SEO optimizācijā, pat ja satura kvalitāte un attiecīgo hipersaišu savienošana ieņem svarīgu lomu meklēšanas rezultātu mehānisma virzībā, tomēr nepieciešams aplūkot arī citus faktorus, kuri būtiski ietekmēs SEO rezultātus.

Aplūko septiņus faktorus, kuri ietekmēs interneta meklēšanas rezultātu sastādīšanu šajā gadā.

1. Mājas lapas satura kvalitātes nozīme SEo optimizācijā.

Nemainīgi un stabili pie SEO ietekmējošajiem faktoriem paliek satura kvalitātes aspekts. Kvalitatīvs saturs ir tas, kas piešķir vērtību tavai mājas lapai.

Google ir bijusi ļoti kritiska attiecībā pret labas kvalitātes saturu, tādēļ šāda veida iezīme saglabāsies arī turpmāk. Varbūt ne tikai saglabāsies, bet arī krasi uzlabosies.

Ar satura kvalitāti saprotams:
1. Satura un tēmas unikalitāte
2. Informācijas un avotu bagātība
3. Konkrētums un analīze

2. Satura mārketinga nozīme seo optimizācijā.

Satura mārketings ir nākamā lielā SEO lieta. Eksperti norāda, ka satura mārketings iezīmē jauno SEO ēru. Kā galvenais noteikums satura mārketingā ir piesaistīt lasītāju un mediju interesi. Pamatā, lai lasītāji un mediji tavu saturu pārpublicē un neuzspiesti izplata tālāk.

Tas ir liels izaicinājums, jo tas prasa ģenerēt arvien vairāk kvalitatīvu saturu, veiksmīgi to publicēt un izplatīt attiecīgajos mediju kanālos.

Tā kā Google kvalitatīvu saturu uztver nopietni, pārdomāta satura mārketinga stratēģija būs atslēga, lai sasniegtu nākamo SEO veiksmes pakāpienu.

3. Autora reitinga (AuthorRank) nozīme SEo optimizācijā.

Par vienu lietu varam būt droši, Autora reitings (AuthorRank) nozīmīga SEO sastāvdaļa. Autora zināšanu līmenis un darba kvalitāte ir būtiska, lai radītu uzticamību lasītājos. Tādēļ nepieciešams pie rakstiem pievienot http:/www.searchenabler.com/blog/what-is-google-author-rank/ autora vārdu. Tādā veidā interneta meklētāji spēs saprast, kuri raksti ir kvalitatīvāki un populārāki.

Piemēram, Google ņems vērā ne tikai tekstā paslēptos atslēgas vārdus, bet arī autora nosaukumu. Pat, ja tekstā tiks saliktas veiksmīgākas atslēgas frāzes, Google šo rakstu neierindos augstāk par to teksta gabalu ar līdzīgu tēmu, kuru būs izveidojis, kāds atzīts un kvalitatīvs autors.

 4. Sociālie signāli un to nozīme.

Pēc vairākām diskusijām un debatēm, tagad arī sociālie signāli tiek ņemti vērā kā sastāvdaļa veiksmīgai SEO veidošanai. Turpmāk "satura dalīšanai" (share), "retvītiem" (retweet), pieminēšanai (mentions) un "man patīk" (like) būs daudz lielāka nozīme meklēšanas rezultātu filtrēšanā un pozīciju piešķiršanā.

5. Mobilais/ Responsīvais mājas lapas dizians.

Šis faktors ietekmē mājas lapas "reitingu" un skar mājas lapas apmeklējuma un popularitātes līmeni. Arvien vairāk cilvēki pielieto mobilās ierīces, lai "sērfotu" internetā. Pat, ja tavs saturs parādīsies augstākās meklējuma pozīcijās, bet mājas lapu nebūs iespējams ērti atvērt uz mobilā telefona ekrāna (responsīvais dizains), tad tavas izredzes piesaistīt apmierinātus lasītājus savai mājas lapai arvien samazināsies.

6. Lokalizācija optimizējot mājas lapu.

Google arvien lielāku priekšroku dod mājas lapām, kuras norādījušas savu lokācijas vietu. Pieņemams, ka šāda tendence turpināsies arī turpmāk. Mājas lapas, kuras pielieto lokālo SEO varēs izbaudīt interneta meklēšanas rezultātu augstākās pozīcijas. Tagad kartes datus, sarakstus (listings), citātus un atsauksmes (vērtējumu) būs redzami lokālajos informācijas saitos (Google + local, Yahoo!, Bing Local, Foursquare ).

7. Mājas lapas satura formāts.

Fotogrāfijas un mājas lapai ir kļuvuši par skatītāko saturu internetā. Ir novērots, ka meklēšanas rezultāti, kuros ietverta ne tikai tekstuālā informācija, bet arī video un dažādi attēli, daudz veiksmīgāk un ātrāk spēj iekarot meklēšanas rezultātu augstākās pozīcijas.

Tas noteikti nemainīsies tuvāko gadu laikā, tieši otrādi. Tehnoloģijām kļūstot lētākām, arvien lielākai daļai mājas lapu veidotāju ir iespēja izveidot video saturu, lai Google meklētājā izcīnītu pirmās vietas.

Augstāk uzskaitītie faktori visredzamāk ietekmēs SEO rezultātus. Vai esi izmantojis kādu no stratēģijām jau līdz šim brīdim? Ja ne, tad pēdējais laiks padarīt sava uzņēmuma mājas lapu redzamu!

Ir aktuāla mājas lapas optimizācija? Laipni aicināts sazināties ar mūsu speciālistiem.