Digitālais mārketings nepārtraukti attīstās. Tas, ko mēs uzskatījām par praksē pielietojamu tehnoloģiju vēl mēnesi iepriekš, jau šodien ir vēsture. E-pasta mārketingā un klientu piesaistē 2016.gadā dominēs četras galvenās tendences.
Klientu uzmanību piesaistīs personalizētie e-pasti
E-pasta personalizācija ir devusi iespēju izbaudīt daudzas priekšrocības, tagad ir iespējams pielāgot vissīkāko tā niansi konkrētajam adresātam, bet sūtīšanas ieplānošana padara iespējamu nepārkāpt etiķeti par vēstuļu sūtīšanu ārpus darba laika. Lai atjaunotu mājas lapas apmeklētāju interesi par Jūsu produktu ir lietderīgi veikt e-pasta vēstuļu kampaņu klientiem, kuri ilgāku laika posmu nav apmeklējuši Jūsu mājas lapu.
Klientam ir svarīgs personalizēts e-pasts.
Mājas lapas “Uznirstošie logi”
Jūs iespējams esat dzirdējis par “uznirstošajiem logiem”, tomēr visticamāk Jūs neesat investējis šajā reklāmas veidā. Visbiežāk tas notiek tādēļ, ka lēmumu pieņēmēji nav pilnībā informēti par šīs tehnoloģijas sniegtajām priekšrocībām.
Šī tehnoloģija darbojas šādi: lietotāja pārlūkprogrammā tiek ievākti dati par ekrāna kustībām un, pamatojoties uz klienta interesēm, tiek atspoguļoti piedāvājumi. Ir sagaidāms, ka 2016.gadā mazie uzņēmumi aktīvāk sāks izmantot šo tehnoloģiju ne tikai kā līdzekli reklāmguvumu līmeņa palielināšanai, bet arī jaunu klientu piesaistei.
Atkārtotais mārketings
Kamēr notiek diskusijas par to, vai atkārtotais mārketings neapgrūtina klientu, varam apgalvot to, ka tas ir iedarbīgs. Tas ir efektīvs un ietekmē daudzu patērētāju pirkšanas lēmumu.
Atkārtotā mārketinga izmantošana rada klientu lojalitāti, tādēļ nevajag ar pārsteigumu uztvert ziņu par to, ka 2016.gadā tas kļūs par daļu no mārketinga automatizācijas procesa. Vairumā gadījumu atkārtotā mārketinga iekļaušana jau izveidotajā mārketinga un reklāmas stratēģijā ir tikai likumsakarīgs solis.
Mārketinga stratēģijas pamata: atkārtotais mārketings.
Mārketinga rezultātu novērtēšana
Google URL veidotājs un Google Analytics ir uzskatāms par pamatu tam, lai Jūsu uzņēmums spētu gūt daudzveidīgāku ieskatu klientu paradumos un apkopotu mārketinga stratēģijas izstrādei nepieciešamo informāciju.
Iegūtā informācija dod iespēju novērtēt to, kādi mārketinga pasākumi ir efektīvāki dažādām klientu kategorijām, piemēram, klientiem, kuri apskatot produktu to nekad nav pievienojuši iepirkumu grozam vai nekad nav noformējuši pasūtījumu. Iepirkuma groza saturs vairs nav noteicošais faktors klientu paradumu izzināšanā.
Secinājums
Uzskaitītās tendences nav vienīgās, bet ir uzskatāmas par svarīgākajām mazo uzņēmumu attīstībai 2016.gadā. Kā uzņēmuma vadītājam vai mārketinga speciālistam Jums ir jāapgūst pēc iespējas vairāk par šo tendenču izmantošanu un jāiekļauj tās e-pasta mārketinga kampaņā un klientu piesaistes stratēģijā.
Rakstā izmantotais informācijas avots: 4 E-pasta mārketinga un klientu piesaistes "trendi" 2016.gadam.
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde nozīmi jaunu klientu piesaistē? Jautā, mēs palīdzēsim!