Visticamāk, visi uzņēmumi un privātpersonas ar Twitter kontu vēlas iegūt pēc iespējas vairāk „retwītus” saviem rakstītajiem ziņojumiem. „Retwīts” parāda, ka tavai informācijai ir nozīme, ka lasītājiem tā šķiet saistoša, kā arī tas ir veids, kā piesaistīt jaunus apmeklētājus uzņēmuma mājas lapai.

Taču, kā panākt, ka liels auditorijas loks nospiež to maģisko „retwīt” pogu? Kā rīkoties?

Infografika: sociālā tīkla twitter lietošanas pamācība

Pirmkārt, pievērs uzmanību „twīta” garumam – centies iekļaut sava ziņojuma tekstu 70 – 100 rakstu zīmēs.

Tev vajadzētu „twītam” pievienot kādu hipersaiti un atbilstošu „haštagu” (#), ņemot vērā, ka tādus Twitter ierakstus mēdz daudz vairāk „padot tālāk”.

Nevienam nepatīk lūgties, bet jāņem vērā, ka „twītiem” ar tekstu „Lūdzu retwīto” ir 51% „retwītošanas” līmenis. Taču, vai esi tik izmisis?

Izpēti zemāk redzamo infografiku un ņem vērā dažus padomus, kā iegūt vairāk „retwītus” saviem Twitter ierakstiem.

How You Can Get More Retweets on Twitter (Infographic)

Infografika: pamācības sociālā medija Twitter izmantošanā

Cerams, ka šī infografika sniedza tev nelielu ieskatu pareizā sociālā medija Twitter izmantošanā.