Mūsdienu sīvajos konkurences apstākļos mājas lapas reklāmguvumu līmeņa nozīme kļuvusi lielāka kā jebkad agrāk. Zemāk aplūko piecus galvenos iemeslus, kādēļ mājas lapas reklāmguvumu līmeņa optimizācijai vajadzētu būt tavai prioritātei, ja tu pārvaldi uzņēmuma vai personīgo mājas lapu.
Iemesls nr.1.: Acīmredzamais iemesls - iegūsti vairāk klientu
Viens no acīmredzamākajiem iemesliem, kādēļ censties uzlabot savas mājas lapas reklāmguvumu līmeni ir jaunu klientu piesaiste netērējot milzu finanšu līdzekļus.
Iemesls nr.2.: fenomens "Par mata tiesu labāks"
Daudzās sacensībās valda teiciens "Uzvarētājs dabū visu" (vai vismaz uzvarētājs pievāc lielāko daļu). Daļa no šī teiciena var attiecināt uz interneta mārketingu.
Šī ir ļoti svarīga atziņa: Ja tu vēlies būt gūt divas reizes lielākus ienākumus, nekā tavi konkurenti, tev NAV jābūt divas reizes labākam par tiem. Tev jābūt tikai par mata tiesu labākam. Tā arī sauc šo fenomenu - "Par mata tiesu labāks" (slight edge).
Zirgam pa labi piemīt šis "par mata tiesu labāks" fenomens.
Tas nozīmē, ka tev nepieciešams pārvērst vairāk mājas lapas apmeklētājus maksājošos klientos, nekā to dara tavs konkurents. Tikai nedaudz palielinoties "ieņēmumi-no-apmeklētāja" rādītājiem, tas var atstāt ļoti pozitīvu iespaidu uz visu biznesa peļņu kopumā.
Brīdinājums: Brīdī, kad esi palielinājis reklāmguvumu līmeni, pārkonvertējot arvien vairāk mājas lapas apmeklētājus pircējos, pārliecinies, ka noturi šis pozīcijas ilgtermiņā.
Iemesls nr.3.: Reklāmguvuma līmeņa paaugstināšana vienkārši ir loģiska finanšu ziņā
Tas ir loģiski, ka uzņēmuma mājas lapas reklāmguvumu līmenis ir tiešs rādītājs uz to, cik tavs bizness ir ienesīgs.
Zemāk redzamajā diagrammā skaidri parādās, ka pieticīgs reklāmguvumu līmeņa paaugstinājums, teiksim par 50%, var krietni vien palielināt uzņēmuma peļņu.
Paaugstinot reklāmguvumu līmeni par 50% tas par 500% procentiem var palielināt tavu reālo peļņu.
Iemesls nr.4.: Reklāmguvumu līmeņa optimizācija padara tavu biznesu spēcīgāku
Kad tavas mājas lapas reklāmguvumu līmenis paaugstinās, pēkšņi tu vari atļauties reklamēties dažādu veidu medijos, kas padara tavu uzņēmumu daudz atpazīstamāku un spēcīgāku. Tagad vairs nav nepieciešams reklamēties tik daudz. Ņemot vērā, ka mājas lapas apmeklētāju konvertācija notiek veiksmīgi, reklāma nepieciešama, lai par sevi tikai atgādinātu.
Iemesls nr.5.: Iesācēja priekšrocība
Pēdējais iemesls, kādēļ tev būtu vērts paaugstināt savas mājas lapas reklāmguvumu līmeni - ja tavi konkurenti pagaidām nepaaugstina reklāmguvumu līmeni savu uzņēmumu mājas lapās, tas vēl nenozīmē, ka viņi to netaisās darīt pavisam drīz. Būt līderim vienmēr ir priekšrocība. Tādēļ esi priekšgājējs reklāmguvumu līmeņa uzlabošanā, lai saglabātu stabilas līdera pozīcijas savā biznesa nozarē.
Ja veiksi pareizos soļus, lai uzlabotu sava Mājas lapu izstrāde reklāmguvuma līmeni, tava web vietne kļūs daudz pievilcīgāka un apmeklētāji tavam biznesam sāks vairāk uzticēties.
Lasi par noderīgiem paņēmieniem, kā uzlabot reklāmguvumu līmeņi savā mājas lapā:
Kas ir reklāmguvumu līmenis (conversion rate) interneta mārketingā?
Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni? 1. daļa
Kā uzlabot mājas lapas reklāmguvumu līmeni? 2. daļa
Lasīt vairāk: Reklāmguvumu līmenis
Rakstā izmantotais informācijas avots: 5 iemesli, kādēļ kļūt apsēstam ar reklāmguvumu līmeņa optimizāciju
Radušies papildus jautājumi par Mājas lapu izstrāde? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas ietekmi uz reklāmguvumu līmeni? Jautā, mēs palīdzēsim!