Nepieciešama infografika Tavam projektam? Jeb mēģini atrast īsto veidu, kā informatīvi un saprotami izskaidrot sava biznesa specifiku, pakalpojumu dažādību vai produktu klāstu? Protams, tu vari ievietot reklāmas visos medijos. Tas ir efektīvi, bet salīdzinoši dārgi.
Mūsdienās uzņēmēji arvien vairāk izmanto sociālo mediju iespējas, veidojot sava uzņēmuma atpazīstamību, jo tas ir bezmaksas pasākums. Tā arī iespējams personiskāk uzrunāt auditoriju un ērtāk dalīties ar informāciju.
Viens no ērtiem veidiem, kā padarīt saturu pārskatāmāku, pievilcīgāku un atmiņā paliekošāku ir infografika.
Ar infografikas palīdzību tu vari inovatīvi parādīt visas sava uzņēmuma pozitīvās puses, izaugsmes rādītājus un produktu kvalitāti. Infografika ir neticami populārs veids, kā uzņēmēji mūsdienās prezentē savu uzņēmumu. Pievienojies arī tu šai inovatīvo uzņēmēju grupai!
Kas ir infografika?
Infografika vai informatīvie grafiki ir vizuāla informācijas, zināšanu un datu reprezentācija. Būtībā, tu vari infografikā ietvert jebkāda pētījuma datus un padarīt tos pievilcīgus auditorijas acīm.
Iemesli, kādēļ pielietot infografiku:
1) Infografika ietaupa laiku gan tev, gan lasītājam.
Ar infografikas palīdzību iespējams vizuāli tīkamā veidā parādīt lielu apjomu ar datiem. Savukārt, lasītājam šo informācijas daudzumu iespējams uztvert daudz vieglāk un saprotamāk.
2) Infografika sarežģītās lietas padara vienkāršas.
Ja prezentējot savu biznesa specifiku, tev jāsastopas ar sarežģītiem procesiem un terminiem, ar infografiku visu iespējams vienkāršoti parādīt. To var darīt ar procesa attēlojumu vai sarežģītā termina pielīdzināšanu kādai ikdienišķai lietai. Piemēram, SEM gadījumā, pielīdzinājām interneta rezultātu optimizāciju (SEO) dažādām ārstēšanas metodēm.
3) Infografika piesaista uzmanību.
Ja auditorija īsā laikā var uztver lielu informācijas daudzumu, tad viņi izlasīs šo informāciju līdz galam. Infografika ir lielisks veids, kā piesaistīt un noturēt auditorijas uzmanību. Jo vairāk lasītājs uztvers informāciju par tavu uzņēmumu un tā izaugsmi, jo lielāka iespēja, ka viņš apmeklēs tavu mājas lapu un tiks pārliecināts par tava biznesa kvalitāti.
4) Viegli nododama informācija.
Ar infografikas palīdzību iespējams ātri un vienkārši nodot informāciju tālāk. Ar infografiku iespējams ērti dalīties sociālajos medijos, kas nozīmē, ka par tavu uzņēmumu uzzinās daudz lielāka mērķauditorijas daļa.
5) Pamata infografikas iespējams izveidot bez maksas.
Pamata datus uzņēmēji var apkopot un vizuāli prezentēt paši, bez dizaineru palīdzības. Apmeklē mājas lapas - StatPlanet vai Visual.ly un izveido vienkāršu, bet viegli saprotamu infografiku. Protams, ja vēlies izzīmētākas detaļas un noteiktu tēmu savai infografikai, sauc talkā profesionālu grafisko dizaineri.
6) Nav ierobežojumu infografiku skaitam.
Pētījumus var izveidot par jebko. Visam jau nav jābūt pārāk nopietnam. Protams, pamatā izveido sava uzņēmuma izaugsmes statistiku un iepazīstini ar saviem produktiem. Tomēr tu vienmēr vari uztaisīt nedaudz humoristisku infografiku, piemēram par to, cik daudz kafijas vai piena katru mēnesi izdzer tava uzņēmuma darbinieki.
Mārketinga aktivitātes ar infografikas palīdzību noteikti nesīs cerētos rezultātus. Ar infografikas palīdzību viegli iespiesties auditorijas atmiņā un izcelties konkurentu vidū. Infografikai ir vairāki labumi - tā viegli un pārskatāmi prezentē tevis sagatavoto informāciju, kā arī tā izglīto auditoriju, kas ļauj argumentēti izvēlēties tavu uzņēmumu par sadarbības partneri.
Cerams, ka šis nelielais ieskats par to, kas ir infografika, kādēļ tā ir nozīmīga un ar kādām programmām to ir iespējams izveidot palīdzēja tev pieņemt lēmumu par infografikas izstrādi.
Aktuāla infografikas dizina izstrāde? Sazinies ar mums.