Sociālo mediju pielietošanas process sava biznesa atpazīstamības veidošanā vienmēr atradīsies kustībā. Dalīšanās ar saturu, tekstu veidošana un attiecību stiprināšana ar saviem klientiem ir nebeidzams process.
Firmas korporatīva tēla viėidošanas pamati
Ir uzņēmumi, kuri nemitīgi piedāvā saviem sekotājiem daudzveidīgu un bagātīgu saturu, kamēr citas firmas izvēlas savu sakāmo tik daudz neizteikt sociālajos portālos, bet vairāk piestrādāt pie klātienes komunikācijas. Abām taktikām ir savi plusi un mīnusi, bet nevar noliegt, ka komunikācijai sociālajos portālos ir liela nozīme, lai veidotu mūsdienīgas un aktuālas firmas tēlu.
Komunikācijas veidošanai Twitter, Facebook vai Draugiem.lv ir nepieciešams ieguldīt laiku, bet kopumā tie ir niecīgi resursi, kas jāiegulda jaunu klientu piesaistē. Tomēr pastāv uzņēmumi, kuriem sociālo portālu iepazīšana un lietošana sagādā grūtības, jo nav īsti skaidrības, kāda mērenība ir jāievēro sociālo komunikācijas platformu lietošanā.
Apskati zemāk redzamo infografiku, kurā norādītas galvenās lietas, kas jāievēro, lai sekmīgi izmantotu sociālos portālus.
Infografika: sociālo mediju izmantošana
Cerams, ka šī infografika Tevi iedvesmoja jauna uzņēmuma korporatīva stila izveidei.
Saistītie raksti:
Kā izveidot veiksmīgu Twitter konkursu?
Pinterest - palīgs mazajam biznesam [infografika]
Socializē savu biznesu un mājas lapu!
Lasīt vairāk: Sociālie mediji
Rakstā izmantotais informācijas avots: Infografika: pamācības sociālo mediju lietošanā
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde nozīmi korporatīvā sociālā tēla veidošanā? Jautā, mēs palīdzēsim!