Twitter sekotāji

Sociālā interneta vietne Twitter.com balstās uz komunikācijas veidošanu starp tevi un taviem sekotājiem. Tomēr bieži vien mazajiem uzņēmumiem Twitterī  ir salīdzinoši grūtāk iegūt sekotājus, nekā lielajiem zīmoliem. Līdz ar to vairāki Mājas lapu izstrāde atmet ideju, ka Twitteris varētu būt noderīgs biznesa attīstībā un jaunu klientu piesaistē.

Lielākoties, uzņēmēji īsti neizprot un nevēlas veltīt laiku, lai apgūtu Twittera iespējas un būtību. Taču veiksmīga uzņēmuma Twitera konta pamatā ir pavisam vienkāršs princips - iedomāties sevi patērētāju vietā un saprast, ko viņi var iegūt lasot tava uzņēmuma Twittera ierakstus.

Ir vairākas kļūdas, ko pieļauj mazie uzņēmēji veidojot savus Twittera profilus.

Aplūko, vai tu nepieļauj kādu no sociālo mediju kļūdām:

1) Nepilnīga profila informācija - auditorija nesaprot, ko uzņēmums piedāvā;

2) Tieša uzņēmuma reklāma - kādēļ, gan cilvēki vēlētos lasīt cildinošus reklāmas tekstus, ja viņi no tā var izvairīties?

3) Bezmērķīga "sekošana" - patērētājs neizprot, kādēļ noteiktais uzņēmums viņam seko.

4) Bezpersoniski un autonomiskie twīti;

5) Pārāk daudz twītu dienā - auditorijai tas var likties uzbāzīgi;

6) Vienveidīgs saturs - jāturpina pārsteigt auditorija ar kaut ko jaunu un aktuālu;

7) Visi twīti uzreiz - neraksti 30 twītus 15 minūšu laikā un turpmāko dienu neuzraksti ne rindiņu;

8) Pievienotā vērtība - ko sekotāji iegūst no tava Twitera ierakstiem?

Kopumā veido pārdomātu sekošanas plūsmu, aktuālu saturu un pievieno saviem ierakstiem vērtību.

Pārdomāti izveidots un uzturēts Twittera konts, ieinteresētu lasītāju aizvedīs līdz tava uzņēmuma mājas lapai un lielāka iespēja, ka tas kļūs arī par tava biznesa jauno klientu.


 Lasīt vairāk: Sociālie mediji

Lasi plašāk par korporatīvo Twittera kontu pieļautajām kļūdām ŠEIT.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde ietekmi uz sociālo mediju aktivitāti? Jautā, mēs palīdzēsim!