Satura pīlāri

Lielisks web lapas saturs piesaista. Kvalitatīvs saturs uzrunā mājas lapu apmeklētājus, pamudina viņus dalīties ar to, kā arī motivē lasītāju iegādāties mājas lapā redzamos produktus. Tomēr mūsdienās interneta vidē atrodamie teksti vairāk līdzinās pretīgai dzirai, nevis baudāmam un kvalitatīvam desertam. Lai izvairītos no saturiskās zampas veidošanas savā mājas lapā, būtu vērts stiprināt savus tekstus un citus materiālus uz šiem četriem veiksmīga satura veidošanas pīlāriem.

1. Sniedz atbildi uz web lapas apmeklētāju īstajiem jautājumiem

Ja tava izpratne par satura mārketingu ir „uzcep saturu un viņi paši atnāks”, tad diez vai no tā visa sanāks kaut kas kvalitatīvs. Vienmēr satura centrā paturi savu lasītāju vēlmes un iezīmes. Tikai tad tu būsi spējīgs sniegt atbildes uz „pareizajiem” jautājumiem.

Lai noteikt to, kas lasītājam ir vajadzīgs:

* Veic monitoringu vai pajautā cilvēku viedokli blogā vai sociālajos medijos;

* Izsūti aptaujas esošajiem klientiem un izplati tās arī sociālajos medijos, klāt pievienojot kādu īpašu atlaidi, vai citu pārsteigumu;

* Seko līdzi tiem medijiem, sociālajiem profiliem un pasākumiem, ko vairumā aplūko tavi klienti.

Mājas lapa FreshBook veic tiešām teicamu darbu atbildot uz „pareizajiem” jautājumiem. Tas tādēļ, ka viņi pazīst savu auditoriju un zina, kādas ir viņu pamatu šaubas un bažas: mazāk nepatīkama norēķinu veikšana. Tieši tādēļ FreshBook apraksta šo sāpīgo punktu un izskaidro visu nesaprotamo informāciju, kas ar to saistās.

freshbooks

FreshBook mājas lapa

2. Palīdzi lapas apmeklētājiem pabeigt uzdevumu

Cilvēki lieto internetu, lai izpildītu kādu noteiktu uzdevumu, nevis, lai bezmērķīgi skatītos uz jaukiem dizaina elementiem. Lai palīdzētu mājas lapas apmeklētājiem pabeigt konkrētu uzdevumu, tavai web lapai jābūt labi organizētai un skaidrai. Organizēšana, rakstīšana un informācijas izcelšana tādā veidā, lai lasītājam būtu vieglāk atrast meklēto.

Mazāk ir vairāk – tas ir teikts ne vienu reizi vien. Tieši tādēļ aizvāc visu nevajadzīgo un uzmanības novērsošo informāciju prom no savas mājas lapas. Tai skaitā – nevajadzīgas hipersaites, novecojušus datus, kaitinošas animācijas un sliktas kvalitātes attēlus.

Pārliecinies, ka noteiktā kategorijā iekļauj tādas sadaļās kā "Aplūko arī.." (See also) un "Saistītie produkti" (Vai raksti, vai foto, atkarībā no gadījuma).

Commission Junction piedāvā skaidru un plūstošu mājas lapas saturu. Nekādas nekārtības un apjukuma. Vien skaidri definēts ievads, divas "aicinājums uz darbību" pogas un papildus saite kur uzzināt par šo mājas lapu nedaudz vairāk.

commission

Commission Junction web lapa.

3. Uzprasies uz izpārdošanu

Zemāk lasi 1944. gadā sarakstītās pārdošanas vadlīnijas:

"Virzīšana uz darbību: Tu vari veicināt izpratni un interesi par saviem pakalpojumiem un precēm; Tu pat vari likt klientam izjust, ka tam tava prece vai pakalpojums ir nepieciešams. Taču, kamēr neliec pircējam rīkoties, darījums izpaliks."

