Mājas lapu izstrāde ir pamats veiksmīgai komunikācijai ar interneta auditoriju. Lai mājas lapai piesaistītu vairāk apmeklētāju un iepazīstinātu potenciālos klientus ar sava uzņēmuma pakalpojumiem vai produktiem, nepieciešams ziņu par savu biznesu izplatīt sociālajos medijos. Tas jau droši vien nav nekāds jaunums, tomēr, vai tavs bizness sociālo mediju skaļruni izmanto pareizi, lai sasniegtu savu mērķauditoriju?
Aplūko noderīgus padomus, kurus sniedz interneta vides profesionāļi, lai izprastu, kā mazam uzņēmumam gūt sekmīgus panākumus, komunicējot ar saviem klientiem sociālajos medijos.
Parādi savu "īsto seju" sociālajos tīklos
Izmanto sociālos medijus - Facebook, Draugiem.lv vai Twitter, lai parādītu sadarbības partneriem un klientiem savu vai sava uzņēmuma patieso seju, protams, saglabājot profesionālu pieeju. Protams, lai piesaistītu mērķauditoriju, tai ir jāsniedz noderīga informācija. Kā to izdarīt? Lielākā daļa droši vien, kādā no sociālajiem portāliem ievietos hipersaiti uz savu jaunāko bloga ierakstu. Oriģinālāk gan būtu rakstīt un veidot saturu par lietām, kuras tiešām ir uzņēmuma vai tieši tava personīgā sirdslieta.
Ja, piemēram, tev patīk gatavot un tev tas arī padodas, kādā no sociālo portāliem, ievieto bildes no ēdienu gatavošanas procesa. Ja iespējams gatavot darba vietā, nofotografē to, varbūt uzraksti nelielu recenziju, kā visiem darbiniekiem garšoja pagatavotā maltīte. Tas atdzīvina uzņēmuma tēlu. Saturs tiek padarīts dzīvīgāks, humoristiskāks un tas ir autentisks.
Ieguldi vienā sociālo mediju platformā
Sociālo mediju skaits aug ik dienas. Kā uzņēmumam saprast, kurš ir piemērotākais tieši viņam? Tas vairāk ir atkarīgs no satura formas, kuru vēlaties nodot savai auditorijai.Garākiem aprakstiem būs jāizvēlas rakstīt blogu, īsām atziņām un "linkiem" derēs Twitter, savukārt, video saturu atbalstīs Youtube un Vimeo, bildes - Flickr.
Nepieciešams iepriekš izpētīt, kurā sociālo mediju platformā apgrozās tieši tava uzņēmuma mērķauditorija. Tomēr pats galvenais, ko ņemt vērā - labāk darboties vienā sociālajā medijā kvalitatīvā līmenī, nekā piecos dažādos, tādā viduvējā.
Tiklīdz Jūsu uzņēmums atradis "īsto" mediju, ieguldiet tajā visus 100%, lai fokusētu mērķauditorijas vajadzības, satura formu un komunikācijas stratēģiju. Koncentrējoties uz viena sociālā medija saturu, tas būs daudz kvalitatīvāks un saistošāks potenciālajiem klientiem.
Veido atšķirīgu sociālo mediju dizainu
Izcel sevi konkurentu vidū. Tieši vizuālā atšķirība "standartu un vienādības jūrā", palīdzēs pievērst auditorijas uzmanību savam uzņēmumam. Ja, piemēram, uzņēmuma Twitter kontam veidosiet biznesa nozarei atbilstošu dizainu, interneta lietotāji Jūsu uzņēmumu uztvers daudz nopietnāk un profesionālāk.
Video pieeja sociālo mediju mārketingā
Izveidot profilu Youtube vai Vimeo nav nekāda sarežģītā zinātne. Veidojiet īsus video, kuros iepazīstiniet klientus ar savu produktu vai pakalpojumiem. Arī dažāda veida video pamācības ir atzītas interneta lietotāju vidū.
Lai paaugstinātu firmas tēlu un ticamību produktu kvalitātei, veidojiet video ar klientu atsauksmēm. Potenciālie klienti drīzāk ticēs cilvēkiem, kas jūsu firmas produktu jau ir lietojuši.
Pasniedzot saturu ar video palīdzību, iespējams noturēt klienta uzmanību un daudz īsākā laikā izstāstīt to, ko pašam klientam būtu jālasa daudz ilgāku. Jāņem vērā arī tas, ka veidojot video, uzņēmumam daudz ātrāk ir iespējams uzkāpt lielo interneta meklētāju augstākajās pozīcijās.
Seko līdzi klientu vērtējumam
Seko līdzi labāko vai potenciāli lielāko klientu sociālo mediju profiliem un darbībām internetā. Tādā veidā tev būs iespējams saprast viņu vajadzības un piedāvāt tiem savus pakalpojumus. Tādā veidā iespējams arī piesaistīt klientu uzmanību un gūt atgriezenisko saiti, izsakot pozitīvus vērtējumus par tiem.
Analizējot klientu darbības sociālajos medijos, iespējams saprast viņu vajadzības un neapmierinātību ar Jūsu uzņēmumu, vai ar Jūsu nozares uzņēmumiem - tā ir Jūsu iespēja būt tam uzņēmumam, kas ieklausās savu klientu problēmās.
Atklāj sociālo tīklu slepenos noslēpumus
Kā to īsti saprast? Apsēdies un izskati, kādi ir klientu biežāk uzdotie un neatbildētie jautājumi tavā biznesa nozarē. Radi saturu, kurā paskaidrots, katrs no šiem jautājumiem. Citiem vārdiem sakot, raksti par to, par ko citas kompānijas neuzdrošinās runāt. Atklāj to, ko konkurenti slēpj. Piemēram, attēlo darba procesa posmus vai arī, kāda ir reālā produkta pašizmaksa. Šādā veidā iespējams kļūt par klientu uzticības personu konkrētajā biznesa nozarē. Atklātība rada pozitīvas un caurspīdīgas firmas tēlu.
Tie ir tikai pāris no sociālo mediju vadīšanas padomiem. Protams, tie visi neder visiem uzņēmumiem, bet tie parāda, cik nozīmīga ir sociālo mediju lietošana jaunu klientu piesaistē un lasītāju plūsmas veidošanā sava uzņēmuma mājas lapā.
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde un sociālo mediju mijiedarbību biznesa attīstībā? Jautā, mēs palīdzēsim!