Vai Jūs kādreiz esat aizdomājies par to, kā iegūt lielāku labumu uzņēmumam izmantojot Facebook? Vai eksistē tāda nedēļas diena vai stunda, kad lielākā daļa Jūsu draugu un sekotāju atrodas tiešsaistē? Jautājumi ir uzdoti. Kāds ir risinājums?
Mūsdienās sociālie mediji ir ieņēmuši nozīmīgu lomu ikdienas komunikācijā, tādēļ ir būtiska šī rīka pareiza izmantošana. Ir lietderīgi uzdot jautājumu par to, kurš ir vispiemērotākais laiks ierakstu publicēšanai Facebook tā, lai tas aptvertu pēc iespējas lielāku auditoriju.
Sociālo mediju stratēģija - Facebook
Paturot prātā šo pēc būtības vienkāršo jautājumu pirmais uzdevums ir izveidot izklājlapu, kura apkopot to, kad un kuri Jūsu draugi un sekotāji ir ielogojušies Facebook. Dalījumu var veidot balstoties pēc datiem par katru nedēļas dienu - stundām, lietderīgi ir veikt apkopojumu par katrām 15 minūtēm.
Šī eksperimenta mērķis ir uzzināt, vai pastāv sakarība starp ielogošanās brīdi un draugu vai sekotāju skaitu, atbildot uz jautājumu par to, kurā nedēļas dienā un laikā ir vislielākais pieslēgšanās skaits, tādējādi iegūstot nepieciešamo rādītāju - izdevīgāko ierakstu publicēšanas laiku. Tomēr arī šī unikālā laika uzzināšana neveido sakarību starp skatījumu skaitu un draugu un sekotāju skaitu. Pieaugot vienam rādītājam, otra rādītāja palielināšanās nav garantēta. Patiess ir fakts, ka šajā gadījumā ir iespējams potenciāli lielāks ierakstu skatījumu skaits.
Sociālo mediju stratēģija - galvenais instruments ir laiks.
Ieteicamais eksperimenta laiks ir divas nedēļas. Ja vēlaties izvirzīt hipotēzi, pārbaudiet, vai lielāks sekotāju pieslēgšanās skaits ir, piemēram, sestdienas vakarā.
Daži fakti
Jāatceras, ka Jūsu eksperimenta laikā iegūtie dati būs unikāli un atbilstoši Jūsu laika joslai, ģeogrāfiskajai atrašanās vietai un draugu vai sekotāju lokam, tā īpatnībām.
Ir jāsaprot, ka divu nedēļu laikā iegūtie dati ir mainīgs lielums, lai iegūtu objektīvākus rezultātus, eksperiments būtu jāveic vismaz dažus mēnešus.
Rezultāti
Šeit nav tik būtiski atspoguļot kādā cita iegūtos rezultātus, jo ir jāatceras par ieteikumiem,, kā saprast to, kādi faktori ir jāņem vērā:
-
Kad un kurā dienā ir bijis vislielākais ielogošanās notikumu skaits, bet kad un kurā dienā vismazākais;
-
Kurās dienās ir redzami vislīdzīgākie rezultāti;
-
Kurā dienā visvairāk, bet kurā vismazāk ielogošanās gadījumu;
-
Diagrammas izveide, kura atspoguļo iegūtos datus.
Sociālo mediju kampaņas novērtēšana.
Secinājums
Lai uzzinātu, kura nedēļas diena un laiks ir vispiemērotākais ierakstu publicēšanai Facebook, ir nepieciešams veikt statistisko datu analīzi. Jāatceras, ka iegūtie rezultāti būs objektīvi tikai tādā gadījumā, ja tiks veikti nevis dienu vai divas, bet vismaz dažu mēnešu garumā.
Rakstā izmantotais informācijas avots: Kā atrast labāko rakstu publicēšanas laiku facebook?
Radušies papildus jautājumi? Vēlies Mājas lapu izstrāde kvalitāti? Jautā, mēs palīdzēsim!