Var jau būt, ka mūsdienu tehnoloģijas un interneta vide sniedz pārdevējiem lieliskas iespējas, kā ietekmēt pircēju prātus, tomēr vecā labā "uzprasīties uz izpārdošanu" metode arvien vēl tīri labi strādā. Interneta vidē vārdu salikums "Izpārdošanas beigas" ir lielisks "aicinājums uz darbību" triks, kas tā vien mudinās cilvēkus pirkt, zvanīt, rakstīt e-pastus, atstāt atsauksmes, komentēt, lejuplādēt informāciju un veikt citas vēlamās darbības.

Pārsteidzoši, ka lielā daļā mājas lapu nepastāv nekāda veida "aicinājums uz darbību". Mājas lapu īpašnieki vienkārši akli paļaujas, ka apmeklētājs sāks pirkt produktus un spiedīs uz uzņēmuma mājas lapas sadaļas "kontakti".

Eventbrite veic lielisku darbu vienkārši aicinot cilvēkus tieši veikt darbību, proti, bez maksas izveidot informāciju par noteiktu pasākumu. Viņi izvairās no tukšu "uzklikšķini šeit" vai "uzzini vairāk" pogu lietošanas, viņi tieši prasa, ko vēlas no mājas lapas apmeklētāja.

eventbrite

4. Liec uzsvaru uz redzamību un web kopienu

Tā kā pircēji mūsdienās arvien vairāk salīdzina un izpēta noteiktu produktu īpašības pirms viņi kaut ko iegādājas, mājas lapas SEO un sociālo mediju attīstības stāvoklim ir ļoti liela nozīme, lai veidotu sekmīgu mārketinga kampaņu.

Pēc tam, kad veiksi mājas lapas satura un sociālo mediju mārketinga atslēgvārdu sinhronizāciju, klientiem pēc šiem vārdiem būs daudz vieglāk atrast tavas mājas lapas īpašo piedāvājumu, kas pēc sinhronizācijas arī parādīsies lielāko meklētājprogrammu augšgalā.

Ja interneta lietotājs ievēros, ka tava Mājas lapu izstrāde atradīsies augstākā meklēšanas pozīcijās, pircēji to uztvers kā sociālās vides pierādījumu, ka tavi produkti ir uzticamāki par konkurentu precēm, kuras atrodas meklējumprogrammu beidzamajās lapās.

Clear HR Consulting parāda lielisku piemēru, kā mazie uzņēmēji var attapīgā veidā sasniegt lielas firmas cienīgus rezultātus interneta vidē. Kārtīgi optimizējot mājas lapu un veidojot taktisku saturu ar attiecīgajiem atslēgvārdiem, kuri lietoti uzņēmuma preses relīzēs, bloga ierakstos un sociālo mediju tekstos, nodrošina, ka interneta lietotājiem, meklējot konkrētos atslēgas vārdus internetā, tieši Clear HR Counsuling parādīsies Google pirmajā lapā.

clear

Clear HR Counsuling mājas lapa.

Tev ir izvēle veidot kvalitatīvu mājas lapas saturu. Tā kā internetā parādās arvien glītākas mājas lapas, tad bieži vien saturs var izšķirt visu - klients pirks tavu produktu vai nē! Tādēļ būtu vērts ieguldīt laiku, lai izstrādātu pārdomātus, kvalitatīvus, interesantus un informējošus mājas lapas tekstus un saturu, kas ilgtermiņā noteikti uzlabos tava biznesa panākumus.


Saistītie raksti:

Nepareizi virsraksti var būt kaitīgi uzņēmuma mājas lapai

Ieteikumi mājas lapas izstrādei - efektīva "Par mums" sadaļa

Septiņas "Apple" pamācības, radot pārliecinošu web saturu


Lasīt vairāk: Mājas lapas teksti


Rakstā izmantotais informācijas avots: 4 veiksmīga satura veidošanas pīlāri


Radušies papildus jautājumi par Mājas lapu izstrāde? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi komunikācijā ar klientu? Jautā, mēs palīdzēsim!