Vai tu zināji, ka pirmais reklāmas web baneris tika izmantots 1994.gada 27.oktobrī?  Tas bija ļoti vienkāršs baneris, kurā tika atspoguļots šāds teksts: "Vai tu kādreiz ar peli esi klikšķinājis šeit? Tu klikšķināsi." Reklāmas baneris jeb web baneris ir reklāma, kas tiek atspoguļota mājas lapā un ietver attēlu vai multimediju objektu. 

Banneru izstrāde: banneru veidi

Ir divi reklāmas baneru veidi - statiskie un animētie baneri:

  • - Statiskie banneri var būt viens ļoti vienkāršs attēls vai vizuālais elements, uz kura uzklikšķinot, Jūs nonākat mājas lapā vai galamērķu lapā.
  • - Animētie banneri  (web banneri) ir digitālās reklāmas veids, kas tiek nodrošināts izmantojot reklāmas serveri. Tā mērķis ir līdzīgs kā statiskajam bannerim:  panākt to, lai Jūs uz tā uzklikšķinat un nokļūstat galamērķa lapā.

Noskaties zemāk esošo video, lai noskaidrotu nedaudz vairāk par reklāmas banneriem un to izveidi.

Video: reklāmas baneru izveides pamati.

Banneru izstrāde: kā darbojas banneri?

Baneru mērķis ir palielināt mājas lapas apmeklētāju un pircēju skaitu. Tie darbojas gluži kā tradicionālā reklāma: informē, paziņo par jauniem produktiem, uzlabo zīmola atpazīstamību u.c. Zemāk aplūko dažus web baneru piemērus.

Attēlu rezultāti vaicājumam “web banner examples”

Web baneru piemēri.

Tie tiek izmantoti, kā:

  • - Zīmola atpazīstamības veicinātājs– izmantojot banerus, tu vari ievērojami uzlabot zīmola atpazīstamību. Tādi zīmoli kā IBM, Apple un Nike biznesa paplašināšanā izmanto web banerus.
  • - Līdu ģenerētājs – tas ir lielisks veids, kā izveidot klientu bāzi.  Tu vari izmantot banerus, lai panāktu to, ka cilvēki pierakstās jaunumiem, reģistrējas portālā un izmēģina uzņēmuma produktu.
  • - Mērķauditorijas retargetēšanas rīks – ja kāds iepriekš ir apmeklējis uzņēmuma mājas lapu, bet nav pierakstījies jaunumiem vai pasūtījis produktu, jums ir iespēja izmantot web baneri kā retargetēšanas (atkārtotā mārketinga) rīku.

Banneru izstrāde - secinājums

Baneru reklāmas var kļūt par lielisku biznesa attīstības veicinātāju tikai tad, ja Jūs zināt, kā izveidot un optimizēt web baneri Jūsu uzņēmuma vajadzībām. Tādi zīmoli kā AirBnB, Wall Mart, Time Magazine u.c. izmanto web banerus ar mērķi uzlabot mārketinga un pārdošanas rezultātus.


Lasīt vairāk: mārketinga pieejas


Rakstā izmantotais informācijas avots: web baneru pamati


Ir aktuāla web banneru izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!