Labai vizītkartei jāspēj ietvert visa tava biznesa būtība. Tas nav viegls uzdevums, ja standarta vizītkartes izmērs ir 90 x 50 mm. Kā gan veiksmīgi iespējams nodot savas firmas ziņojumu tālāk, ja piešķirts tik mazs informācijas laukums?
Protams, nevajag cerēt, ka vizītkarte spēs izstāstīt pilnīgi visu uzņēmuma stāstu. Vizītkartes pamatuzdevums ir iesēsties klientu vai sadarbības partneru atmiņā ar vizuālo pievilcību, oriģinalitāti vai arī piesaistošu un kodolīgu tekstuālo informāciju.
Veido savai biznesa nozarei atbilstošu vizītkarti, lai tā uzrunātu attiecīgo mērķauditoriju. Ja vadi uzņēmumu, kurš ražo bērnu rotaļlietas un spēles, tad vizītkartē nepieciešams izmantot gaišas un jautras krāsas, kā arī burtu fontu, kas ir rotaļīgs. Attiecīga dizaina izvēle attiecas uz jebkuru biznesa nozari - finanšu, apģērbu ražošanu, apdrošināšanu vai jebkuru citu nozari.
Bieži vien profesionāli dizaineri norāda, ka uzņēmējiem nevajadzētu mēģināt radīt vizītkartes uz pašu roku. Taču vairāku uzņēmēju budžets ir ierobežots un tiem nav citas izvēles, kā mēģināt veidot biznesa vizītkarti kā paši prot.
Vizītkartes pamatprincipi
Ja darbojies radošā biznesa nozarē tev ir daudz lielākas iespēja veidot neparastas vizītkartes. Tomēr pamatā atceriies zemāk norādītos vizītkartes veidošanas pamatprincipus.
1. Vienmēr izmanto savas firmas logo par vizītkartes pamatu. Veido to, kā lielāko vizuālo elementu uz vizītkartes;
2. Jo vienkāršāk, jo labāk. Nevajadzīgi nepiesātini vizītkarti ar lieku informāciju;
3. Iekļauj pamatinformāciju - savu vārdu, amata nosaukumu, firmas vārdu, adresi, telefona numuru, kā arī e-pasta un mājas lapas adresi.
4. Pārliecinies, ka burtu fonts ir salasāms;
5. Vizītkartē lietojiet vienu vai divas krāsas;
Vizītkartes izplatīšana
Tiklīdz esi ticis pie vizītkartes, atrodi vairākus veidus, kā to nodot tālāk saviem klientiem vai sadarbības partneriem:
1. Vienmēr iedod vienam cilvēkam divas vai vairākas vizītkartes (lai viņš tās var nodot tālāk citiem interesentiem);
2. Izdali savas firmas vizītkarti visās konferencēs un semināros;
3. Vienmēr nēsā līdzi vizītkartes speciālā apvalkā, lai tās saglabātos tīras;
Radošas vizītkartes
Biznesa vizītkartei nav jābūt garlaicīgai. Ja industrija ļauj, piešaujiet savai vizītkartei radošuma devu. Šie ir tikai daži no piemēriem:
1. Veido nedaudz lielāka izmēra vizītkartes. Tās var kļūt par nelielām uzņēmuma brošūrām - veido tās no plastmasas un papildini tās ar pāris fotogrāfijām;
2. Pamēģini pielietot netradicionālas formas vizītkartes, piemēram, sirds formā, ja strādājat kāzu plānošanas biznesā, utt.;
3. Arī papīrs ar tekstūru vizītkarti var padarīt daudz interesantāku;
4. Apdrukā vizītkarti no abām pusēm - vienā pusē sniedz visu informāciju, otrā izpaudies ar vizuālajiem elementiem.
Ceram, ka šie padomi noderēja, lai izprastu veiksmīgas vizītkartes izstrādes principus. Ja vēlies savam uzņēmuma izstrādāt veiksmīgu vizītkartes dizainu, SEM radošā komanda tev var palīdzēt. Kļūsti redzams ar savu radošo biznesa vizītkarti!
Lasīt vairāk rakstus: Logo un firmas stils
Rakstā izmantotā informācija: Kā izveidot pamanāmu biznesa vizītkarti?
Ir aktuāla vizītkartes dizaina izstrāde? Vēlies uzzināt vairāk par logo izstrādes iespējām un nozīmīgumu? Jautā, mēs palīdzēsim!