Arī uzņēmējdarbībā, cilvēki arvien vairāk savā starpā komunicē ne tikai klātienē, bet arī izmantojot elektroniskā pasta vai video zvana funkcijas. Līdz ar to, arī komunicējot interneta vidē, nepieciešams ievērot noteiktu etiķeti, lai spētu par savu uzņēmumu veidot pozitīvu un uzticamu iespaidu.
Biznesa etiķete un mājas lapa
Rakstā par interneta etiķeti, biznesa eksperti sniedz 7 padomus, kā tavs uzņēmums komunicējot virtuālajā vidē, var veidot veiksmīgu reputāciju.
"Ja jūs ievērosiet šos noteikumus, garantēju, ka jums nodrošināta jauka cilvēka reputācija, kas palīdzēs ne tikai nostiprināt vecos kontaktus, bet arī veidot jaunus,” norāda biznesa eksperte Kellija Edžersa.
Lasīt vairāk: Klientu piesaiste
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde klientu piesaistē? Jautā, mēs palīdzēsim!