Vai Jūs zinājāt, ka arī zīmols ir personība? Vismaz tā vajadzētu būt. Piekritīsiet, ka zīmola definēšanu labāk ir veikt pirms kāds cits to nav izdarījis Jūsu vietā. Kas īsti ir zīmola personība?
Zīmola personība ir definēts cilvēku raksturiezīmju kopums, kas ir saistīts ar Jūsu mērķauditoriju - līdzīgi kā ikviens cilvēks. Tas ir viens no veidiem ar kura palīdzību mārketinga speciālistiem ir iespēja kontrolēt kā jaunie klienti uztver zīmolu un kāda ir viņu attieksme pret uzņēmumu.
Zīmola definēšana sevī ietver domas vai vīziju par to, kā Jūs velētos to redzēt. Tam ir jābūt Jūsu uzņēmuma atspoguļojumam, tāpat ir iespējams to pielāgot Jūsu ideālajam klientam. Ja Jūsu klienti ir jauni, daudzšķautņaini pilsētnieki, tad zīmola identitāte ir jāveido atbilstoša viņu dzīves skatījumam.
Kā mūsdienu zīmoli piesaista klientus
Procesam ir jābūt balstītam uz patērētāju uzvedības izpēti. Klientiem, kurus Jūs vēlaties sasniegt piemīt daudzas kopīgas īpašības, kuras tos apvieno neatkarīgi no zīmola, piemēram, padziļināta izpratne par mārketingu. Lai piesaistītu nepieciešamos klientus bieži vien tas tiek darīts izmantojot tiešā mārketinga metodes. Tas ir jādara, nevis izmantojot īpašības vārdus, bet gan atspoguļojot zīmola mērķi.
Izmanto savu iztēli zīmola izveidē
Ir nepieciešams noteikt to, kādu personu vai īpašību kopumu zīmolam ir jāiemieso. Vai cilvēks, kuru Jūs iztēlojaties sava acu priekšā ir vīrietis vai sieviete? Kāds ir šī cilvēka izskats un vecums? Dodiet Jūsu iztēlei iespēju izpausties. Noteiktība tiks iegūta ar detaļām - izglītības līmeni un ieņemamo amatu.
Tiem, kuri nevēlas izmantot iepriekš minēto paņēmienu ir iespējams mērķa sasniegšanai izmantot "prāta vētru", bet pēc tam iegūtos rezultātus sastrukturēt un tādējādi nonākt pie vēlamā rezultāta.
Zīmola definēšanas process.
Izmantojiet aptverošāku pieeju
Visbeidzot, sava zīmola personību ir iespējams nodefinēt izmantojot auditorijas pieredzi un ieinteresētību, piemēram, mūzikā vai konkrētajā zīmolā. Nesen izveidotiem uzņēmumiem ir jāpievērš uzmanība krāsām, krāsu nozīmei un simbolikai. Lai, izmantojot mārketinga paņēmienus, nonāktu no reklāmas līdz retvītam ir jākombinē nodefinētais zīmola mērķis un zīmola personība.
Secinājums
Zīmola definēšana ir sarežģīts process, kas sevi ietver gan zīmola mērķa definēšanu, gan iztēles izmantošanu. Svarīgākais šajā procesā ir neaizmirst par klientu un viņa neapzināto skatījumu uz zīmolu.
Saistītie raksti:
Pievilcīgas un interesantas vizītkartes
Prāto par uzņēmuma brendingu? Izmanto mājas lapu uzņēmuma zīmola stiprināšanā
Lasīt vairāk: Logo un firmas stils
Rakstā izmantotais informācijas avots: Kā nodefinēt Tava zīmola personību?
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par uzņēmuma korporatīvo stilu un klientu piesaistīšanas metodēm? Jautā, mēs palīdzēsim!