšanai izmanto ēnošanu. Ēnoti logo izskatās interesanti - tieši tik vienkārša parādība kā ēna spēj vienkāršu logo pārvērst komplicētākā.
Kaligrāfija un rokraksts
2016.gadā pieaugs interese par tiem logo, kuri līdzināsies ar roku veidotiem. Tiks novērota tendence, ka arvien vairāk zīmolvedības profesionāļu vērsīsies pie kaligrāfijas ekspertiem ar mērķi izveidot neparastus logo, mārketinga materiālus un ielūgumus. Pašlaik šī tendence tiek novērota modes industrijā, modes šova ielūgumu veidošanā. Ir dabiski, ka šī tendence būs vērojama arī logo izstrādē, liekot dizaineriem meklēt jaunus un līdz šim neredzētus risinājumus.
Logo izveidē būs svarīga kaligrāfija un rokraksts.
Vintāža
Līdzīgi ka kaligrāfija un burtu fonts, vintāžas stilā veidots logo dizains ir dekoratīvs un piemērots tādiem biznesiem kā restorāni un nakts klubi. Šie logo ir vienkārši, viendimensionāli un atspoguļo tādas tradīcijas kā kvalitāte un uzticēšanās. Nav šaubu, ka 2016.gadā vintāžas stilā veidoti logo būs sastopami.
Secinājumi logo veidošanai
Līdzīgi ka modes tendences, arī tendences logo dizainā mainās. Visi iepriekš uzskaitītie logo dizaina "trendi" ir jau pazīstami dizaina pasaulē, ir jāapzinās, ka šis uzskaitījums nav konstants un arī 2016.gadā var parādīties arvien jaunas gada tendences.
Saistītie raksti:
Minimālisma stils logo izveidē.
Dizaineri izvēlas labākos 2013.gada logo dizainus
Lasīt vairāk: Logo un firmas stils
Rakstā izmantotais informācijas avots: Top 8 logo dizaina trendi 2016.gadam.
Ir aktuāla logo veidošana? Jautā, mēs palīdzēsim!